SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee, maar jij vroeg waarom mensen het doen. Ik legde dat uit. Je maakt er nu een hele andere discussie van of het rechtvaardig is of niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, dus dat geeft een soort van recht om elke Ajaxfan in 1 hoekje te proppen als 'gloryhunter'?
Ja he idd wat stom van me :pp !!!!1!!!!1quote:Op zondag 15 juli 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar jij vroeg waarom mensen het doen. Ik legde dat uit. Je maakt er nu een hele andere discussie van of het rechtvaardig is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Touretappe verstoord door spijkers op parcours
FOIX - De renners in de Ronde van Frankrijk werden zondag gehinderd door kopspijkers op het parcours.
© ANP
Voor de top en in de afdaling van de Mur de Péguère reden zeker dertig renners lek.
Wedstrijddirecteur Jean-François Pescheux liet dat na afloop weten. ''Er lagen spijkers op de weg. We hebben de politie ingeschakeld.''
Cadel Evans reed maar liefst drie keer lek. Ook geletruidrager Bradley Wiggins moest van fiets wisselen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja he idd wat stom van me :pp !!!!1!!!!1Dat zei ik ook niet, maar ga maar stoer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal met jou communiceren is schijnbaar onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik al, fijne dag nog!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Nah, in plaats van nu moeilijk doen ga ik nu genieten van het weer hier. Jij hebt gelijk, oke?![]()
Veel succes nog.
Geen spullen jatten he!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga lekker naar buiten met mijn maatjes. Auf Wiedersehen
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar ga maar stoer doen.
Normaal met jou communiceren is schijnbaar onmogelijk.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, doe ik nooit, hoe kom je daarbij?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had het over die mensen die spijkers neerleggen. Niet over Stijn
JAJAJ MAAK DAT DE KAT WIJS!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had het over die mensen die spijkers neerleggen. Niet over Stijn
Je gaat hem zeker opeten, dikzak.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We hebben geen kat, wel een konijn. Die gaat wel dood binnen nu en een paar maandjes
Oke dan is het goed. Even goede vrienden!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We hebben geen kat, wel een konijn. Die gaat wel dood binnen nu en een paar maandjes
Oh honden mogen wel en katten niet, gaan we hypocriet doen!?quote:
jij eet honden, vetbekquote:
Modric 44.4 miljoen naar Real waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Om maar iemand te quoten: er is hier al 10 minuten niks meer gepost dus ik vraag me af of mijn internet het nog wel doet.
Flinke transfer...quote:Op zondag 15 juli 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Modric 44.4 miljoen naar Real waarschijnlijk.
Yep, Spurs willen graag Moutinho maar die vinden ze te duur. Adebayor en Lloris willen ze ook halen (Spurs). Misschien nog een speler van Real naar Spurs om prijs te drukkenquote:
Adebayor hebben ze toch al gekocht bij Spurs?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep, Spurs willen graag Moutinho maar die vinden ze te duur. Adebayor en Lloris willen ze ook halen (Spurs). Misschien nog een speler van Real naar Spurs om prijs te drukken
Voor en achternaamquote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
lol, Moussa Dembélé van PSG naar Fulham. Nu hebben ze 2 spelers met exact dezelfde naam
Oh, dit jaar was hij gehuurd, dacht niet dat hij al definitief was overgenomenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Adebayor hebben ze toch al gekocht bij Spurs?
hahah, link?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef Tim86 het volgende:
lol, Moussa Dembélé van PSG naar Fulham. Nu hebben ze 2 spelers met exact dezelfde naam
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh, dit jaar was hij gehuurd, dacht niet dat hij al definitief was overgenomen
Vandermarretjequote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet m gewoon nog een keer posten. Wat een bazen
Blauwe Dedequote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet net zo graag Diego Alves er neer hoor. Maar ik wilde iets blauws
Haha oke, wist wel dat Courtois best goedkoop was maar de prijs van Dede weet ik nietquote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die is alleen 4 keer zo duus als Courtois :p
Rating 83quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef Rijst het volgende:
Dan post ik de mijne ook even.
Speelt echt herlijk nu. Alles klopt gewoon. Vanmiddag GekkeGerrit tegengekomen en hem pakkie gegeven.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een bronze team.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Rating 83
Sorry hoor maar ik vind mensen die bronzes op de bank stoppen ZO bizar triest.
Dan geloof ik dat maar voor deze keer.quote:
Ik wil ook nog keer een team maken met Vela eigenlijk. Had hem in Fifa11 en toen was het ook een baas. Alleen jammer dat ik de BBVA geen zak aan vind.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
Dan gooi ik er ook nog maar 1 tegenaan
[ afbeelding ]
Ongelofelijke speler. Beste silver imo. (+ Maikon Leite! en Marlos (?)quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wil ook nog keer een team maken met Vela eigenlijk. Had hem in Fifa11 en toen was het ook een baas. Alleen jammer dat ik de BBVA geen zak aan vind.
Ik heb gewoon 5 sterren dus ik kom gewoon teams tegen met een rating van 87-86-84 ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan geloof ik dat maar voor deze keer.
Maar over het algemeen doen mensen het dus om lagere teams tegen te komen. ---> Handicap incoming.
Genoeg hybridopties..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wil ook nog keer een team maken met Vela eigenlijk. Had hem in Fifa11 en toen was het ook een baas. Alleen jammer dat ik de BBVA geen zak aan vind.
Ik heb hem in een team gehad met Hernandez ernaast en Dos Santos als CAM in 3-5-2, dat draaide als een tierelier en omdat het geen uitdaging meer was heb ik het maar verkochtquote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hier zit ik ook aan te denken.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem in een team gehad met Hernandez ernaast en Dos Santos als CAM in 3-5-2, dat draaide als een tierelier en omdat het geen uitdaging meer was heb ik het maar verkocht
Jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Teams verkopen omdat het geen uitdaging meer is..yeah right
Team van GG vond ik wel tof.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat voor team zou je kunnen maken van 800k? Iemand iets tofs?
Heb ik ook vaker gehad hoor. Zo ook met mijn team met Ibra - UP RVP in 442. (Maar dat lag er meer aan omdat 442 vies overpowered is met 1-2tjes, vooral met Ibra die altijd goed weg loopt en de zieke passjes van RVPquote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Teams verkopen omdat het geen uitdaging meer is..yeah right
inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Er is altijd uitdaging imo. Heb nu ook een wedstrijd of 30 op rij gewonnen, maar probeer dan gewoon leuk en creatief te spelen en de standaard aanvallen te skippen. Heb nog nooit een team verkocht omdat het te goed was ofzo. Dat is juist het doel dat je wil bereiken
haha dat kan idd nietquote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek een Zlatan - Marlos 3-5-2, maar dat is onmogelijk.
Marlos op CAM kan toch wel?quote:
ja dan makkelijk, gewoon zlatan-ibra/pato danquote:
Marlos of Zlatan als CAMquote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek een Zlatan - Marlos 3-5-2, maar dat is onmogelijk.
IF Beckhammetjequote:
Jeanquote:
Te duur op het momentquote:
Wel heeeel aanvallendquote:
Jean is ook maar 4 tot 4.5k hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Te duur op het momentik zie een santana voor 1,5K als CDM dus die doe ik
quote:
Mja, ik denk dat Boateng al een hoop compenseert. Ik ga nog even verder puzzelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets te aanvallend middenveld misschien?
correctquote:Op zondag 15 juli 2012 20:13 schreef Fenomeno het volgende:
Ik merk dat als ik de bal heb sommige spitsen minder enthousiast naar voor lopen dan anderen, welke stat zit hierachter, Attacking work rate?
Ja maar ik moet Danilinho ook nog kopenquote:
Zo verdedigend is hij ook niet en hij heeft high/highquote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik denk dat Boateng al een hoop compenseert. Ik ga nog even verder puzzelen.
Die is na 60 minuten al moe.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik denk dat Boateng al een hoop compenseert. Ik ga nog even verder puzzelen.
Allang bekendquote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Andijvie_ het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#eWSdz64dbdTKA
Ik adviseer iedereen om Jovetiç te kopen, wat een doelpuntenmaker zeg. Scoort iedere wedstrijd wel minstens één doelpunt!
Dan ga ik die luie negerts + Berba die ik nu voorin heb dumpen voor spitsen met hoge AWR, danke.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Andijvie_ het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#eWSdz64dbdTKA
Ik adviseer iedereen om Jovetiç te kopen, wat een doelpuntenmaker zeg. Scoort iedere wedstrijd wel minstens één doelpunt!
Ik dacht alsnog even mededelenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allang bekenderg goede speler ja
zijn IF's
Ik zal even een print screen posten.quote:
Beste voor een spits is high/low. Hoe hoger de defensive workrate hoe meer ze de neiging hebben om terug te zakken, wat ook niet ideaal is.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dan ga ik die luie negerts + Berba die ik nu voorin heb dumpen voor spitsen met hoge AWR, danke.
Dat vermoedde ik alquote:Op zondag 15 juli 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste voor een spits is high/low. Hoe hoger de defensive workrate hoe meer ze de neiging hebben om terug te zakken, wat ook niet ideaal is.
Ligt voor mij erg aan het systeemquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al
Wat vinden jullie qua WR het fijnst voor middenvelders, en dan in het bijzonder op de flanken. TOTY Dempsey ziet er wel geil uit maar Med/High past niet echt bij z'n stats.
Tijd om je contracten te verlengen mi mangquote:
Ik heb hem op LWquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al
Wat vinden jullie qua WR het fijnst voor middenvelders, en dan in het bijzonder op de flanken. TOTY Dempsey ziet er wel geil uit maar Med/High past niet echt bij z'n stats.
Met 1100 coins gaat dat lastigquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tijd om je contracten te verlengen mi mang
Hmm..quote:
400c pack kopen, zitten altijd contracten in. wat je overhoud verpatsen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm..
Je hebt helemaal niets anders?
Alleen nog 20 bronze spelers in de trade pile uit bronze packs. Buy now 200 en Start price 150.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm..
Je hebt helemaal niets anders?
LM/RM: med/medquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al
Even met CE 150 binnenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:28 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Alleen nog 20 bronze spelers in de trade pile uit bronze packs. Buy now 200 en Start price 150.
kut teamquote:Op zondag 15 juli 2012 20:30 schreef TheFastOne het volgende:
Bondkraagbazen: http://futhead.com/12/squad/1447075
James Bondquote:
Maikon Leite RM, Morais CAM IF Bastos LMquote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
fapfap.
Ik zoek een duur, cool team. Geen idee wat. Ik wil wel Marlos ooit nog eens uitproberen..
Cheat Enginequote:
Wat maakt dat nou uit of ik met CE de Buy Now op 200 zet of op 150quote:
dat is het verschil tussen rijk worden of een pauper blijven. Serieus.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit of ik met Cheat Engine de Buy Now op 200 zet of op 150
Buy now zet je dan op 150 > meer kans op verkoopquote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit of ik met CE de Buy Now op 200 zet of op 150Wil trouwens ook geen ban riskeren
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit of ik met CE de Buy Now op 200 zet of op 150Wil trouwens ook geen ban riskeren
Even fappen, brb.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maikon Leite RM, Morais CAM IF Bastos LM
5* skills allesquote:
Ramiresquote:
SIF Ramiresquote:
Moeilijk, ik vind ze allemaal niet echt bijzonderquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeilijk, ik vind ze allemaal niet echt bijzonderMisschien iets met TOTY Belhanda? Taarabt als CAM
quote:
Hier wil ik echt niet tegen hoor Lindgren, denk dat de eerste helft de controller al door de tv vliegt met je tricksquote:
Wallysonquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Neymar is geprijsfipst naar 300k. Never mind!
Uiteraard is in dit spel Wallyson gewoon nog beter ook.
Je boy Di Natale.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
wie vinden jullie de fijnste Serie A spits onder de 10k?
Even doorsparen en koop Pato!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
wie vinden jullie de fijnste Serie A spits onder de 10k?
Vanavond later als het kan.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je boy Di Natale.
Pokertje doen zo?
ik ben een dik toernooi aan het doen maynequote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je boy Di Natale.
Pokertje doen zo?
Die heb ik alquote:
laat af en toe wat weten manquote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ben een dik toernooi aan het doen mayne
Cavani.quote:
Boeiend, ik speel voor funquote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vanavond later als het kan.
Ik ben echt slecht he
He pik doe jij die micro millions 11 dollar 300k guaranteed ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ben een dik toernooi aan het doen mayne
Nee.quote:
Ben je vanavond om 23:00 er nog?quote:
Ohja, daar speelde ik in het begin mee.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cavani.! Als je met zijn workrates om kunt gaan is dat een biest.
Jawel. Beste spits in het spel.quote:
Vrijwel zeker wetenquote:
net een pot gewonnen van iemand die called met een flushdraw.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
laat af en toe wat weten manen post wat tips
hahah ja nerdjquote:Op zondag 15 juli 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
He pik doe jij die micro millions 11 dollar 300k guaranteed ofzo?
Di Natalr is een beest ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Beste spits in het spel.
Verder kun je nog sparen voor Di Natale.
im inquote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
We kunnen wel eens een toernooi doen op pokerstarsdaar kan je homegames doen.
I'm in!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
We kunnen wel eens een toernooi doen op pokerstarsdaar kan je homegames doen.
Post de hand history eens van de hand?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
net een pot gewonnen van iemand die called met een flushdraw.
[ afbeelding ]
deze pot gewonnen dus. sta nu op 12k average is 8k met nog 19k man te gaan maar het duurt nog 30 minuten voor dat de inschrijving gesloten is. dan daalt het aantal mensen snel
wat is een Flushdrawquote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
net een pot gewonnen van iemand die called met een flushdraw.
[ afbeelding ]
deze pot gewonnen dus. sta nu op 12k average is 8k met nog 19k man te gaan maar het duurt nog 30 minuten voor dat de inschrijving gesloten is. dan daalt het aantal mensen snel
Ja, en je wint niet op skills hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is die pokerstars ook zonder echt geld te spelen? Ik wil jullie wel les geven namelijk
Geef het een maandje of... 8quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is die pokerstars ook zonder echt geld te spelen? Ik wil jullie wel les geven namelijk
Is goed. Ben bijna thuis, even accountje makenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, en je wint niet op skills hoorik schat mijzelf echt veel en veel hoger in dan jou!
jij*quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, en je wint niet op skills hoorik schat mijzelf echt veel en veel hoger in dan jou!
Ben wel meer met poker bezig hoor hahaquote:
Ik moet het opnieuw downloaden, sinds mijn dronken poker avontuur ben ik ermee gekaptquote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed. Ben bijna thuis, even accountje maken
Ik zit even je paps internetshit te checken, dikke wereldreiziger die man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Roypsv het volgende:
kom maar potje cashgamen dan op pokerstars. en ik zit op ons pap zn account nu :p hij had zichzelf ingeschreven terwijl die op vakantie ging HUEHEUE
Ik wilde het ook altijd te mooi met hem doen..bij normale spelers finesse ik hem rustig de hoek in en bij hem wilde ik alles de kruising in jagenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ronaldo staat op de Treet Pijl. Hopen dat hij morgenavond verkocht is.Dan ga ik weer eens wat anders maken.
Eindconclusie: Gematigd tevreden. Perfecte skiller, met veel pace en kracht, maar ik vond zijn finishing eerlijk gezegd niet zo fantastisch. Schoot veel over! Scoorde 40 goals in 44 wedstrijden bij mij, grotendeels als LM in een 3-5-2 en een LW in een 4-3-2-1. Fantastische speler, maar misschien verwachtte ik iets te veel.En dan zijn 600.000 coins veel muntjes.
vegas ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit even je paps internetshit te checken, dikke wereldreiziger die man.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde het ook altijd te mooi met hem doen..bij normale spelers finesse ik hem rustig de hoek in en bij hem wilde ik alles de kruising in jagen
Ik verloor vrijdag in totaal 5 euro. Heb wel wat leuke handjes gewonnen, maar degenen tegen wie ik speel, spelen gewoon met kaarten als 4 - 9 off suitedquote:Op zondag 15 juli 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Ik heb al een heel tijd niet meer gepokerdlaatste keer was bij iemand thuis, 10 euro buy in. Ik ging weg met ¤50,-
Ben je dat niet na een paar dagen beu. Hoor van kennissen/familie die er geweest zijn dat het de eerste paar dagen heel tof is maar dat je er daarna gek wordtquote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben er 1 keer geweest op vakantie. En wil sindsdien maar 1 ding: terug.
Beetje chillen met je gappie RoyPSVquote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ben 3 jaren op rij geweest in de maand november. vond het iedere keer weer super dik. ook naar een paar grote clubs geweest waar alleen maar geile wijven rondlopen. toevallig was het halloween toen en waren er enkele vrouwen die gewoon topless verkleed waren dus ikkke fappeeeeequote:Op zondag 15 juli 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben gek op gokken, gek op theater, gek op zuipen, gek op goedkoop shoppen. Je vindt het allemaal daar. Iedereen is dronken, doch gedisciplineerd en gelukkig. Live muziek op Fremont streetquote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben je dat niet na een paar dagen beu. Hoor van kennissen/familie die er geweest zijn dat het de eerste paar dagen heel tof is maar dat je er daarna gek wordt
Je had ze gewoon dicht moeten kitten manquote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben 3 jaren op rij geweest in de maand november. vond het iedere keer weer super dik. ook naar een paar grote clubs geweest waar alleen maar geile wijven rondlopen. toevallig was het halloween toen en waren er enkele vrouwen die gewoon topless verkleed waren dus ikkke fappeeeee
ik weet nooit hoe oud ze zijn daar is moeilijk in te schatten in de STATES ey EYquote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had ze gewoon dicht moeten kitten man
Ik was toen met mijn ex. Weinig geile clubs dus. Ik heb recht op een herkansingquote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben 3 jaren op rij geweest in de maand november. vond het iedere keer weer super dik. ook naar een paar grote clubs geweest waar alleen maar geile wijven rondlopen. toevallig was het halloween toen en waren er enkele vrouwen die gewoon topless verkleed waren dus ikkke fappeeeee
Rustig met de shift, cowboy.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe oud ze zijn daar is moeilijk in te schatten in de STATES ey EY
ben nog nooit op Fremont street geweest. heb alleen maar gepokerd in de middag. een allin verloren van maarliefst 2200 dollarquote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben gek op gokken, gek op theater, gek op zuipen, gek op goedkoop shoppen. Je vindt het allemaal daar. Iedereen is dronken, doch gedisciplineerd en gelukkig. Live muziek op Fremont streetBen er 4 dagen geweest, daarna de natuurparken in en toen nog 3 dagen om het af te leren. Vertrok wel met pijn in het hart. Op de luchthaven nog 40 dollar gewonnen uit een gokkast
Zitten super vee lclubs in de hotels zelf zoals de MARC-E. dat is echt een baze clubquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was toen met mijn ex. Weinig geile clubs dus. Ik heb recht op een herkansing
Wij deden altijd met straddle om het leuker te makenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik verloor vrijdag in totaal 5 euro. Heb wel wat leuke handjes gewonnen, maar degenen tegen wie ik speel, spelen gewoon met kaarten als 4 - 9 off suited. Ik heb twee perfecte handen gespeeld en dan callen ze een onmogelijke raise en verlies ik 'm alsnog op de river.
Ben jij soms Phill Helmuth ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij deden altijd met straddle om het leuker te makenhad ik een keer 3-7 ik flopte een straat en alles ging er gelijk in
¤40,- pot
ik was de straddle en alles erin op de flop, die andere had top pair.
Grootste pot live gewonnen was bijna ¤500,-
Ik had QJ, in de small blind en call een raise naar ¤6,-
Flop hit ik een gut shot, er zat ¤26,- in de pot. ik check, persoon na mij bet ¤10,- ofzo, krijg ik 2 callers nog en krijg ik wel goede odds om ook te callen. Ik flop de nuts op de turnik kreeg toen een bbzl (binnenbroeksezaadlozing) ik check weer, meneer na mij bet ¤40,- en de rest fold. op de river een blank, ik heb de nuts en ben ziek hard aan het fappen in mijn gedachten. Hij bet ¤80,- ofzo en ik ga voor ongeveer ¤200,- all in na even na te denken. Hij insta callt en gooit de hand die ik verwachte sneller dan het licht open en begint te jubbelen. Ik slowroll hem een beetje en krijg een grijns op mijn gezicht en laat de straat zien
geniaal was dat tegen een aziaat
![]()
Hij rebuyed weer voor ¤400,- die hij vervolgens wegtilt tegen een vriend van mij
in totaal had ik met die vriend ¤1200,- + weggehaald aan die tafel in 4 uurtjes
Nee maar hij was een irritant figuur aan tafel en dacht een kleine slowroll niets mis meequote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij deden altijd met straddle om het leuker te makenhad ik een keer 3-7 ik flopte een straat en alles ging er gelijk in
¤40,- pot
ik was de straddle en alles erin op de flop, die andere had top pair.
Grootste pot live gewonnen was bijna ¤500,-
Ik had QJ, in de small blind en call een raise naar ¤6,-
Flop hit ik een gut shot, er zat ¤26,- in de pot. ik check, persoon na mij bet ¤10,- ofzo, krijg ik 2 callers nog en krijg ik wel goede odds om ook te callen. Ik flop de nuts op de turnik kreeg toen een bbzl (binnenbroeksezaadlozing) ik check weer, meneer na mij bet ¤40,- en de rest fold. op de river een blank, ik heb de nuts en ben ziek hard aan het fappen in mijn gedachten. Hij bet ¤80,- ofzo en ik ga voor ongeveer ¤200,- all in na even na te denken. Hij insta callt en gooit de hand die ik verwachte sneller dan het licht open en begint te jubbelen. Ik slowroll hem een beetje en krijg een grijns op mijn gezicht en laat de straat zien
geniaal was dat tegen een aziaat
![]()
Hij rebuyed weer voor ¤400,- die hij vervolgens wegtilt tegen een vriend van mij
in totaal had ik met die vriend ¤1200,- + weggehaald aan die tafel in 4 uurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; poker dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Fremont streetquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben nog nooit op Fremont street geweest. heb alleen maar gepokerd in de middag. een allin verloren van maarliefst 2200 dollar
en aan een jackpot tafel gezeten waar een kerel een royal flush flopte en dus 5k dollar kreeg
Zat in vegas een boy bij mij aan tafel die liet zich voor 4 uur masseren. wat dus 1 dollar per minuut kost. hij had ongeveer een stack van 1200 dollar. Hij verloor alles in een klein half uurtje en kon die masseuse niet meer betalen hahahaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar hij was een irritant figuur aan tafel en dacht een kleine slowroll niets mis mee
Ikvond zelf Cecars palace en The Venetian super dikquote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fremont street![]()
http://puu.sh/INfJ
http://puu.sh/INgA
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
zo speelde ik vroeger standaard :p100 nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; poker dus
50nl heb ik een tijdje goed gespeeld25NL beatte ik wel
meer dan 1K bankroll en toen alles op een dronken nacht verloren
volgende ochtend kon ik mijzelf de nek wel omdraaien
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hahah zonde, mijn grootste online pot was 1.6k ofzo toen ik een vis zover kreeg 600nl hu tegen me te spelenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
100 nl
50nl heb ik een tijdje goed gespeeld25NL beatte ik wel
meer dan 1K bankroll en toen alles op een dronken nacht verloren
volgende ochtend kon ik mijzelf de nek wel omdraaien
Nice, echt nicequote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah zonde, mijn grootste online pot was 1.6k ofzo toen ik een vis zover kreeg 600nl hu tegen me te spelen
Bron? Zeker de zaakwaarnemerquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
lees net dat Strootman en Mertens onderweg zijn naar liverpool. 34,3 miljoen euro.
Ik bood je gisteren nog een Osborne aan, die had je voor 4k kunnen verkopen maar nu is het te laatquote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Iemand een verjaardagscadeautje voor mij? Ik heb 4K nodig
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bood je gisteren nog een Osborne aan, die had je voor 4k kunnen verkopen maar nu is het te laat
Ja ik weet het niet. Vriend van mij vertelde het net. Was op twitter,voetbalpings en nog een site.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bron? Zeker de zaakwaarnemerTevens Liverpool altijd met de bedragen die ze neerleggen
hahah ja die combi zou te ver gaan. zelf poker ik alweer een aantal jaar niet meer serieus helaas. echt erg gewoon, te lui zijn voor online poker -_-quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice, echt niceIk wil eigenlijk wel weer een beetje pokeren maar aan de andere kant wil ik ook nog wat sociaal zijn. Anders FOK! ik en poker ik
PSV en psvwatchers ontkennen het.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Vriend van mij vertelde het net. Was op twitter,voetbalpings en nog een site.
Inderdaad.quote:
Brands ontkent echt allesquote:
Ik bedoel een type Elm.quote:
quote:
Misschien willen ze Clasie wel voor 20 miljoen kopenquote:
Bedankt mattie!quote:
hjbakkesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij weg kan bij Arsenal? Ik zeg toch ook niet dat ik hem goed vind
vandaag?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaar gesignaleerd in Villa Park
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
JE DACHT TOCH NIET DAT ARSENAL HEM GING KOPEN HE![]()
Laat ik het zo zeggen, het is vandaag getweet. Hij zou er met zijn zaakwaarnemer zijn geweestquote:
Gister moest Feyenoord spelen en hij was in Barendrecht aanwezigquote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is vandaag getweet. Hij zou er met zijn zaakwaarnemer zijn geweest
Moest hij vandaag spelen?
het is niet voor niks de grootste site.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pokerstars ziet er goed uit, heeft zelfs een app
Ja, was er niet van op de hoogte man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is niet voor niks de grootste site.
Zou het wel interessant vinden om Vlaar wat vaker te zien spelen, denk wel dat hij het aankan.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister moest Feyenoord spelen en hij was in Barendrecht aanwezig
Ik zou het Vlaar enorm gunnen om naar een club als Villa in zo'n grote competitie te gaan. Wel echt vreselijk jammer voor Feyenoord.
Niets mis mee, ik vind de hoofdrolspeelsterquote:
nice, ook gezien natuurlijk. wel een leuke serie.quote:
Ja dat is wel zo, maar als je Pokerstars eenmaal gewend bent wil je nooit meer iets anders. Software 100x beter dan al die andere sites. Meeste aanbod etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, was er niet van op de hoogte man.
Te veel sites.
Pokerstars, Everest, PKR, Partypoker, en dan nog 100 miljard
Ik denk de perfecte competitie voor hem. Sterke verdediger met een goede lange bal. Vlaar wordt geklopt door kort spel en dat zie je niet veel in Engeland, enkel bij Arsenal, City en een beetje bij de spurs en united.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou het wel interessant vinden om Vlaar wat vaker te zien spelen, denk wel dat hij het aankan.
Misschien Gouweleeuw, Nuytinck of iemand in die categorie proberen te halen. Feyenoord mag toch weer kopen of nog niet?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Met BMI en Stefan een prima duo achter de hand
Hopelijk kunnen we wat miljoentjes vangen voor Ron, ik gun hem die transfer wel.
Villa, mooie club
Geluidjes zijn wel goedkoopquote:Op zondag 15 juli 2012 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, ook gezien natuurlijk. wel een leuke serie.
[..]
Ja dat is wel zo, maar als je Pokerstars eenmaal gewend bent wil je nooit meer iets anders. Software 100x beter dan al die andere sites. Meeste aanbod etc.
Ze hoeven niets te kopen. De Vrij, Schenkeveld, BMI, Kongolo. Genoeg opties. Je mist alleen de leider. BMI is niet minder qua spel maar heeft niet de capaciteiten van leider zijn als vlaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien Gouweleeuw, Nuytinck of iemand in die categorie proberen te halen. Feyenoord mag toch weer kopen of nog niet?
Ik weet niet of BMI weer linksback gaat spelen of dat Nelom dat gaat doen? Dan houd je er 3 over waarvan Kongolo nog wel erg jong is, al is het wel een erg groot talent, BMI kan je dan natuurlijk ook wel terugschuiven naar CB. Wel jongquote:Op zondag 15 juli 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hoeven niets te kopen. De Vrij, Schenkeveld, BMI, Kongolo. Genoeg opties. Je mist alleen de leider. BMI is niet minder qua spel maar heeft niet de capaciteiten van leider zijn als vlaar.
sowieso uit staanquote:
Van Geel weigert ieder commentaar, de interesse is heel serieus en er gaat bijna zeker te weten een akkoord komen. Deze week worden de onderhandelingen vervolgt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of BMI weer linksback gaat spelen of dat Nelom dat gaat doen? Dan houd je er 3 over waarvan Kongolo nog wel erg jong is, al is het wel een erg groot talent, BMI kan je dan natuurlijk ook wel terugschuiven naar CB. Wel jong(maar dat zijn de namen die ik noemde ook en die zullen ook wel duur zijn
)
Ik doe het morgen wel even, even animo peilen! Moet zelf ook alles downloaden!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nou VDM, maak eens zo'n pokerlobby, ik ben al hartstikke slecht op die Pokerstars merk ik
Aight, word zelf heel paranoia van Pokerstars, heel erg drukquote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het morgen wel even, even animo peilen! Moet zelf ook alles downloaden!
Je krijgt gratis 1000$ speelgeldquote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
Als het gratis is wil ik ook wel een keer meedoen, aan echt geld ga ik niet beginnen
Ik deed altijd andere achtergrond en met kaarten etc. Je kan alles aanpassen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, word zelf heel paranoia van Pokerstars, heel erg druk
Even uitdokteren.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik deed altijd andere achtergrond en met kaarten etc. Je kan alles aanpassen.
Je hebt turbo tafels en gewone tafels.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even uitdokteren.
Lijkt wel alsof je heel snel beslissingen moet maken, wat resulteert in slechte zetten bij mij
Ik zit op de turbo denk ik, als ik binnen 7 seconden niks doe gaat 'ie op de automaatquote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt turbo tafels en gewone tafels.
Waar?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb net even 98 winst gepakt bij Pokerstars
GJE maak eens een lobby
Ik maak er wel 1 wachtquote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit op de turbo denk ik, als ik binnen 7 seconden niks doe gaat 'ie op de automaat
[..]
Waar?
BMGquote:Luuk de Jong staat op het punt zijn transfer naar Borussia Mönchengladbach af te ronden. De Nederlandse spits onderging zondag een medische keuring bij Die Föhlen.
Volgens de Rheinische Post werd De Jong zondag gekeurd en zal hij maandag of dinsdag aan pers en publiek worden gepresenteerd. De krant meldt dat Gladbach en FC Twente het bijna eens zijn over de te betalen transfersom.
FC Twente eiste meer dan twintig miljoen euro voor De Jong, maar beide clubs zouden elkaar in een wat lager bedrag gevonden hebben. Daarmee krijgt De Jong waarschijnlijk zijn zin, want de oud-speler van De Graafschap was verbolgen over de hoge vraagprijs van de Tukkers.
Met Gladbach zal De Jong het komende seizoen in de voorronde van de Champions League uitkomen. De club eindigde vorig seizoen als vierde in de Bundesliga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |