Zijn laatste woord was nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:42 schreef F_JD het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Maar ja, we weten niet of Mart echt de vraag stelde als die nu net in de uitzending deed.
Regel je als Avondetappe zo'n grote tafel, gaan ze bijna bij elkaar op schoot zittenquote:
Eva glijdt van dr stoel af.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Regel je als Avondetappe zo'n grote tafel, gaan ze bijna bij elkaar op schoot zitten
Hoe kan dat ook zoveel jaar na dato?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Er zal denk ik geen enkel bewijs komen voor Lance zogezegde dopinggebruik.
Idd. Daarom ook. En trouwens, er is ook in de jaren 90 geen enkel bewijs. Alleen één staal waar lange tijd twijfel over was? Of vergis ik me?quote:
Nee dat is het.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd. Daarom ook. En trouwens, er is ook in de jaren 90 geen enkel bewijs. Alleen één staal waar lange tijd twijfel over was? Of vergis ik me?
zo direct gaat hij vragen stellen over de opstelling van de rabo ploegquote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
Joep voor de eerste keer in de tourblijft wennen
Wie is die Joep wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
Joep voor de eerste keer in de tourblijft wennen
die was echt leuk ja...quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
vanuit welk punt ga je starten...... bij Toulouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |