Beetje lui hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef ikbenmoe het volgende:
[..]
als jij een goede advertentie vind met potentie dan ga ik wel mailen!
ik ga straks een poging wagen!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:12 schreef RingBewoner het volgende:
Je bent niet de enige. Maar je kan toch zelf ook op MP of Speurders even zoeken.
deze lijkt me leuk,quote:
Wat voor schema's zijn dat dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef -niemand- het volgende:
[..]
deze lijkt me leuk,
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
aangezien de beste man geld vraagt voor schema's die gratis op internet te vinden zijn.
en ook nog een belachelijk laag bedrag, leek het me een leuk idee om hem de schema's naar 100 email adressen te sturen.
nu moet alleen iemand 1 euro overmaken. en 100 email adressen bijeen verzamelen.
dan de adressen allemaal in een paint bestandje zetten zodat hij alle adressen over moet typen.
hoe je de elektra aan moet sluiten,quote:Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat voor schema's zijn dat dan?
deze ga ik leuk vinden! alleen hoe kom ik aan 100 mail adressen die gewoon bestaan? en dat ik dan zeg dat ik een docent ben ofso? en dan dat jullie ook gaan reageren op die mail van ja wtf moet ik ermee ik wil nu 0,01 cent terug?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef -niemand- het volgende:
en allemaal in een paint bestandje zetten zodat hij alle adressen over moet typen.
gewoon alle email adressen uit je adreslijst pakken.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef ikbenmoe het volgende:
[..]
deze ga ik leuk vinden! alleen hoe kom ik aan 100 mail adressen die gewoon bestaan? en dat ik dan zeg dat ik een docent ben ofso? en dan dat jullie ook gaan reageren op die mail van ja wtf moet ik ermee ik wil nu 0,01 cent terug?
dit ga ik doen! jullie horen hier nog vanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:28 schreef -niemand- het volgende:
gewoon alle email adressen uit je adreslijst pakken.
Deze allemaal in een paint bestandje zetten en naar hem sturen.
Gewoon zeggen dat je van het brommerforum bent ofzo
ik DM je het email adres van mij en mijn kameraad. dan heb je er alvast 2quote:Op zondag 13 januari 2013 19:12 schreef ikbenmoe het volgende:
[..]
dit ga ik doen! jullie horen hier nog van
zeg, hoe staat het ermee?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:12 schreef ikbenmoe het volgende:
[..]
dit ga ik doen! jullie horen hier nog van
Doe dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We gaan maar weer eens opzoek naar een leuke advertentie.
Vraag of je hem ook kan huren ipv kopen. En dan een mailtje later of het een probleem is als je er naakt ingaat omdat je dat normaal ook doet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Geen klootzak, wel leuk.
mail gestuurd nu wachten op antwoord!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:15 schreef HeaN82 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)r-prestige-hack.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|