OP á lá kopieër plakquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 | [img]http://i46.tinypic.com/2n1gb3b.png[/img] Wegens succes verlengd!! De Marktplaats Klootzak FAQ • [b]Ik wil ook een marktplaats klootzak zijn, hoe mag ik met je meedoen?[/b] Reageer op een marktplaats advertentie (of eigenljk wat dan ook) met als doel om er zoveel mogelijk onzin uit te halen, blijf beleefd en wacht op het resultaat, om vervolgens een grens op te zoeken • [b]Zijn er No-Go's?[/b] Yup, het is niet wenselijk om mensen met fysieke of lichamelijke problemen te benaderen, of doelloos te schelden, voor de rest zoek je het maar uit.( oh ja, FOK! policyblablabla's wil niet dat we prive-gegevens openbaar maken) •[b] Wie ben jij me om hier de regels op te leggen?[/b] Niemand, als we ons hier niet aan houden is het einde verhaal voor dit topic/deze reeks. En dat was het formele gedeelte. En dus hier wat voorbeelden: [quote] Beschrijving Lift aangeboden naar Parijs Ik woon in Amsterdam en ga naar Ponthiery, dit ligt bij Melun en Fontainebleau ongeveer 50 kilometer ten zuiden van Parijs. Ben bereid je op te halen als je adres op de route ligt, tot Breda Plan is vrijdag 23 oktober vertrekken Eventueel terug kan ook, maar datum is nog niet zeker, 1 november of 4 november Ik kan een aantal personen meenemen, tegen een geringe vergoeding van 20 euro Ik heb een Mercedes busje Mail me bij interesse En dus hieronder mijn reactie Beste Tracy, Mijn naam is Ben, ik ben 42 jaar oud, en mij viel toevallig op dat u een lift aanbood op marktplaats. Wegens een vervelende aanraking met justitie mag ik helaas geen gebruik meer maken van mijn rijbewijs en zodoende viel mij dit aanbod op. Ik wil met een extra persoon ingaan op uw aanbod en neem een langwerpige doos mee van 2,5m x 30cm x 30cm voor zakelijke doeleinden. Wij zijn beiden oud-mariniers die momenteel op freelance basis onze specialiteiten wereldwijd aanbieden met de nodige ervaring dus uw veiligheid is bij deze gegarandeerd. Ik zit zelf in de buurt van Utrecht en mijn collega woont in Brussel Zuid die het desbetreffende pakket in bezit heeft. Vanaf Utrecht rijdt er een extra auto mee met 3 collega's, dit in het verband met veiligheidsaspecten Daarna zouden we graag onze zakenpartners willen ontmoeten bij vliegveld "Le Bourget" vlakbij Parijs en kunt u uw weg zonder problemen vervolgen. 23 oktober valt prima voor te bereiden en in te plannen, de financiele vergoeding is geen probleem. Met vriendelijke groeten, Ben van der Steen [/quote] [quote] Beschrijving Ik ben een man van 40 en zoek een leuke meid die me af en toe tegen vergoeding wil helpen met huidhouden en voor een stukje gezelligheid. Door mijn werk kom ik weinig toe aan huishouden en daarnaast zou ik het leuk vinden dat je een soort maatje van me wordt Geachte Ronald, Ik vond toevallig uw advertentie op marktplaats en mogelijk heb ik een oplossing voor u. Laten we wel wezen, gezelligheid en een maatje zijn leuke dingen voor erbij, maar een man wil meestal ook de mogelijkheid om intieme momenten op een andere manier te kunnen delen. Ik heb momenteel met een zakenpartner een initiatief opgestart, om leuke jongedames uit oost-Europa hier te brengen en bied hun toekomstperspectieven aan, ze moeten worden getrained op taal, discipline en uiteraard het huishouden om zo in de toekomst een goede partner naar West-Europese maatstaven aan te kunnen bieden. Ik ben momenteel in contact met een zestal jongedames in de leeftijd van 17-28 uit Bulgarije die de overstap willen wagen. Helaas kan ik hier niet 24/7 toezicht op houden omdat ik het nog weleens druk wil hebben met zaken, maar de eerste weken zal u een toezichthouder worden aangeboden, welke in kan grijpen in onwenselijke situaties, tenslotte is het wel een behoorlijke cultuuromslag voor de desbetreffende dames, en als u in een periode van 6 maanden de dame naar redelijke maatstaven heeft begeleid bieden wij u een vergoeding aan oplopend tot 5000 euro, en kunnen we u een vervolgdame aanbieden. Ik hoop dat u nog steeds geinteresseerd bent. Met vriendelijke groeten, Michael McConnor [/quote] [quote] Beschrijving Te koop aangeboden; Toetsenbord van een Acer Aspire 1800. Bieden kan via marktplaats, maar mailen mag natuurlijk ook altijd! Kijk ook eens bij mijn andere leuke, nieuwe aanbiedingen Mijn reactie (Beetje flauw, ik weet het... . ) Goedendag, Gaag zou ik willen infomeen of het toetenbod nog beschikbaa i. Het mijne i namelijk aan vevanging toe. De cijfe doen het niet mee en de en de ook niet. Alvat bedankt! Deze reactie is afkomstig van; Naam: A. Reactie: Hallo, Het toetsenbord is nog beschikbaar. Mijn vraagprijs is E30. Ik hoor graag van je of je nog interesse hebt. mvg Lisanne Ik weer: A. ******* aan lisanne details weergeven 22:03 (13 minuten geleden) Hoi Li anne, zeke heb ik inteee want heb het toetenbod echt had nodig want dit gaat niet mee maa euo vind ik toch wel wat pijzig zou het voor euo mogen? En wat zijn pecie die klemmetje aan het toetenbod? Bedankt voor uw nelle eply Alwin lisanne aan mij details weergeven 22:21 (0 minuten geleden) Hoi Alwin, Je bent inderdaad toe aan een nieuw toetsenbord Ik kan je mail niet lezen maar zou je misschien de bedragen uit willen typen. Ik hoor het graag van je. mvg Lisanne A. aan lisanne details weergeven 22:27 (0 minuten geleden) Hoi Li anne Nogmaal bedank voo je nelle eactie maa ik begijp niet dat je mijn be icht niet kunt lezen want zelf zie ik de letters wel op mijn chem? Zou het ook om aan mij monito kunnen liggen? goet Alwin lisanne****aan mij details weergeven 22:32 (0 minuten geleden) De R en de S en de cijfers in je mail missen alleen. Ik hoor het wel van je. Groetjes Lisanne A. aan lisanne details weergeven 22:40 (0 minuten geleden) Ja, ik weet dat de en de het niet doen. daa om heb ik ook een nieuw toetenbod nodig. maar euo vind ik te duu en daaom telde ik euo voo maa als u de toetenbo d niet wil ve kopen wee daa dan gewoon ee lijk in en vedoe mij tijd dan ook nie vede want echt dit is zo f uteend he. hoop dat we nu een deal hebben en je mag me ook bellen al dat makkelijke i . [/quote] Vorige delen: [*] http://forum.fok.nl/topic/1601343 [*] http://forum.fok.nl/topic/1363140 [*] http://forum.fok.nl/topic/1357014 [*] http://forum.fok.nl/topic/1355295 [*] http://forum.fok.nl/topic/1354834 [*] http://forum.fok.nl/topic/1354498 [*] http://forum.fok.nl/topic/1353868 [*] http://forum.fok.nl/topic/1353432 |
quote:
quote:• Zijn er No-Go's?
Yup, het is niet wenselijk om mensen met fysieke of lichamelijke problemen te benaderen, of doelloos te schelden, voor de rest zoek je het maar uit.( oh ja, FOK! policyblablabla's wil niet dat we prive-gegevens openbaar maken)
quote:• Wie ben jij me om hier de regels op te leggen?
Niemand, als we ons hier niet aan houden is het einde verhaal voor dit topic/deze reeks.
En dat was het formele gedeelte.
En dus hier wat voorbeelden:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:58 schreef Oerbeer het volgende:
'Voor de rest zoek je het maar uit' Nee hoor. Andere OP is gewoon beter. Ik zal die voorbeelden er wel inzetten.
Slechte OP.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ook gewoon gekopieert/plakt uit het vorige deel
Ja zeker weten welquote:Op zondag 15 juli 2012 20:48 schreef maickeltje het volgende:
Beste jessica,
ik zag de advertentie op marktplaats staan.
Ik zoek een goed en mooi 2 persoonsbed voor mijn dochter.
Mijn dochter heeft een vriend en die wil hier graag eens slapen.
Misschien een wat aparte vraag..
Maar als je er veel beweging in hebt maakt het dan lawaai?
Zo kan ik mijn dochter controleren op verboden bezigheden.
Ik kom zelf uit de omgeving en kan het ophalen.
Met vriendelijke groet,
Maickel.
Als dit het geval is ben ik tevreden en kan ik hem deze week wel ophalen.
Is mijn dochter ook tevreden.
Groetjes maickel.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef maickeltje het volgende:
He Maickel,
Wat mij betreft is het voor 80,- een deal. Ik had wat meer verwacht maar wil hem wel kwijt. Ik zal dan aan m'n man vragen of hij ervoor kan zorgen dat ie nog meer herrie maakt.
Groetjes
________________________________________________________________________________
Hallo Cindy,
Ik zat zelf rond de 65 euro te denken? Ik heb geen idee of dit een normaal bod is hoor.
Maar ik moet wel zeker weten of het te horen is anders is het voor mij een ''miskoop''.
Groetjes.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Het spiraal wordt op dit moment voor 45,- verkocht op Marktplaats en voor de bed-ombouw wordt iets meer gevraagd. Dus doe gewoon een goed en reeel bod en je kunt hem ophalen.
Groetjes,
Cindy
Wat wil je er voor hebben??
Gr Maickel.
Dus doe een goed bod. Het zijn destijds trouwens hele dure Auping spiralen geweest. Die van man doet het niet meer maar de mijne is prima in orde en aan het hoofd- en voeten einde verstelbaar. Mijn man haalt hem morgen uit elkaar dus laat aub weten of je de spiralen ook wilt hebben.
Groetjes,
Cindy
Wat had je zelf voor prijs in gedachte?
Het zou goed zijn als die veel lawaai maakt, doet die dit ook met zeg maar de ''standaard standjes''?
Want anders weet ik het natuurlijk nog niet.
Alvast bedankt.
Groetjes maickel.
ALGEMENE EN VADERLANDSE GESCHIEDENIS DOOR AL. BONT
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste SANDRA,
Mijn zoon gaat aankomend jaar naar de middelbare school en ik moet voor hem nog een atlas bestellen. Aangezien ik liever een tweedehands atlas voor hem wil kopen dan een nieuwe (waarom iets nieuw kopen als je een oud product nog prima kunt gebruiken?) leek deze atlas mij erg geschikt.
Wat zou u ongeveer voor de atlas willen hebben? En zou verzenden mogelijk zijn?
Met vriendelijke groet,
Geachte mevrouw W,quote:Beschrijving Leuke bikini met een kleine glittering in de stof .
Maat 40/ 42 B .
Vaste prijs en opsturen kosten en risico voor koper .
Maar afhalen mag ook .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste A.simons,
Na het zien van de advertentie, heb ik zo goed mogelijk research gedaan.
En ben tot de ontdekking gekomen dat de persoon die u zoekt fake is.
En spooknummer van bank en telefoon waardoor de persoon anoniem blijft.
Hier is jammer genoeg niks aan te doen. U zult het moeten opgeven.
Vriendelijke groet,
Frederikus Goedhart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |