Broertje is dan ook jarig en gaat verhuizen maar goed dat kan ook paar dagen wachtenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder is de 10e jarig, mijn broer de 12e, yay familieweekend![]()
Sowieso augustus
quote:
Voordat ik aankom met een kussen, waarna blijkt dat ik mooi op de vloer mag gaan slapenquote:![]()
Meet
![]()
Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-meet.
Drank en vervoer word geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bedNeem alleen zélf je pyjama, kussentje en deken mee.
Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt.
Dit alles voor een eigen bijdrage van: ¤10 graag bij aanvang voldoen.
Jij moet je luchtbed meenemen jaquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
[..]
Voordat ik aankom met een kussen, waarna blijkt dat ik mooi op de vloer mag gaan slapen
Shit happensquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
[..]
Voordat ik aankom met een kussen, waarna blijkt dat ik mooi op de vloer mag gaan slapen
Nou kijkquote:Op zondag 15 juli 2012 16:48 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb ik ten minste gegarandeerd een 2-persoons bed
van je pseudo-familie moet je het hebben!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefbroer heeft het 2 pers luchtbed lek gemaakt.
Is zijn pener zo scherp?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefbroer heeft het 2 pers luchtbed lek gemaakt.
Ik nog niet, moet eerst vrij vragen en weet ik wat..quote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou kijk![]()
Ik heb aan Royco gevraagd hoe of wat, eventueel pas ik de OP gewoon weer aan.
Zijn er nog meer mensen die zeker zijn dat ze gaan? Zet ik ze op de lijst.
Heb jij een bedje?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Wie neemt er nu een vriendin met puntige knieën?
Moet ik voor jou ook een slaapplek reserveren?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik wil ook! Kijken of ik vrij kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |