Oh?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Aloha!
[..]Haha ben je een van de weinige mensen die been there done that kan zeggen
Volgens mij quotte ik een beetje verkeerdquote:
Hoezo niet? Ik ben er tochquote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wie zegt dat ik dat wil met de mensen daar?
[..]
Zie hierboven
Jij snapt het niet he. Een nieuwe auto hoeft pas na 4 jaar gekeurd te worden, dan tot een bepaalde leeftijd elke 2 jaar. Doofus.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus je rijdt al jaren rond zonder een apk keuring.
maar dan 10 augustus heb je kort geleden een apk keuring gehad. ja goed hoor, beter dan de mensen die geen apk keuring hebben, en alle voertuigen die dagelijks op de weg rijden zonder apk of apkplicht enzo.
Hahaha ik ken je toch niet? Ik ben nogal picky.. dus geloof niet zo snel dat ik iemand ga treffen daar metwie ik dat wilquote:
niemand. maar wie weet heh.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wie zegt dat ik dat wil met de mensen daar?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Batsen op Roy zijn biljart. Een ware droom van me.
Hm denk het niet hoorquote:
chinees.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
Wat gaan jullie eten vandaag? Inspiratieloos
Oh, playing hard to getquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ik ken je toch niet? Ik ben nogal picky.. dus geloof niet zo snel dat ik iemand ga treffen daar metwie ik dat wil
Ik had zalmfilet en daarna saté op brood.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
Wat gaan jullie eten vandaag? Inspiratieloos
Roy, ik reserveer her biljart alvast ja?quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had zalmfilet en daarna saté op brood.
Maar nu afgewassen en wel, dus vanavond nog een wijntje drinken en luieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |