Promotie voor de sport dmv rellenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Tornadovis het volgende:
Ik schakel in tijdens de laatste 5 seconden vd wedstrijd. Eerste 5 seconden van mijn leven dat ik schermen kijk, gebeurt er dit...
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Columbiafan het volgende:
Is er echt een sit down aan de hand nu?(heb geen beeld)
Ik schakelde in toen er 1 seconde op de klok stond. Volgde het vervolgens niet, maar toen zag ik ze een kwartier later nog altijd discussieren.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Tornadovis het volgende:
Ik schakel in tijdens de laatste 5 seconden vd wedstrijd. Eerste 5 seconden van mijn leven dat ik schermen kijk, gebeurt er dit...
JIJ WAS HET DUS!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Tornadovis het volgende:
Ik schakelde bij 5-5 inquote:Op maandag 30 juli 2012 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schakelde in toen er 1 seconde op de klok stond. Volgde het vervolgens niet, maar toen zag ik ze een kwartier later nog altijd discussieren.
Jah, emotie van het moment he, zij staat ook maar de wachten en in het ongewisse, lichtjes ongepast maar om haar daarom een kutwijf te noemen, lekker tolerant alweerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Beetje respect mag wel, wat een kutwijf
korte samenvattingquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog een seconde te gaan, gelijke stand. Spel werd drie keer hervat, maar die seconde bleef steeds staan. Kan niet, maar de Duitse scoorde. Volgens de klok binnen de tijd, maar praktisch onmogelijk. Duitse wint, Koreaanse jankt, coach door het lint. Nu gezeik.
Beter dan die Rus die op de tegenstander ging zitten nadat ie won bij het judoquote:Op maandag 30 juli 2012 20:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jah, emotie van het moment he, zij staat ook maar de wachten en in het ongewisse, lichtjes ongepast maar om haar daarom een kutwijf te noemen, lekker tolerant alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |