Het is nog onduidelijk of er al een officieel protest is ingediend.quote:
quote:
Zus van Goerges zeker?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef Szura het volgende:
Kijk haar juichen, die mof![]()
![]()
![]()
Beetje respect man kutwijf
Die zat ook vol woede over de actie van de Koreaanse coach, die onterecht protest indiende volgens haar. Dit is gewoon adrenaline.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zou die duitse even een klappie verkopen met die degen. Wat een kut hoer zeg
Goerges is ook zo een kutwijf jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zus van Goerges zeker?
Trieste gang van zaken dit...
Ach adrenalinequote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutwijf die Duitse, met d'r gedrag nu. Die gun ik het niet hoor.
Goergesquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zus van Goerges zeker?
Trieste gang van zaken dit...
Zoals ik het lees is er 3x in 1 seconde "gespeeld" en staat die nu nog op 1 seconde. Dat is toch fysiek onmogelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die zat ook vol woede over de actie van de Koreaanse coach, die onterecht protest indiende volgens haar. Dit is gewoon adrenaline.
Ja, zij wisten het ook niet, ze zeiden dat voor beide kanten iets valt te zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef heywoodu het volgende:
Hoorde ik de Duitser op ZDF nou zeggen dat hij ook behoorlijk twijfelt of het wel eerlijk is dat de Duitse gewonnen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |