haha wtf.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijd stond op 1 seconde, spel werd voor 3 keer hervat en bij de derde keer scoorde de Duitse. Nu staat de tijd nog steeds op 1 seconde.
Nee.. dan is het gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef M.rak het volgende:
Als die Koreaanse gelijk krijgt, dan gaat zij door naar de finale?
Zat maar met een half oog te kijken, maar dan snap ik wel dat die Koreaanse coach door het lint gaat. Dank voor de uitleg.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klok bleef telkens op een seconde staan. Er werd echt 3x opnieuw begonnen met telkens een seconde. Dat is echt onzin en kan niet. Duitse vrouw maakte punt en wint.
Koreaanse gaat huilen en Koreaanse coach gaat door het lint.
Er is geen reden om de Koreaanse meteen door te laten gaan. Het stond nog steeds gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:58 schreef hafcfan het volgende:
Hopen dan dat die Koreanse doorgaat anders is ze flink genaait.
Feit is wel dat ze pas gingen protesteren nadat de Duitse had gescoord.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zat maar met een half oog te kijken, maar dan snap ik wel dat die Koreaanse coach door het lint gaat. Dank voor de uitleg. [ afbeelding ]
Bij de 2e x keken beide schermers ook wel raar op anders..toen duurde het ook weer ff voordat er verder gegaan kon worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze pas gingen protesteren nadat de Duitse had gescoord.
Oh dan begreep ik dat verkeerd. Naja hopen dan dat het gelijk blijft.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Er is geen reden om de Koreaanse meteen door te laten gaan. Het stond nog steeds gelijk.
Precies het ging al raar. Scheids verloor controle.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:00 schreef baaart het volgende:
[..]
Bij de 2e x keken beide schermers ook wel raar op anders..toen duurde het ook weer ff voordat er verder gegaan kon worden.
Als ik het goed begrijp is er iemand die op de stopwatch drukt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:01 schreef debeterebob het volgende:
Organisatie mag eens flink op de flikker krijgen.
waaroverquote:Op maandag 30 juli 2012 20:07 schreef beantherio het volgende:
Nu blijkbaar ook een relletje bij het turnen.
Lijkt me wel ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef baaart het volgende:
Wat duurt er zolang
Aantal 0.X sec + 0.X sec + 0.X sec = groter dan 1? Punt ongeldig.
Lijkt me dat er een hoofdscheidsrechter is, maar die vrouw kwam incababel over.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Iemand moet toch een eindbeslissing kunnen nemen op een gegeven moment?
Niet tegen verlies kunnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef Columbiafan het volgende:
Weer een Zuid-koreaan betrokken in een relletje, ongelooflijk net als bij die sit-down in '88 in seoul en ook in '64 meen ik
Volgens de Duitse commentatoren duurde laatste actie iig minder dan 0.99 seconden (dat hebben ze nagevraagd).quote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef Roool het volgende:
3 keer 1 seconde resttijd spelen????? kan volgens mij niet, en het duurde wel 2 seconde voor de Duitse scoorde en daarna stond er nog 1 seconde op de klok
Valt nog mee toch.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef Columbiafan het volgende:
Weer een Zuid-koreaan betrokken in een relletje, ongelooflijk net als bij die sit-down in '88 in seoul en ook in '64 meen ik
Ik heb hem nu op bbc olympic channel 17 staanquote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef megamandy het volgende:
Is dit ook op een zender (dus met commentaar) te zien? Turnen had ook al een rel
Hier helaas alleen BBC 1/2/3/HDquote:Op maandag 30 juli 2012 20:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op bbc olympic channel 17 staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |