Idd één van de sportsteden van Nederland. Basketbal, voetbal, schermen, hockey, ijshockey,boksen, ook een echte wiellerstad tot aan de Tour aan toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat hebben ze niet in Den Bosch op sportgebied?
Cool. Vond hem op TV ook sympathiek overkomen.quote:
Vergeet turnen ook nietquote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd één van de sportsteden van Nederland. Basketbal, voetbal, schermen, hockey, ijshockey,boksen, ook een echte wiellerstad tot aan de Tour aan toe.
Ik zal wel meer vergetenquote:
Niet te vroeg juichen hè, vorige keer scheelde het 1 punt. Vezzalli kwam vandaag ook kwartfinale door op 1 punt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:44 schreef borisz het volgende:
Vezalli op weg naar d'r vierde gouden plak. Staat in de halve finale tegenover landgenote Errigo.
Die koreaan staat anders wel voor nu met nog anderhalve minuut te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef Columbiafan het volgende:
Italie op weg naar maal goud nog vanavond dus? :p
Geen van beide, voor finaleplekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:27 schreef Neroje het volgende:
Demonstratief je veters strikken
Is dit om brons of goud?
Ah, dan lopen ze iets achter om schemaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:28 schreef Thas het volgende:
Wat geeft ze het weg zeg.. 4 punten voor toch? Dan speel je het toch gewoon rustig uit..
[..]
Geen van beide, voor finaleplek
![]()
![]()
Zo dichtbij..
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:24 schreef David_ het volgende:
Kan iemand me het uitleggen? Het ziet er wel echt strak uit.
Je moet je tegenstander rakenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:24 schreef David_ het volgende:
Kan iemand me het uitleggen? Het ziet er wel echt strak uit.
Ik haal wat wapens door elkaar inderdaad, zo ingevoerd ben ik ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:29 schreef valleilijn het volgende:
Sabel mag je je tegenstander raken met zowel de punt als de lengte van je wapen (dus naast de stekende beweging ook slaande beweging) op het gehele bovenlijf. Verder geldt net als bij floret right of way wat zoveel betekend als dat de aanvaller in het voordeel is.
@marcodej, nee, je mag ook slaan. Bij floret mag je alleen steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |