SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
hoe ver nog? kan niet kijken momenteel. maar er is een col van 3de op 20km van de streep ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:48 schreef Thorb het volgende:
@Green deze 8![]()
Gilbert (BMC), Gautier (EUC), Izaguirre (EUS), Minard (ALM), Vorganov (KAT), Casar (FDJ), Sanchez (RAB) and Velits.
Ik ben de baas natuurlijkquote:
Je moet echt voetballen om het bij te houden hoor. Ik heb een jaar niet gevoetbald maar in het begin raakte ik alles verkeerdquote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
kan wel kloppen ja
ik ga nu verhuizen naar waar ik vroeger woonde en heb weer zin om te gaan voetballen daar, nu 2 jaar stilgelegen, maar wel thuis alles bijgehouden
ik ben ook cb, zie mij als vertonghen, de laaste man met een keiharde trap (maar wel wat minder pace, ben meer van de uithouding, maar als ik later in FIFA zit komt er ook minder haat he!)quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben de baas natuurlijk
[..]
Je moet echt voetballen om het bij te houden hoor. Ik heb een jaar niet gevoetbald maar in het begin raakte ik alles verkeerdwel in mijn 1e competitie wedstrijd een keurige goal gemaakt
bal afpakken, mannetje uitgekapt en vanaf randje 16 de bal met links over de keeper gestift. Ik moest spits staan en dat voor het eerst van mijn leven
normaal altijd mid mid of laatste man.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben ook cb, zie mij als vertonghen, de laaste man met een keiharde trap (maar wel wat minder pace, ben meer van de uithouding, maar als ik later in FIFA zit komt er ook minder haat he!)
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben ook cb, zie mij als vertonghen, de laaste man met een keiharde trap (maar wel wat minder pace, ben meer van de uithouding, maar als ik later in FIFA zit komt er ook minder haat he!)
Nee, prachtigquote:
Even quoten hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]ik ben ook een verdediger als vertonghen
lekker inschuiven en moet het van mijn voetballend vermogen hebben. Jammer dat ik mij met hem moet vergelijken maar ik heb ook zo'n speelstijl.
Idd, bij die PSV klootzakjes past hij er mooi tussenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, prachtig [ afbeelding ] Liever naar PSV dan naar ajax
haha ik vind het best lekker dat ik me met hem mag vergelijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
lekker inschuiven en moet het van mijn voetballend vermogen hebben. Jammer dat ik mij met hem moet vergelijken maar ik heb ook zo'n speelstijl.
Dan had hij naar ajax moeten gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Idd, bij die PSV klootzakjes past hij er mooi tussen
Vermaelenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
obvious trollquote:Op zondag 15 juli 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan had hij naar ajax moeten gaan [ afbeelding ] Liever naar PSV dan naar ajax. ajax is toch geen concurrent komend seizoen.
Dat vind ik nog wel een sympathieke kerelquote:
Wattanquote:
Je speelt nog in de jeugdquote:Op zondag 15 juli 2012 13:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
haha ik vind het best lekker dat ik me met hem mag vergelijken
lekker meeschuiven en met corners naar voorbij mn vorige ploeg (was daar echt kut) moest ik altijd op de 10 staan (
) en ik scoorde 2 keer in een seizoen
ik ging toen altijd te veel naar achter en er kwam kritiek op mij, toen ging ik weg
![]()
hoezo?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je speelt nog in de jeugdwacht maar tot de senioren.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Cool. Ik heb 4 atributekaartjes erop gezet. Bedankt mensen
[ afbeelding ]
zijn jij, fuszy en vdm jarig vandaag?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetbal gaat anders, serieuzer, meer denkwerk in, fysiek en het is een behoorlijke overgang van Jeugd naar Senioren. Heb zelf op mij 15e al in B1 gespeeld 1e klasse, kon ik makkelijk meedraaien. Ging naar A1 en speelde hoofdklasse en dat was ook geen probleem. Maar bij Senioren lijkt het allemaal wat stugger, ouderen hebben een sterke mentaliteit lijkt zo en meer discipline. Ze blijven doorgaan dus het is moeilijk om je op een jonge leeftijd aan te passen aan het voetbal met een jong team in mijn geval.quote:
quote:Theo Bos legt per direct zijn functie als hoofdtrainer bij FC Dordrecht neer. De oefenmeester vecht nog altijd tegen alvleesklierkanker en kan deze strijd niet combineren met zijn trainersfunctie. Dit maakte Bos zaterdag bekend na afloop van het oefenduel tegen FC Presikhaaf.
Direct na het vriendschappelijke duel maakte Bos, ondersteund door familieleden, zijn besluit bekend aan de spelersgroep. Technisch directeur Marco Boogers was al een week op de hoogte van het besluit van Bos. ,,Hij wilde alleen nog heel graag dit duel doen en daarna aan de groep bekend maken dat hij stopt'', aldus een aangeslagen Boogers. ,,Theo zal niet meer betrokken zijn bij de dagelijkse leiding van FC Dordrecht. Hij heeft die leiding vandaag afgestaan'', vervolgt Boogers.
Dinsdag vertrekt Dordrecht op trainingskamp alwaar het in Weert een wedstrijd speelt tegen Wilhelmina '08.
senioren? wat bedoel je daarmee, en A1, B1 etc?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voetbal gaat anders, serieuzer, meer denkwerk in, fysiek en het is een behoorlijke overgang van Jeugd naar Senioren. Heb zelf op mij 15e al in B1 gespeeld 1e klasse, kon ik makkelijk meedraaien. Ging naar A1 en speelde hoofdklasse en dat was ook geen probleem. Maar bij Senioren lijkt het allemaal wat stugger, ouderen hebben een sterke mentaliteit lijkt zo en meer discipline. Ze blijven doorgaan dus het is moeilijk om je op een jonge leeftijd aan te passen aan het voetbal met een jong team in mijn geval.
Nee, Zondag en zaterdag teamsquote:Op zondag 15 juli 2012 14:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
senioren? wat bedoel je daarmee, en A1, B1 etc?
In A zit je tot je 18de daarna kom je tussen de volwassene, die overgang is groter als je net 18 bent.quote:
en dan zit je in de B1?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
In A zit je tot je 18de daarna kom je tussen de volwassene, die overgang is groter als je net 18 bent.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je dom of lijkt het maar zo ? In de A klasse ( Junioren ) zit je tot je 18de, dan ga je naar de Senioren wat de Zondag en Zaterdag teams zijn. Leeftijd categorie daar 18+. Nog steeds niet duidelijk ?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien puush het niet doet heb ik maar een tinypic gemaakt.
[ afbeelding ]
sorry maar in BE werkt het totaal andersquote:Op zondag 15 juli 2012 14:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben je dom of lijkt het maar zo ? In de A klasse ( Junioren ) zit je tot je 18de, dan ga je naar de Senioren wat de Zondag en Zaterdag teams zijn. Leeftijd categorie daar 18+. Nog steeds niet duidelijk ?
Nice!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie Belgenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
sorry maar in BE werkt het totaal anders
Jij hebt teveel geluk man..quote:Op zondag 15 juli 2012 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg in 400c packs meer goede silvers dan in silver packsquote:
? Ik ben een aantal weken geleden jarig geweest. Hoe kom je erbij dat ik jarig zou zijn:P?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zijn jij, fuszy en vdm jarig vandaag?
Toch ben jij vandaag ook het feestvarken!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
? Ik ben een aantal weken geleden jarig geweest. Hoe kom je erbij dat ik jarig zou zijn:P?
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch ben jij vandaag ook het feestvarken!
Ben ik het volledig mee eens, 7 miljoen hadden ze meteen moeten doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef DutchSL het volgende:
PSV had overigens een bod van meer dan 7 miljoen op Matavz geweigerd.. denk dat ze (we) daar nog wel spijt van gaan krijgen, overschatte spits en nu met Narsingh zou die plots topscorer moeten worden, I don't think so...
Narsingh schotelt hem elke wedstrijd 5 100% kansen voor, als je dan niet scoortquote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef DutchSL het volgende:
PSV had overigens een bod van meer dan 7 miljoen op Matavz geweigerd.. denk dat ze (we) daar nog wel spijt van gaan krijgen, overschatte spits en nu met Narsingh zou die plots topscorer moeten worden, I don't think so...
Nu overschat je Narsingh wel weer maar oke.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Narsingh schotelt hem elke wedstrijd 5 100% kansen voor, als je dan niet scoort
Ik vond Lens in de spits 10x beterquote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef DutchSL het volgende:
Als Dost het kan! Je hebt Mertens aan de ene kant en Narsingh aan de andere kant, aan beide kanten veel gevaar en diepgang. Dat is gewoon een zieke voorhoede voor eredivisie begrippen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu overschat je Narsingh wel weer maar oke.
Ik heb ook nooit gezegd dat het geen 'zieke' voorhoede is of dat het slecht is maar 5 100% kansen per wedstrijd vind ik beetje overdreven. Hij zal waarschijnlijk ook even moeten aanpassen etc. Maar je hebt gelijk, Matavz zal genoeg kansen moeten krijgen van de flanken.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Dost het kan! Je hebt Mertens aan de ene kant en Narsingh aan de andere kant, aan beide kanten veel gevaar en diepgang. Dat is gewoon een zieke voorhoede voor eredivisie begrippen.
Ik denk dat PSV met Narsingh kampioen gaat worden, ben niet voor PSV, Ajax etc. Ze hebben nu eindelijk iemand die aan de rechter kant kan functioneren en veel assist kan geven. Met een spits als Matavz is dat gewoon nodig, dat zag je ook bij Dost. Een echte routinier op het middenveld ala van Bommel en nu kunnen ze met Wijnaldum met de punt naar voren spelen in het 4-3-3 systeem. Achterin zou ik nog een versterking halen zodat het verdedigend beter verloopt maar voor de rest hebben ze een perfecte team.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:43 schreef DutchSL het volgende:
Als ze geen kampioen worden ben ik Eredivisie live kwijt dus het zal wel moeten!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV met Narsingh kampioen gaat worden, ben niet voor PSV, Ajax etc. Ze hebben nu eindelijk iemand die aan de rechter kant kan functioneren en veel assist kan geven. Met een spits als Matavz is dat gewoon nodig, dat zag je ook bij Dost. Een echte routinier op het middenveld ala van Bommel en nu kunnen ze met Wijnaldum met de punt naar voren spelen in het 4-3-3 systeem. Achterin zou ik nog een versterking halen zodat het verdedigend beter verloopt maar voor de rest hebben ze een perfecte team.
Bron?quote:Op zondag 15 juli 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
PSG wil Ronaldo ook kopen, 100 miljoen hebben ze voor hem over
http://www.belgiumsoccer.(...)or-cristiano-ronaldoquote:
Belachelijk elftal word dat zeg, straks willen ze ook nog Messiquote:Op zondag 15 juli 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.belgiumsoccer.(...)or-cristiano-ronaldo
Een voorhoede met Ibra en RonaldoRonaldo zal dan wel wat goedkoper worden want Ligue 1!
Achterinquote:Op zondag 15 juli 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Belachelijk elftal word dat zeg, straks willen ze ook nog Messi
Een Franse amateurclub deed dat vorig jaar, werd de voorzitter geschorstquote:Op zondag 15 juli 2012 14:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik kijk er niet eens raar van op als PSG een bod doet op Messi binnen nu en een week.
Gelukkig gaan Messi en Iniesta nooit weg bij Barcaquote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterin
Hart
T. Silva - Kompany - Chiellini
Middenveld
De Rossi - Iniesta - Alonso
Voorin
Lavezzi - Messi - Ibra - Ronaldo
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een Franse amateurclub deed dat vorig jaar, werd de voorzitter geschorst
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)a-bod-op-Messi.dhtml
Dat is dus jou ultieme team?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterin
Hart
T. Silva - Kompany - Chiellini
Middenveld
De Rossi - Iniesta - Alonso
Voorin
Lavezzi - Messi - Ibra - Ronaldo
Van PSG denk ik welquote:
Denk het wel. Messi wil volgens mij nog eens naar Argentiniequote:Op zondag 15 juli 2012 15:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Messi en Iniesta nooit weg bij Barca
Waar baseer je dat op ? Je persoonlijke relatie met hun? Of hoe goed je ze wel niet kent door interviews?quote:
nee die wil altijd bij Barca blijven, voor het geld hoeft het toch niet meer, strijkt 30miljoen per jaar op.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het wel. Messi wil volgens mij nog eens naar Argentinie
Messi heeft gezegd dat de dag dat hij weg gaat bij Barcelona nooit komt, maar je weet het nooitquote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het wel. Messi wil volgens mij nog eens naar Argentinie
Ik ken iemand die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die iemand kent die hun allemaal kentquote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op ? Je persoonlijke relatie met hun? Of hoe goed je ze wel niet kent door interviews?
Denk je niet dat er iemand anders is die er 40 van kan en wil maken? Ik weet zeker van welquote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee die wil altijd bij Barca blijven, voor het geld hoeft het toch niet meer, strijkt 30miljoen per jaar op.
Ik zou op mijn 30e al kappen als ik Messi was, lekker rentenierenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:07 schreef Thorb het volgende:
Wie wil er nou tot zijn 90e bij Barca werken
Ik zou dat best willen voor dat salarisquote:Op zondag 15 juli 2012 15:07 schreef Thorb het volgende:
Wie wil er nou tot zijn 90e bij Barca werken
Ik zeg dat hij naar Argentinie wil, dat is zijn thuisland niet voor het geldquote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee die wil altijd bij Barca blijven, voor het geld hoeft het toch niet meer, strijkt 30miljoen per jaar op.
Nene wordt over 4 dagen 31 jaar oud, die gaan ze waarschijnlijk op de bank plaatsen en Menez op zijn plek zetten.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
PSG moet geen aanvallende spelers meer halen.
Ibra
Lavezzi-Pastore-Nene
Dan speelt Menez niet eens.. komt Ronaldo dan gaan ze hun beste speler van vorig seizoen Nene op de bank zetten? Of een dure aankoop als Pastore of Lavezzi ?
Laat ze maar eerst betere backs halen (zoveel geld hebben en bij Maxwell uit komen)
na zo'n seizoen? gewoon omdat ie 31 is?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nene wordt over 4 dagen 31 jaar oud, die gaan ze waarschijnlijk op de bank plaatsen en Menez op zijn plek zetten.
Dat kan ik me niet voorstellen na zo'n geweldig seizoen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nene wordt over 4 dagen 31 jaar oud, die gaan ze waarschijnlijk op de bank plaatsen en Menez op zijn plek zetten.
Gebeurt met de meeste spelers, bovendien speelde Nene altijd vanaf links bij PSG. Ze gaan Lavezzi niet op de bank plaatsen omdat hij beter is dan Nene en op RAM heb je dan een linkspoot ipv een rechtspoot Menez.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
na zo'n seizoen? gewoon omdat ie 31 is?
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
ga toch niet stoppen, net een bereziek team gemaakt
[ afbeelding ]
dan wordt het heel erg moeilijk, heb het team eigenlijk gemaakt voor een vriend met 525k. ik ga het met Maicon en Lucio moeten doen, de rest ook NIF en Fabregas ipv Xavi.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dan wordt het heel erg moeilijk, heb het team eigenlijk gemaakt voor een vriend met 525k. ik ga het met Maicon en Lucio moeten doen, de rest ook NIF en Fabregas ipv Xavi.
dacht dat Alba 5k was en Alves 20k
braziliaanse cbsquote:Op zondag 15 juli 2012 15:48 schreef stoereboii het volgende:
met de wolfsburg diego is het opgelost toch? [ afbeelding ]
edit: nee toch niet, vertel me hoe ik het op kan lossen
Schweinsteiger voor Diego.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:48 schreef stoereboii het volgende:
met de wolfsburg diego is het opgelost toch? [ afbeelding ]
edit: nee toch niet, vertel me hoe ik het op kan lossen
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:03 schreef RavioliPunch het volgende:
PSG![]()
Hopelijk kopen ze nog meer goede spelers in
Wanneer kom je weer eens clubsen dan, we hebbe een nieuwe Tokkie erbijquote:Op zondag 15 juli 2012 16:03 schreef RavioliPunch het volgende:
PSG![]()
Hopelijk kopen ze nog meer goede spelers in
Lijkt me wel gewoon grappig om te zien hoeveel clubliefde bepaalde spelers hebben. Want ze gaan zeker meer spelers inkopen.quote:
wrm ben je de laatste tijd weer zo tegen mij? iedereen ziet wel dat dat gewoon geplakte foto's zijn hoor, en dus niet na elkaarquote:Op zondag 15 juli 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
Weer pagina met SB spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben op vakantie, we hebben morgen pas weer internet enzo. Ben nu bij familie.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens clubsen dan, we hebbe een nieuwe Tokkie erbij
Je gedraagt je precies weer zo als van voor je banquote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm ben je de laatste tijd weer zo tegen mij? iedereen ziet wel dat dat gewoon geplakte foto's zijn hoor, en dus niet na elkaar
[ afbeelding ]
zou dit trouwens te doen zijn met 270k?
Oke man, fijne vakantiequote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ben op vakantie, we hebben morgen pas weer internet enzo. Ben nu bij familie.
Omdat je spamt.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wrm ben je de laatste tijd weer zo tegen mij? iedereen ziet wel dat dat gewoon geplakte foto's zijn hoor, en dus niet na elkaar
[ afbeelding ]
Ja maar Abidalquote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niks mis met Diego Alves hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 15:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nja als ik dede er zet zijn er enkel kutkeepers, dat bedoelde ik
wat?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
? ik kan toch niet quoten als ik edit
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:18 schreef Rijst het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om je post te editten
ja maar dan moet je helemaal dat gaan kopieren etcquote:Op zondag 15 juli 2012 16:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
? ik kan toch niet quoten als ik edit
Doe dat maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
ja maar dan moet je helemaal dat gaan kopieren etc
Zit op 3G, pagina is nog niet geladen en de squadnaam is 'Cheap pace whore'quote:Op zondag 15 juli 2012 16:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dankje![]()
Heb trouwens iets goedkoops, speciaal voor jou:
http://www.futhead.com/12/squad/15068
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit op 3G, pagina is nog niet geladen en de squadnaam is 'Cheap pace whore'
Heb al eens iets soortgelijks gehadquote:
Als je niet kan winnen met Welliton dan ben je gewoon slechtquote:Op zondag 15 juli 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb al eens iets soortgelijks gehad
Speelde best ruk
Ik ga voor de grap even iedereen proberen 9 chemistry te krijgen, maar ga het niet kopen. Lijkt me wel grappig, iedereen hard zien rennen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb al eens iets soortgelijks gehad
Speelde best ruk
Scheelt heel veel dat Robben linksbenig is en Lens rechts. Robben toch wel echt beter.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef stoereboii het volgende:
mensen die met robben en if lens hebben gespeeld: is robben veel beter?
oh ik dacht dat lens links wasquote:Op zondag 15 juli 2012 16:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Scheelt heel veel dat Robben linksbenig is en Lens rechts. Robben toch wel echt beter.
'Soortgelijks'quote:Op zondag 15 juli 2012 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je niet kan winnen met Welliton dan ben je gewoon slecht
speelt robben in de eredivisie danquote:Op zondag 15 juli 2012 16:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh ik dacht dat lens links was![]()
weet niet zoveel over eredivisie natuurlijk hedan haal ik robben lekker
Ach jij schuift toch altijd alles af op je team of je spelers.quote:
Robben is wel echt de absolute top in FIFA..dat merk je wel. Neemt niet weg dat IF Lens ook echt bizar goed is gemaakt dit jaar. Zo snel en wendbaar + een fantastisch schot.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:24 schreef stoereboii het volgende:
mensen die met robben en if lens hebben gespeeld: is robben veel beter?
oh ja ik neem robben wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben is wel echt de absolute top in FIFA..dat merk je wel. Neemt niet weg dat IF Lens ook echt bizar goed is gemaakt dit jaar. Zo snel en wendbaar + een fantastisch schot.
Het eerste wat me opviel bij Robben was dat die ontiegelijk snel was. Die 93 acceleration leek wel 100.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben is wel echt de absolute top in FIFA..dat merk je wel. Neemt niet weg dat IF Lens ook echt bizar goed is gemaakt dit jaar. Zo snel en wendbaar + een fantastisch schot.
Dat schot van Lens is echt goed inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef stoereboii het volgende:
CAM Diego op RCM heeft toch gewoon 9?
[ afbeelding ]
bij walcott merk je het bijvoorbeeld niet maar met Messi, ronaldo, ribery en Robben merk je het wel degelijk dat ze zo snel zijn. met chamberlain merk ik het Ook dat hij snel is en dat geldt Ook voor if lens.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het eerste wat me opviel bij Robben was dat die ontiegelijk snel was. Die 93 acceleration leek wel 100.
Vergeet Agbonlahor nietquote:Op zondag 15 juli 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
bij walcott merk je het bijvoorbeeld niet maar met Messi, ronaldo, ribery en Robben merk je het wel degelijk dat ze zo snel zijn. met chamberlain merk ik het Ook dat hij snel is en dat geldt Ook voor if lens.
Ja misschien ook welquote:Op zondag 15 juli 2012 16:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom niet? dubbele link, 2 landlinks en complink?
hij krijgt geen 9 als camquote:Op zondag 15 juli 2012 16:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom niet? dubbele link, 2 landlinks en complink?
Zeker 8?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft 8 links nodig. Nu krijgt hij er 6,5
nah heb het maar zo gepaktquote:Op zondag 15 juli 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is Diego de beste optie, van alle Brazilianen?
Hij reed lek bovenaan op de klim, maar de neutrale auto en ploegleidersauto's zaten er niet achter. Ploegmaten had hij ook niet meer dus moest hij meer dan 1 a 2 minuten wachten op een ploegmaat, maar dat wiel kon niet dus moest hij nog langer wachtenquote:
Ja ik zag hetquote:Op zondag 15 juli 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij reed lek bovenaan op de klim, maar de neutrale auto en ploegleidersauto's zaten er niet achter. Ploegmaten had hij ook niet meer dus moest hij meer dan 1 a 2 minuten wachten op een ploegmaat, maar dat wiel kon niet dus moest hij nog langer wachten
Haha dat mannetje valt 5x in de berm
Waarschijnlijk punaises zeggen ze? Wel mooi van Wiggins dat hij 'wacht'. Rolland moet het weer verpesten haha.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik zag het![]()
Te veel lekke banden dit... Jammer.
Ja we gaan het horen, ze kijken straks vast wat er in die band zit.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:59 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk punaises zeggen ze? Wel mooi van Wiggins dat hij 'wacht'. Rolland moet het weer verpesten haha.
Dat van de NOS was gewoon verzonnen, het zal nog wel bekend wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:59 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk punaises zeggen ze? Wel mooi van Wiggins dat hij 'wacht'. Rolland moet het weer verpesten haha.
Nee man dat is gewoon de wedstrijd verpesten. En het is ook niet gezegd dat het punaises zijn hequote:Op zondag 15 juli 2012 17:02 schreef Greenpeas het volgende:
Aan de ene kant wel briljant dat ze die punaises hebben neergegooid
Laatste meting 2 minuten achter de kopgroep, heeft aan het begin van de klim op kop gereden (voor Sanchez) maar zakte er toen door.quote:
Ah oké, opgeofferd dus. Prima dan, zal hem niet meer worden. Gokken op Sanchez danquote:Op zondag 15 juli 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatste meting 2 minuten achter de kopgroep, heeft aan het begin van de klim op kop gereden (voor Sanchez) maar zakte er toen door.
Hij reed met Fofonov en Paulinho.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij reed lek bovenaan op de klim, maar de neutrale auto en ploegleidersauto's zaten er niet achter. Ploegmaten had hij ook niet meer dus moest hij meer dan 1 a 2 minuten wachten op een ploegmaat, maar dat wiel kon niet dus moest hij nog langer wachten
Haha dat mannetje valt 5x in de berm
dat klopt :p ik kan het niet zienquote:
Ja http://futhead.com/12/player/4726quote:Op zondag 15 juli 2012 17:22 schreef Greenpeas het volgende:
Zit z'n broertje in UT? Want dan ga ik 'm kopen als eerbetoon.
Zijn broertje Alexis?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:22 schreef Greenpeas het volgende:
Oh ik was op zoek naar een Sanchezquote:
ja, pedro leonquote:Op zondag 15 juli 2012 17:22 schreef Greenpeas het volgende:
Spuitelfquote:
Is dat zn broer?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja http://futhead.com/12/player/4726
Zijn andere broer(tje) is overleden, daarom steeds dat gebaar.
telefoon hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
Woensdag
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Donderdag is datquote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat denk je
Maar weer geen aankomst bergop
Ja er zijn er maar 3. La planche des belles filles, koninginnenrit waar rolland won en donderdag. Is toch veel te weinig...quote:
Nooit van gehoord zelfs...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
Ilan Boccara dus voor 4 mill van PSG naar Ajax.19 jarige cm/cdm die voor jong oranje speelt. benieuwd of het wat is, nooit zien spelen.
Het is een franse zangeres als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kent iemand Boccara? Nooit van hem gehoord.
Franse* en niet zo vervelend doen, knul.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is een franse zangeres als ik het me goed herinner
Ik meen het ...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Franse* en niet zo vervelend doen, knul.
Singh ookquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
boccarca oid schijnt een matige speler te zijn, beetje allround maar dan matig
die is 300k en geen 4 miljoen.quote:
31 incidentenquote:
Heb ik gezegd dat ie 10 miljoen was ofzo? Waarom begin je meteen over de prijs?quote:
Omdat het daar in voetbal, zeker in het transferwindow, altijd over gaat.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ie 10 miljoen was ofzo? Waarom begin je meteen over de prijs?
een matig talent voor 300k of 4 miljoen. do the mathquote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat een speler van 300.000 natuurlijk matig is, je haalt geen toppers voor die prijsquote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat jij nou fan werd vanwege prijzenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes, Feijenoord. Knaagt dit niet aan je, VDM?
Kan prima hoor?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat een speler van 300.000 natuurlijk matig is, je haalt geen toppers voor die prijs
nee, ik ben trots op mijn club. al hadden ze 0 titels, daar kijk ik niet naar.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes, Feijenoord. Knaagt dit niet aan je, VDM?
Dan was hij op dat moment nog matig, anders was hij duurder geweestquote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan prima hoor?
Er zijn genoeg spelers die voor weinig zijn gekocht ooit en nu toppers zijn.
Waar baseer je dit op? Omdat ik een Ajax fan ben, een succesvolle club, ben ik 'fan vanwege prijzen' ?quote:
Of de club weet niet goed te handelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan was hij op dat moment nog matig, anders was hij duurder geweest
Ja hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Of de club weet niet goed te handelen.
ja, gloryhunterquote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Omdat ik Ajax fan ben, een succesvolle club, ben ik 'fan vanwege prijzen' ?
quote:
Geef is een paar voorbeelden.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan prima hoor?
Er zijn genoeg spelers die voor weinig zijn gekocht ooit en nu toppers zijn.
Ik zou het niet weten wat voor fan je bent. Kom je uit Amsterdam?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Omdat ik een Ajax fan ben, een succesvolle club, ben ik 'fan vanwege prijzen' ?
och och, meisje tochquote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
VDM begint altijd over ’31’ incidenten hoor.
Goed punt.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is niet eens relevant, want op dat moment waren ze nog geen toppers.
eens*, nee.quote:
dus dan mag ik nietquote:
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten wat voor fan je bent. Kom je uit Amsterdam?
want?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Och och, subjectief jongetje toch
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
dus dan mag ik nietdoen? jij bent wel de laatste waar ik naar luister met je sweaty goals
Jij bent zelf ook behoorlijk subjectief, naast het standaard ajax gebeuren beoordeel je VDM standaard als subjectiefquote:Op zondag 15 juli 2012 18:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Och och, subjectief jongetje toch
Dat is wat mij betreft al een groot stukquote:
VDM een kneusje noemen hij is een baas.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
Heb je tegen me gespeeld dan? Kneusje
SB liegt niet, billentikkerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
Heb je tegen me gespeeld dan? Kneusje
Ik zeg het gewoon als ik iets positiefs vind aan een andere club, iets wat vdm nooit zal doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook behoorlijk subjectief, naast het standaard ajax gebeuren beoordeel je VDM standaard als subjectief
Heeft hij vast weleens gedaan en weer lekker bevooroordelend, gelukkig ken jij hem goedquote:Op zondag 15 juli 2012 18:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon als ik iets positiefs vind aan een andere club, iets wat vdm nooit zal doen.
Klopt. Ik ben er gewoon mee opgegroeid. Ik snap niet waarom je een 'gloryhunter' bent, zodra je zegt dat je een Ajax fan bent. Best raar.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft al een groot stukDan ben je er gewoon mee opgevoed en ben je fan. Waarschijnlijk.
jij leest alleen dingen die jou goed uitkomen blijkt uit je post.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon als ik iets positiefs vind aan een andere club, iets wat vdm nooit zal doen.
Omdat ze zelf altijd over het aantal prijzen beginnen, de meeste die ik ken tenminstequote:Op zondag 15 juli 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er gewoon mee opgegroeid. Ik snap niet waarom je een 'gloryhunter' bent, zodra je zegt dat je een Ajax fan bent. Best raar.
Als je het vergelijkt met hoe vaak hij subjectief doet...quote:Op zondag 15 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft hij vast weleens gedaan en weer lekker bevooroordelend, gelukkig ken jij hem goedIets met subjectief kneusje.
bron?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met hoe vaak hij subjectief doet...
Omdat Ajax de meeste fans heeft en de meest succesvolle club in Nederland is over de gehele geschiedenis. Dus is het aannemelijk dat een deel van de fans fan zijn door het succes. Niet zo heel gek....quote:Op zondag 15 juli 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er gewoon mee opgegroeid. Ik snap niet waarom je een 'gloryhunter' bent, zodra je zegt dat je een Ajax fan bent. Best raar.
Ja, ik bedoel, een rivaal als VDM (Feijenoord) is, is het toch leuk om even te laten weten wie de baas isquote:Op zondag 15 juli 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ze zelf altijd over het aantal prijzen beginnen, de meeste die ik ken tenminste
quote:
Van mij mag je met je chipsvingertjesquote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, een rivaal als VDM (Feijenoord) is, is het toch leuk om even te laten weten wie de baas is![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, een rivaal als VDM (Feijenoord) is, is het toch leuk om even te laten weten wie de baas is![]()
Wordt fan van mijn zaalvoetbal team!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een emotie zegt meer dan duizend woorden. Je mag volgens jou iemand van alles beschuldigen en dan zeggen dat het te veel werk is om het bewijs te leverenquote:
Wat goed onderbouwd !quote:
Reageer dan ook op mijn hele verhaal daarboven. Vind het alleen beetje triest als je wil laten zien 'wie de baas is' door beetje met de prijzen van je clubje te pronken.quote:
Party time!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wordt fan van mijn zaalvoetbal team!
Gister de dubbel gepakt
Dus volgens jij moet ik werkelijk bronnen leveren nu? It’s just a joke, why you have to be serious?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een emotie zegt meer dan duizend woorden. Je mag volgens jou iemand van alles beschuldigen en dan zeggen dat het te veel werk is om het bewijs te leveren
Oh, dus dat geeft een soort van recht om elke Ajaxfan in 1 hoekje te proppen als 'gloryhunter'?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat Ajax de meeste fans heeft en de meest succesvolle club in Nederland is over de gehele geschiedenis. Dus is het aannemelijk dat een deel van de fans fan zijn door het succes. Niet zo heel gek....
Ja, ik kijk er naar uitquote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus volgens jij moet ik werkelijk bronnen leveren nu? It’s just a joke, why you have to be serious?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |