En ook users met meer kennis dan jij en ik samen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom er wel, maar er zitten wel veel onnozele doosjes enzo.
Nou mieters.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef slangpie het volgende:
heb dus echt helemaal niks met bokt, misschien wel juist omdat ik een man benmaar ik fok niet (FOK! wel
) en weet zelf genoeg zegmaar om mijn paard te rijden, heb ik geen internet voor nodig. en op concoursen spreek ik mensen genoeg..
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook users met meer kennis dan jij en ik samen.
Fokkerij e.d. heeft dan weer totaal niet mijn interesse. Hooguit vind ik kleurvererving interessant maar dat komt gewoon omdat ik genetica boeiend vind.quote:Ik zie in Bokt een grote waarde, heb er veel geleerd met name op het gebied van fokkerij en hengstkeuze.
Wat ook een goed forum is/was, is Fokt.nl. Daar zitten bijna alleen maar mensen met gigantisch veel kennis.
Doe ik niet.quote:
Dat is ook idd de enkele reden dat ik er post, hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]Anders zou ik er denk ik ook niet komen.
[..]
Fokkerij e.d. heeft dan weer totaal niet mijn interesse. Hooguit vind ik kleurvererving interessant maar dat komt gewoon omdat ik genetica boeiend vind.
Een paard dat springt springt niet per definitie goed, dus bij mij werkt dat ietsje anders.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:04 schreef slangpie het volgende:
tjah, een paard springt bij mij, of hij springt niet
Nee geen wedstrijden, maar wel cursusweekendjes en dat soort dingen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef slangpie het volgende:
rijden jullie trouwens ook allemaal wedstrijden of niet?
Ik vind bokt ook niets, ik ben dan meer van de vaklitaratuur. Zit ik ergens vast en kom ik er niet uit met het eigen lesmatriaal en literatuur die ik heb dan haal ik een instructeur erbij.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef slangpie het volgende:
heb dus echt helemaal niks met bokt, misschien wel juist omdat ik een man benmaar ik fok niet (FOK! wel
) en weet zelf genoeg zegmaar om mijn paard te rijden, heb ik geen internet voor nodig. en op concoursen spreek ik mensen genoeg..
Nogsteeds dat hoesten van rio, of wat anders?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
Wij hebben gelukkig helemaal geen last van dazen. Of iig heel weinig.
Helaas kan ik niet trainen omdat mijn paard kampt met ademhalingsstoornissen van onbekende oorzaak...
Hetzelfde. Hij hoest sporadisch nog, maar hij trekt nog steeds met zijn buik/flanken. En dat is gewoon niet goed. Hij staat nu 24/7 op het land, maar beter wordt het niet en de DA weet niet goed wat er aan de hand is.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Nogsteeds dat hoesten van rio, of wat anders?
Wat ellendig zeg, vooral omdat je zo in het duister tast over wat het is.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hetzelfde. Hij hoest sporadisch nog, maar hij trekt nog steeds met zijn buik/flanken. En dat is gewoon niet goed. Hij staat nu 24/7 op het land, maar beter wordt het niet en de DA weet niet goed wat er aan de hand is.
Ja, ik kan wel janken... Echt. Gelukkig is Rio een paard dat goed in conditie blijft (hij heeft al eerder een klein half jaar stil gestaan) en ook zijn ritme makkelijk weer oppakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat ellendig zeg, vooral omdat je zo in het duister tast over wat het is.
Arme rio, het is zo'n leukerd en jullie waren zo lekker op weg met de training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |