Dat boeit niet, is ook niet relevant.quote:
Ik zeik Tombo niet af, ze moet doen wat zij nodig vind. Maar dan kan ik nog wel nieuwsgierig zijn naar de ernst van de afbeeldingen toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat boeit niet, is ook niet relevant.
Het gaat erom dat Tombo niet afgezeken hoeft te worden als ze niks fout heeft gedaan.
En Google is Amerikaans ja.
Nee, was ook meer naar de rest toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeik Tombo niet af, ze moet doen wat zij nodig vind. Maar dan kan ik nog wel nieuwsgierig zijn naar de ernst van de afbeeldingen toch?
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, tip voor Borizzz en dyon: Skip & Die op De Affaire om 20:00.
http://skipndie.withtank.com/musica/
Nicequote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
't Is wel wat anders dan Lou Barlow, maar ik vind het wel lekker klinken.
En DF: ik heb dus wel mooi mijn dienst kunnen ruilen.
Ran, ik dacht dat van jou geen foto's meer te vinden waren op internet?quote:
Ja dat was het eerste plaatje.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, was ook meer naar de rest toe.
En volgens mij was het inderdaad dat plaatje dat Sands had bewerkt, als je kijkt naar de reacties erop (strijkstok, kapjes).
Woon je ook in Nijmegen?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Klinkt lekker... zal ik dan toch naar de stad gaan...
Vorige meet was in Arnhem, toen kwam er (bijna) niemand uit Nijmegenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Borizzz het volgende:
Volgens mij zitten in FMT best veel Nijmegenaren.
Volgende meet doen we dan wel hier in de buurt
shit. ik ben er kennelijk 1 vergeten....quote:Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ran, ik dacht dat van jou geen foto's meer te vinden waren op internet?
Net als de vraagquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
shit. ik ben er kennelijk 1 vergeten....
???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |