Dat boeit niet, is ook niet relevant.quote:
Ik zeik Tombo niet af, ze moet doen wat zij nodig vind. Maar dan kan ik nog wel nieuwsgierig zijn naar de ernst van de afbeeldingen toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat boeit niet, is ook niet relevant.
Het gaat erom dat Tombo niet afgezeken hoeft te worden als ze niks fout heeft gedaan.
En Google is Amerikaans ja.
Nee, was ook meer naar de rest toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeik Tombo niet af, ze moet doen wat zij nodig vind. Maar dan kan ik nog wel nieuwsgierig zijn naar de ernst van de afbeeldingen toch?
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:22 schreef wyccie het volgende:
Oh, tip voor Borizzz en dyon: Skip & Die op De Affaire om 20:00.
http://skipndie.withtank.com/musica/
Nicequote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
't Is wel wat anders dan Lou Barlow, maar ik vind het wel lekker klinken.
En DF: ik heb dus wel mooi mijn dienst kunnen ruilen.
Ran, ik dacht dat van jou geen foto's meer te vinden waren op internet?quote:
Ja dat was het eerste plaatje.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, was ook meer naar de rest toe.
En volgens mij was het inderdaad dat plaatje dat Sands had bewerkt, als je kijkt naar de reacties erop (strijkstok, kapjes).
Woon je ook in Nijmegen?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Klinkt lekker... zal ik dan toch naar de stad gaan...
Vorige meet was in Arnhem, toen kwam er (bijna) niemand uit Nijmegenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Borizzz het volgende:
Volgens mij zitten in FMT best veel Nijmegenaren.
Volgende meet doen we dan wel hier in de buurt
shit. ik ben er kennelijk 1 vergeten....quote:Op zondag 15 juli 2012 12:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ran, ik dacht dat van jou geen foto's meer te vinden waren op internet?
Net als de vraagquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
shit. ik ben er kennelijk 1 vergeten....
???quote:
Sinds 2 jaar in Wijchen, maar geboren en getogen in Nijmegenquote:
http://www.imdb.com/title/tt0104155/quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Robby87 het volgende:
Sam, mag ik vragen waar dat ene plaatje uit jouw avatar vandaan komt? Het gaat om die persoon die met zijn rug naar ons toe staat en een hoed opheeft. Is dat uit een film?
Wat hebben de kapjes er mee te maken?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rare kapjes gaan wel wat ver inderdaad.
Vind je het vreemdquote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vorige meet was in Arnhem, toen kwam er (bijna) niemand uit Nijmegen
Hoe eigenlijk? Ik ben hier nooit van op de hoogte gebracht. Heb het destijds in een of ander slowchattopic vernomen, van iemand als Pico ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:56 schreef DragonFodder het volgende:
Even Tombo in bescherming nemen: deze policy is volgens mij duidelijk gecommuniceerd destijds, inclusief de reden. En als crew heb je een taak om de policy mee uit te voeren. Dat lijkt me al vervelend, om die rol te moeten pakken. En dan helpt het niet als iedereen weer beter weet hoe ze de situatie aan zouden pakken.
Dat wist ik van Waaghals zelf. Niet dat jullie denken dat ik hem gerapporteerd had ofzoquote:
Hij zit tegenwoordig in mijn geheugen gegrift.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En elke keer als ik er een vraag over stel, is er niemand om te antwoorden
Ik neem aan dat hij eerder bedoelde: Wat is jouw relatie met Waaghals dat je dat zo snel weet...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier nog even op reageren
[..]
Dat wist ik van Waaghals zelf. Niet dat jullie denken dat ik hem gerapporteerd had ofzo
Zo terzijde is dat niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topics kunnen ook gewoon verborgen worden voor google, dit geheel terzijde.
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zit tegenwoordig in mijn geheugen gegrift.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topics kunnen ook gewoon verborgen worden voor google, dit geheel terzijde.
Wel een goede film Sam? Jammer dat ik geen 720 versie ergens kan vinden... Sands?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En elke keer als ik er een vraag over stel, is er niemand om te antwoorden
Ik zal hem binnenkort dan ook maar eens gaan kijken.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Je begrijpt dat ik dit binnen 2 maanden ga testen he?
Dat tieten plaatsen helemaal geen probleem is, mits het topic verborgen is. KPD heeft bijvoorbeeld geen Google Adsense-advertenties naast de topics.quote:
Ik vind hem zelf wel erg leuk (hij staat bij mij ook altijd in mijn top 100), maar je moet er wel van houden. Ik vind vooral de sfeer in die film erg goed gelukt. Zonder dat zou ik het wel een heel stuk minder gevonden hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wel een goede film Sam? Jammer dat ik geen 720 versie ergens kan vinden... Sands?
Dat snap ik, ik snap de functie van die opmerking, hier in deze discussie alleen niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat tieten plaatsen helemaal geen probleem is, mits het topic verborgen is. KPD heeft bijvoorbeeld geen Google Adsense-advertenties naast de topics.
Er is volgens mij geen 720p versie van die film.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wel een goede film Sam? Jammer dat ik geen 720 versie ergens kan vinden... Sands?
Is volgens mij ook nooit een blu-ray release van geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen 720p versie van die film.dan maar dvd kwaliteit kijken.
Weet ik niet meer, volgens mij werd destijds in de sc en in het fmt topic verwezen naar een sticky, maar deze kan ik niet vinden.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe eigenlijk? Ik ben hier nooit van op de hoogte gebracht. Heb het destijds in een of ander slowchattopic vernomen, van iemand als Pico ofzo.
Iemand die nog krapper bij kas zit en geen zin heeft om in de regen te staan.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:26 schreef DragonFodder het volgende:
Nicewie is er ingetrapt, of heb je iemand in The Friendzone zitten?
Volgens mij was dat een grapje.quote:
Daar is toch in FB of Med een bericht over geweest? Ik kom daar zelf nooit zomaar, maar als ik naar dit forum surf om in te loggen staan de belangrijke nieuwe mededelingen bovenin.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:53 schreef Gillingham het volgende:
Hoe eigenlijk? Ik ben hier nooit van op de hoogte gebracht. Heb het destijds in een of ander slowchattopic vernomen, van iemand als Pico ofzo.
Dat je ook kan vragen om adsense af te zetten ipv. de post te rapporteren. Eenvoudigste zou natuurlijk zijn om gewoon dergelijke plaatjes niet meer te posten.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik snap de functie van die opmerking, hier in deze discussie alleen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |