Er zijn de laatste decennia veel meer zeehonden gekomen, volgens een stuk op de BBC was dat de reden dat ze weer terugkwamen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gelezen inderdaad,maar dat blijkt dan toch meestal een geval van een beetje uit de juiste richting zijn gedwaald, er zit nou niet bepaald veel natuurlijk voedsel voor een haai van die omvang in de Noordzee. Er zijn ook wel eens Hondshaaien gezien in de Noordzee, en ook die komen daar normaal gesproken niet voor. Er zijn 7 haaisoorten die normaal gesproken in de Noordzee voorkomen, maar dat zijn over het algemeen kleinere, relatief ongevaarlijke soorten.
Random betekend niet dat er ieder jaar 4 worden aangevallen, dan was het niet Random.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef stalybridge het volgende:
Misschien moeten ze eerst kijken waaarom er meer aanvallen zijn dit jaar.
Jaren geleden bleek een toename van het aantal aanvallen bij de kust van Brazilie gekomen te zijn door het dumpen van slachtafval door een fabriek kilomaters verderop. (Gezien op discovery channel, denk ik)
Ja maar dan moet je alle witte haaien afmaken want die zijn daar allemaal toe in staat. En alle tijgerhaaien. En alle witpuntrifhaaien. En alle stierhaaien. En alle beren. En alle tijgers. En alle leeuwen. En alle krokodillen. En alle nijlpaarden. En alle poema's. En alle panters. En alle criminelen. En alle mensen die er gekke gedachten op na houden. En alle mensen die verdacht kijken. Alles kapot zodat jij je overal kunt ophouden zonder enig risico te lopen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat moet ik snappen? Dat hij alles aanvalt wat beweegt in het water? Dat beest heeft 5 mensen in stukken gescheurd. Afmaken of vangen dat beest en achter slot en grendel d'r mee.
Goed plan. Dat soort-relativisme dat men nu ziet is gewoon politiek correct kop in het zand steken van greenpeaceterreur accepterende linkse hobbyisten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je alle witte haaien afmaken want die zijn daar allemaal toe in staat. En alle tijgerhaaien. En alle witpuntrifhaaien. En alle stierhaaien. En alle beren. En alle tijgers. En alle leeuwen. En alle krokodillen. En alle nijlpaarden. En alle poema's. En alle panters. En alle criminelen. En alle mensen die er gekke gedachten op na houden. En alle mensen die verdacht kijken. Alles kapot zodat jij je overal kunt ophouden zonder enig risico te lopen.
De natuur is gevaarlijk, live with it, ga maar naar het zwembad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goed plan. Dat soort-relativisme dat men nu ziet is gewoon politiek correct kop in het zand steken van greenpeaceterreur accepterende linkse hobbyisten.
Waarom moet altijd worden gedaan of de westerse mens inferieur is? Gewoon leegvissen die zee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De natuur is gevaarlijk, live with it, ga maar naar het zwembad.
Omdat jij die stelling van de superieuriteit telkens weer falsificeert.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom moet altijd worden gedaan of de westerse mens inferieur is? Gewoon leegvissen die zee.
Haaien storen mij altijd wanneer ik aan het surfen ben dus van mij mogen die aan het gasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me vooral af hoeveel zin het heeft deze haai te doden, blijkbaar is het een stuk zee waarin genoeg prooi zit, anders zaten er geen haaien, het is blijkbaar een jachtgrond(zee) voor die haaien, dus haal deze weg en een ander komt er wel weer voor in de plaats.
Zo blijf je aan de gang, het beste is om mensen te informeren waar de jachtgronden van haaien zich bevinden zodat ze daar niet het water in gaan.
Helaas zijn de plekken waar mooi gesurft kan worden vaak ook plekken waar mooi gejaagd kan worden door dit soort dieren.
Hoe ga je dat doen? Ga je het gas oplossen in water?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haaien storen mij altijd wanneer ik aan het surfen ben dus van mij mogen die aan het gas
Wat ik wel storend vind is dat mensen seks met paarden hebben wanneer ik lekker aan het paarrijden ben
Paardenneukers
Gewoon vissen en binnen hengelen met mijn haak en daarna aan het gasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? Ga je het gas oplossen in water?
Hoe wou je dat gaan doen? Zet je hem een mondkapje op?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon vissen en binnen hengelen met mijn haak en daarna aan het gas
Daarom toch een hengelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe wou je dat gaan doen? Zet je hem een mondkapje op?
Ik denk eerder dat de haai jou gaat verzuipen als je hem uit het water wil gaan vissen.
Een witte haai eet je hengel op.quote:
Niet de karperextreem-2000 gekquote:
Lijkt me meer iets voor karpers.quote:
De 1600 is alleen voor karpers, de 2000 kan je ook grotere vissen hengelenquote:
Dit kan ik inderdaad bevestigen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De 1600 is alleen voor karpers, de 2000 kan je ook grotere vissen hengelen
Maar ben je wel veel geld kwijt voor de 2000. Denk niet dat de gemiddelde surfer dat kan betalen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De 1600 is alleen voor karpers, de 2000 kan je ook grotere vissen hengelen
Rijke oudersquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ben je wel veel geld kwijt voor de 2000. Denk niet dat de gemiddelde surfer dat kan betalen.
Waar surf je dan zo al?quote:
Hawai en mexico voornamelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar surf je dan zo al?
Als ik op het IJsselmeer surf kom ik geen haai tegen
Ja dan kan ik het mij voorstellen heb je dan ook iets bij je om de drugsmaffia in Mexico aan te pakken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |