Door wie?quote:
ok...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wij hebben er hier al 15 topics ontboezemingen en sexstories opzitten dus t is jouw beurt, je kicks, fetishes, stats en laatste verovering please, anders kan je terug naar [HOMO]
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn laatste keer sex is 3 jaar geleden met een vrouw
quote:
quote:
het moet notabene ook nog eens 9 jaar zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
het is minder juicy dan ik van een theatermens verwachtte
Vind je het heel erg als ik er gewoon ff helemaal nIks van begrijp?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
het moet notabene ook nog eens 9 jaar zijn
genoeg juicy's bij mij alleen niet zo op sex gebied
ben altijd erg op een relatie gericht geweest en daarom het daten en one night stands af gehouden, maar recentelijk heb ik dat opgegeven
niet zozeer omdat mijn hand begon te vervelen hoor, maar het klopt wel redelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef YuckFou het volgende:
ik doe een poging;
Je hebt 9 jaar geleden voor t laatst sex gehad met een vrouw, bent homo en sindsdien gehandwerkt omdat je liever een relatie wil dan een one-nigt-stand en onlangs dat principe overboord hebt gezet omdat je hand je begint te vervelen?
* YuckFou heeft even je fobo begluurt en wenst je succesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog niets gebeurt, maar de deur staat open
HAHAHAHAquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
* YuckFou heeft even je fobo begluurt en wenst je succes
ok dan is het goed, ik weet dat ik het van mijn uiterlijk niet moet hebbenquote:
nou ja ik ga er in ieder geval niet meer op wachtenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef YuckFou het volgende:
mompelt iets over potjes, dekseltjes en onmogelijke combi's....
Valse nicht die je er bentquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
* YuckFou heeft even je fobo begluurt en wenst je succes
Zonder Moof zal d'r iemand anders hard moeten bitchen hier he?quote:
Alleen op internetquote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef wonderer het volgende:
Je neemt die taak wel heel gretig op je... natural?
Het is dat ik daar niet goed in ben, anders zou ik zeggen "I will take that challenge"quote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zonder Moof zal d'r iemand anders hard moeten bitchen hier he?
* YuckFou neemt de honneurs waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |