Ik vind dat stupid anders nog wel meevallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je presenteert je wel steeds meer als een stupid spoiled whore
[ afbeelding ]
deze kan ik toch niet laten liggen.quote:
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind dat stupid anders nog wel meevallen.
Dit is toch de definitie van overschatten, iets ophemelen dat misschien toch niet zo goed is?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
deze kan ik toch niet laten liggen.
Stephen's musical's zijn briljant, een stuk ingewikkelder en ontoegankelijker dan bijvoorbeeld Andrew Loyd webber en dat is dan ook de voornaamste reden waarom ze zelden gespeeld worden in Nederlnad.
Maar de structuren zijn absoluut van topniveau, hoezo, overschat?
Door mij alleen dan?
In Amerika is hij nr 1
Toch wel indrukwekkend dan voor het schrijven van "slechte" musicals.quote:He is the winner of an Academy Award, eight Tony Awards (more than any other composer) including the Special Tony Award for Lifetime Achievement in the Theatre, multiple Grammy Awards, a Pulitzer Prize and the Laurence Olivier Award. Described by Frank Rich of the New York Times as "the greatest, and perhaps best-known artist working in musical theatre",
Wie heeft het over slechte musicals dan? Ik denk dat ie overschat is. Dat het "in" is voor sommige mensen om hem tof te vinden, net als Harry Mulisch of zo, maar dat ie objectief gezien veel minder tof is dan dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ga meteen even op onderzoek uit om een beter oordeel te vormen, je weet hoe ik ben![]()
Kom meteen dit tegen:
[..]
Toch wel indrukwekkend dan voor het schrijven van "slechte" musicals.
Deze staat in SEX.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand mij het duidelijke verschil uitleggen tussen dit topic en het HOMO topic?
Mijn ex noemde het Geexplodeerde mollenquote:
hier geen verwijfd gezeurquote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand mij het duidelijke verschil uitleggen tussen dit topic en het HOMO topic?
dus eindelijk via een omweg uit onzin, is dat het, want er komen toch totaal anderequote:
quote:
oh en dat is in het HOMO topic wel?quote:
ben je serieus?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en dat is in het HOMO topic wel?
Iemand die zich theatermama noemt en dat vraagt...quote:
Wij hebben er hier al 15 topics ontboezemingen en sexstories opzitten dus t is jouw beurt, je kicks, fetishes, stats en laatste verovering please, anders kan je terug naar [HOMO]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |