SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee inderdaad. Treinen spotten op zondagochtend is veel nuttiger.quote:
Nee, zaterdag. En toen ik sliep kwam ik erachter dat ik die gemist hadquote:
Dan speel je toch even met jezelf.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:50 schreef Twiitch het volgende:
Kut mongool, sta ik 2 uur op het station te wachten
Nee hoor, ik was er maar die klootzak wilde nog snel even de trein inrennen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
Nu staat Socios alleen op het station, klootzak.
IK WIST dat jij de kloon van Socios was!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er maar die klootzak wilde nog snel even de trein inrennen.
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat jij geen professioneel gokker bent.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.kadmium.nl/activiteitenagenda/kunstcollage/
Jij snapt ook niks he.quote:Dinsdagavond 19.30 tot 21.30 uur
Weet je wel wat een tijd en energie dat kost?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.kadmium.nl/activiteitenagenda/kunstcollage/
Schaf dan ook een kalender aan, of liever, maak er een op die cursus!quote:
Om 19:30 zelfs!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Weet je wel wat een tijd en energie dat kost?
Geen wonder dat je je dan verslaapt.
Goed idee! *met kurk en plastic aan de gang gaat*quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schaf dan ook een kalender aan, of liever, maak er een op die cursus!
Ik zal het proberen, zal ik dat in V&A aanbieden of gratis voor kalenderbehoevende fokkers in FHF doen?quote:
Nog steeds? Het is al half twee geweest man.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef Michielos het volgende:
Ik heb reeds van Schenkstroop vernomen dat ie boos is omdat je er zaterdag niet was
Rustegg gekke mannetjequote:Op zondag 15 juli 2012 17:05 schreef Micson het volgende:
Ik blijf me verbazen over de sneue figuren die op dit forum vertoeven.
Dit is het scenario:
TS wordt wakker en kan niet meer slapen. Dan besluit hij om midden in de nacht de computer aan te zetten om iets op een forum te typen wat werkelijk niemand interesseert. Echt, waarom? Dit vraag ik me af. Beantwoord mij dit eens even TS? Een hopeloze zucht naar aandacht? Volgens mij ben jij ook nog best oud, dat maakt het nog eens extra kansloos.
Dat is pas een geweldig gevoel.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:24 schreef Coca_Cola het volgende:
Ik schrok vanmorgen wakker omdat ik dacht dat ik naar school moest.
Toen bleek ik vakantie te hebben.
En ook nog Dafuq gebruiken.quote:
EN NIET EENS EVEN VERTELLEN WAT VOOR AFSPRAAK HET NU WASquote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef Micson het volgende:
[..]
En ook nog Dafuq gebruiken.![]()
Die hele 9gag generatie die afgeven op hipsters, maar zelf allemaal in een kudde met rare meme-woordjes achter elkaar lopen. Trieste figuren
Ik vind inderdaad dat het tijd wordt voor opheldering van TS voor deze trieste vertoning.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
EN NIET EENS EVEN VERTELLEN WAT VOOR AFSPRAAK HET NU WAS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |