Dat gaat niet. We moeten zowiezo tot maandag morgen wachten om te bellen en we hebben t nu al opgelost.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, maar als je dus geld overmaakt naar je CC....dus zeg 1000 euro...dan kan je dus weer 1000 opnemen tot je weer aan dat 5000 limiet zit. Stel je balans staat op nul en je maakt 10.000 euro naar je cc over, dan kan je dus die 10.000 + 5000 opnemen.
Dus deze hele stresszooi had je makkelijk kunnen oplossen door ff 5000 euro over te maken naar je CC via mijnING.
Nee hoor. Leg nou eens duidelijk uit wat je bedoelde met dat extra geld overmaken. We hebben een bankrekening, met een pinpas en creditcard die eraan gekoppeld zit. Er staat ruim 8000 euro op, het bestedingslimiet per maand is op dit moment bereikt en is 2500. Tancodes kunnen we hier niet ontvangen omdat we geen bereik hebben op die mobiel. Ikzelf heb nog 350 euro op mijn eigen rekening staan en jij zegt dat als ik dat overmaak op de rekening waar ook de cc aan gekoppeld is dat we dan weer 350 uit kunnen geven?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Dan heb je schijnbaar een hele speciale creditcard.
Ja! Elk bedrag wat je overmaakt naar je CC kan je weer uitgeven.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Nee hoor. Leg nou eens duidelijk uit wat je bedoelde met dat extra geld overmaken. We hebben een bankrekening, met een pinpas en creditcard die eraan gekoppeld zit. Er staat ruim 8000 euro op, het bestedingslimiet per maand is op dit moment bereikt en is 2500. Tancodes kunnen we hier niet ontvangen omdat we geen bereik hebben op die mobiel. Ikzelf heb nog 350 euro op mijn eigen rekening staan en jij zegt dat als ik dat overmaak op de rekening waar ook de cc aan gekoppeld is dat we dan weer 350 uit kunnen geven?
Niet naar het rekeningnummer waar je creditcard aan gekoppeld zit. Je moet dit overmaken naar de ING zelf. Rekeningnummer is hier al eerder genoemd. Zij boeken jouw ontvangen bedrag vervolgens weg op jouw creditcard.. Zodat er meer bestedingsruimte ontstaat. Snappie?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
jij zegt dat als ik dat overmaak op de rekening waar ook de cc aan gekoppeld is dat we dan weer 350 uit kunnen geven?
Kan je een bron geven waar de maand limieten van een ING creditcard staan?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef Fokboer het volgende:
Degenen die zeuren dat TS geld moet overmaken weten niet waar ze het over hebben. Het gaat niet om wat voor bedrag er nou in die rekening staat of dat nou 1000 euro is of 50000. Ze kan kortom niks meer besteden via die credietkaart want de bestedingslimiet per maand is bereikt en de kaart is verder geblokkeerd voor de rest van de maand.
In dat geval moet ze óf geld uit de rekening halen door persoonlijk op de bank te verschijnen (of een Amerikaanse bank dmv die cash-advance wat ik noemde) óf het limiet laten ophogen. Of een tweede credietkaart openen.
Enige opties. Punt.
Zo werkt het ook gewoon bij de ING hoor, en iedereen die anders beweert: kom maar met een bron.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Zo'n cc zal ik dan al nooit aanvragen. Al zit ik 10x per maand op m'n limiet, als ik zorg dat er bestedingsruimte is dan wil ik m'n cc kunnen gebruiken.
Wij hebben ook een visa card, daar kun je inderdaad gewoon geld op storten en dan is het je bestedingslimiet + dat bedragquote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net weer visa aangevraagd, en ik stort dus ook altijd wat ik ongeveer ga uitgeven alvast naar de cc. Ideaal.
Hier heb je je bron: http://www.ing.nl/particu(...)-aflossen/index.aspxquote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef ex het volgende:
[..]
Zo werkt het ook gewoon bij de ING hoor, en iedereen die anders beweert: kom maar met een bron.
Je kan gewoon 10k overmaken naar je ING kaart, en dan sta je op limiet + 10k, die kan je dan ook gewoon zo uitgeven. Ik heb een ING Mastercard met een limiet van 2.5k en maak er altijd zelf geld naar over in de + zeg maar, dan komt je bestedingsruimte gewoon op b.v 3k als ik 500,- overmaak. Maak ik 1000 euro over kan ik 3.5k uitgeven etc.
nee want prepaid-creditkaarten bestaan niet. Je hebt het over een prepaiddebit wss en het gaat bij Hertz om het credietlimiet wat dus in dat geval niet bestaat. Dat zullen ze dus ook niet accepteren.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Okay mocht het niet werken hier een tip: Ga naar het vliegveld en koop daar een Pre-paid creditcardGeef 1000dollar aan de cashiere en ze zal 't voor je op de kaart zetten, Je kan die dan weer gebruiken bij Hertz als onderpand
![]()
Succes!
Sowieso, betaalrekening koppelen aan je cc.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hier heb je je bron: http://www.ing.nl/particu(...)-aflossen/index.aspx
Je kunt alleen extra geld aflossen als je gebruik maakt van gespreid betalen. Doe je dit niet, dan werkt je creditcard alleen als een uitstel-van-betaling-tot-het-eind-van-de-maand. Aan het eind van elke maand boekt ING het bestede saldo dan van je betaalrekening af.
Ik had eerder een Rabo BaseCard. Dat is zo'n (de naam zegt het al) basis creditcard met een standaard (niet aanpasbaar) limiet van EUR 1000,- en geen aankoopverzekering e.d. Ik heb hem afgelopen week opgezegd en volgende week komt de Visa World Card van ICS, dus ook bankonafhankelijk met inderdaad die vrijheid om af te lossen wat je wilt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sowieso, betaalrekening koppelen aan je cc.Ik vind juist dat als je dan een keer een grote uitgave hebt, onvoorzien, dat je dan heerlijk gespreid kan terugbetalen heel fijn. Gewoon een doodlopend kredietje dus met een betaalpasje.
Bullshit. Neteller kaarten worden ook gewoon geaccepteerd. Net als de pre-paid creditkaarten./ travelcards. Hoe jij ze wil noemen boeit niet: ze worden geaccepteerd zolang er een redelijke bedrag op staat.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Fokboer het volgende:
[..]
nee want prepaid-creditkaarten bestaan niet. Je hebt het over een prepaiddebit wss en het gaat bij Hertz om het credietlimiet wat dus in dat geval niet bestaat. Dat zullen ze dus ook niet accepteren.
Je leest het inderdaad verkeerd. Je kan altijd extra geld op je creditcard zetten. Zo heb ik het tenminste gevraagd toen ik hem afsloot. Dit gaat specifiek over aflossen, en ik heb het meer over een positief saldo.. Maarrr door jou ga ik twijfelen en het even navragen bij ING (ga over een maand naar NYquote:Op zondag 15 juli 2012 21:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hier heb je je bron: http://www.ing.nl/particu(...)-aflossen/index.aspx
Je kunt alleen extra geld aflossen als je gebruik maakt van gespreid betalen. Doe je dit niet, dan werkt je creditcard alleen als een uitstel-van-betaling-tot-het-eind-van-de-maand. Aan het eind van elke maand boekt ING het bestede saldo dan van je betaalrekening af.
--edit-- hmm... misschien lees ik het toch wel verkeerd trouwens![]()
Ts zei dat er 8000 op de bankrekening stond. Dus nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat de cc van ts hier niet een cc is zoals we gewend zijn gekoppeld aan een soort doorlopend krediet. Maar meer een soort van pinpas, die gelijk gekoppeld is aan je banksaldo. Zonder eigen rekening dus.
Waarschijnlijk omdat ze dachten dat dat handig was als ze op vakantie in de joeniedutsteeds waren...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Waarom je zoveel op je lopende rekening hebt staan is ook wel raar. Vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |