SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
nee ik was er mee bezig. ongeduldige thomas jijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef automatic_ het volgende:
Duurde te lang
NaRRa zat vast in z'n spelletje.
Ja maar dan nog... Duurde kei lang!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik was er mee bezig. ongeduldige thomas jij
en dan nog kiest ze 'Love Songs'quote:
kei lang.. nog geen eens een minuut.. ongeduldige thomas....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... Duurde kei lang!!
Ja, ik heb net een blauwtje gelopen, dus nu ben ik slechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan nog kiest ze 'Love Songs'
En ik won!
doe eens stoppen met die facebook requests... je kunt daar ook op cancel / decline klikken. komen ze evengoed in onze lijst.quote:
Gesloten:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kei lang.. nog geen eens een minuut.. ongeduldige thomas....
Man, waar heb je het toch over? Ik stuur jou helemaal NIETS.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
doe eens stoppen met die facebook requests... je kunt daar ook op cancel / decline klikken. komen ze evengoed in onze lijst.
Ja, ik krijg ook continue FB verzoeken dat jij een spelletje speelt, haha.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, waar heb je het toch over? Ik stuur jou helemaal NIETS.
<naam> has send you a request to play songpop. ik krijg het alleen van JOU.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, waar heb je het toch over? Ik stuur jou helemaal NIETS.
Waarom speel jij niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
Allemaal braaf zijn en lief spelen kinders.
Dat jij er zo lang over doet om een topic te maken ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gesloten:
14-07-2012 23:18:56
Open:
zaterdag 14 juli 2012 @ 23:20:30
Die wilde ik eigenlijk eerst posten maar toen ik loser bij YT intoetste kreeg ik ook deze te zien en 3doorsdown vond ik wat gangbaarder voor hier dan Beckquote:
ik krijg ze van jou ook, als je aanvinkt dat je die wil versturen doet ie dat automatischquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook continue FB verzoeken dat jij een spelletje speelt, haha.
het zal wss een instelling zijn HJ. of je klikt ergens per ongeluk op send ipv cancel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, klaar dus. Dan donder ik die app er wel weer uit. Heb geen zin dat mensen worden lastig gevallen in mijn naam.
Installeer hem eens opnieuw, volgens mij vraagt hij dan of je FB berichten wil verzendenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, klaar dus. Dan donder ik die app er wel weer uit. Heb geen zin dat mensen worden lastig gevallen in mijn naam.
Huh? Op FB?!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg ze van jou ook, als je aanvinkt dat je die wil versturen doet ie dat automatisch
ik heb ff iets over het notificatielampje van mijn telefoon gelegd...wordt gek van dat blauwe knipperende lampje
ja jongedame, op FBquote:
Hmm.. Ik ga er op lettenquote:
Doe dat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef NaRRaToR het volgende:
goede Ben & Jerrys ditik denk dat ik hem maar helemaal leeg eet ter compensatie van mijn verlies
Is het zo ergquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef NaRRaToR het volgende:
goede Ben & Jerrys ditik denk dat ik hem maar helemaal leeg eet ter compensatie van mijn verlies
Blijkbaar.... Hij heeft ook nergens tijd meer voorquote:
achgossiequote:
Tijd voor de volgende dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar.... Hij heeft ook nergens tijd meer voor
Geen whatsapp en DM
ik denk het ook....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Solique het volgende:
[..]
achgossie
[..]
Tijd voor de volgende dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik wilde er nu een keertje één langer houdenquote:
Mijn muziek kennis is abonimabel at best en in plaats van mezelf voor gek te zetten lurk ik mee om te zien hoe jullie elkaars overwinningen niet gunnenquote:
Slimme zet...! Daar kunnen sommige een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn muziek kennis is abonimabel at best en in plaats van mezelf voor gek te zetten lurk ik mee om te zien hoe jullie elkaars overwinningen niet gunnen
Noem het zoals je wiltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slimme zet...! Daar kunnen sommige een voorbeeld aan nemen
maar dat had jij allang door natuurlijk
Ja, werktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef ArTiC het volgende:
volgens mij kan je uitschakelen dat je die meldingen krijgt, bij de app instellingen van FB
Meteen gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, werkt
[ afbeelding ]
Geen meldingen meer
Als je de app opnieuw erop zet, dan heb je best kans dat je gewoon verder kunt spelen.quote:
Dat lukt aardig tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde er nu een keertje één langer houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |