SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
nee ik was er mee bezig. ongeduldige thomas jijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef automatic_ het volgende:
Duurde te lang
NaRRa zat vast in z'n spelletje.
Ja maar dan nog... Duurde kei lang!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik was er mee bezig. ongeduldige thomas jij
en dan nog kiest ze 'Love Songs'quote:
kei lang.. nog geen eens een minuut.. ongeduldige thomas....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... Duurde kei lang!!
Ja, ik heb net een blauwtje gelopen, dus nu ben ik slechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan nog kiest ze 'Love Songs'
En ik won!
doe eens stoppen met die facebook requests... je kunt daar ook op cancel / decline klikken. komen ze evengoed in onze lijst.quote:
Gesloten:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kei lang.. nog geen eens een minuut.. ongeduldige thomas....
Man, waar heb je het toch over? Ik stuur jou helemaal NIETS.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
doe eens stoppen met die facebook requests... je kunt daar ook op cancel / decline klikken. komen ze evengoed in onze lijst.
Ja, ik krijg ook continue FB verzoeken dat jij een spelletje speelt, haha.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, waar heb je het toch over? Ik stuur jou helemaal NIETS.
<naam> has send you a request to play songpop. ik krijg het alleen van JOU.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Man, waar heb je het toch over? Ik stuur jou helemaal NIETS.
Waarom speel jij niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
Allemaal braaf zijn en lief spelen kinders.
Dat jij er zo lang over doet om een topic te maken ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gesloten:
14-07-2012 23:18:56
Open:
zaterdag 14 juli 2012 @ 23:20:30
Die wilde ik eigenlijk eerst posten maar toen ik loser bij YT intoetste kreeg ik ook deze te zien en 3doorsdown vond ik wat gangbaarder voor hier dan Beckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |