Huh? Dus het kan niet op naam van je moeder omdat ze bkr geregistreerd is? Dan zal ze ook niet garant kunnen staan denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef runw3l het volgende:
Hey, ik wil graag een iPad 3 aanschaffen met abbonement maar zit met het probleem dat ik nog geen 18 ben. Is er een mogelijkheid als mijn moeder garant voor mij staat dat ik hem dan toch op mijn naam kan afsluiten? Ik heb een vast maand inkomen en kan hem makkelijk betalen maar om mijn moeder staat om een raar foutje bkr gerigistreerd.
Ze doen dat niet zelf, maar ze schakelen een ander bedrijf in om dat te doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef runw3l het volgende:
Ik weet niet of ze nog steeds bkr gergistreerd staat, het is met een telefoon abbonement gebeurt (door mij helaas) maar sinds 2011 geven telefoon maatschapijen geen bkr registratie meer door ofzo.. Heb al een beetje opgezocht :p
^^ Dat.quote:
Het abo gaat niet om de prijs van een iPad denk ik (hoop ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
En dan gewoon zo'n ding kopen zonder abonnement (lees: op afbetaling).
Zeker als je al eerder een abonnement van je moeder richting BKR geholpen hebt
Word een beetje duur danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon een losse iPad kopen en er zelf een prepaid 3G oplossing erbij kopen.
Hier zijn er hele dagen dat de laptop gewoon totaal niet aan gaat, omdat de iPad het ook allemaal prima kan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef editoor het volgende:
Na een paar dagen ben je echt zo uitgekeken met een ipad. Ik zou er niet aan beginnen.
Neem dan niks. Dan kun je net zo goed je geld weggooien. Of aan mij doneren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom neem je niet zo'n leuke Kruidvat tablet? Gezien je budget(problemen)...
My point exactlyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Neem dan niks. Dan kun je net zo goed je geld weggooien. Of aan mij doneren.
Maar vind het overal internet zo interessantquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met een abonnement alleen maar duurder....
Dan moet je er geen kopen. Je snapt toch zeker wel dat een abonnement een verkapte financiering is!?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:45 schreef runw3l het volgende:
Dan word het duur ivm aanschaffen btg enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |