Huh? Dus het kan niet op naam van je moeder omdat ze bkr geregistreerd is? Dan zal ze ook niet garant kunnen staan denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:50 schreef runw3l het volgende:
Hey, ik wil graag een iPad 3 aanschaffen met abbonement maar zit met het probleem dat ik nog geen 18 ben. Is er een mogelijkheid als mijn moeder garant voor mij staat dat ik hem dan toch op mijn naam kan afsluiten? Ik heb een vast maand inkomen en kan hem makkelijk betalen maar om mijn moeder staat om een raar foutje bkr gerigistreerd.
Ze doen dat niet zelf, maar ze schakelen een ander bedrijf in om dat te doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef runw3l het volgende:
Ik weet niet of ze nog steeds bkr gergistreerd staat, het is met een telefoon abbonement gebeurt (door mij helaas) maar sinds 2011 geven telefoon maatschapijen geen bkr registratie meer door ofzo.. Heb al een beetje opgezocht :p
^^ Dat.quote:
Het abo gaat niet om de prijs van een iPad denk ik (hoop ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
En dan gewoon zo'n ding kopen zonder abonnement (lees: op afbetaling).
Zeker als je al eerder een abonnement van je moeder richting BKR geholpen hebt
Word een beetje duur danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon een losse iPad kopen en er zelf een prepaid 3G oplossing erbij kopen.
Hier zijn er hele dagen dat de laptop gewoon totaal niet aan gaat, omdat de iPad het ook allemaal prima kan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef editoor het volgende:
Na een paar dagen ben je echt zo uitgekeken met een ipad. Ik zou er niet aan beginnen.
Neem dan niks. Dan kun je net zo goed je geld weggooien. Of aan mij doneren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
Waarom neem je niet zo'n leuke Kruidvat tablet? Gezien je budget(problemen)...
My point exactlyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Neem dan niks. Dan kun je net zo goed je geld weggooien. Of aan mij doneren.
Maar vind het overal internet zo interessantquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met een abonnement alleen maar duurder....
Dan moet je er geen kopen. Je snapt toch zeker wel dat een abonnement een verkapte financiering is!?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:45 schreef runw3l het volgende:
Dan word het duur ivm aanschaffen btg enzo
Dan koop je een router van drie tientjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef runw3l het volgende:
Wij hebben thuis geen wifi vandaar anders heb ik er weinig aan
Dan gewoon een draadloze router kopen. Thuis op 3G surfen is echt volkomen onzinnig. Onnodig duur en traag.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef runw3l het volgende:
Wij hebben thuis geen wifi vandaar anders heb ik er weinig aan
Goedkoper dan met abo. En als je het toch makkelijk kunt betalen, zou ik het maar gewoon zo doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:45 schreef runw3l het volgende:
Dan word het duur ivm aanschaffen btg enzo
Ik ben het niet vaak met je eens maar in dit geval: QFTquote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Scorpie het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp vind je een ipad in 1 keer kopen te duur, maar ben je wel bereid om hem in abo vorm te kopen (waarbij je NOG meer betaalt, alleen dan over een termijn), ben je te lui om een wifi router thuis neer te zetten die een fractie van het geld kost zodat je helemaal geen abo nodig hebt en wil je ook nog eens dat je moeder ervoor opdraait omdat winkels nu eenmaal doorhebben dat jouw hersencellen nog niet helemaal volgroeid zijn en je de consequenties van deze beslissing nog niet kan overzien.
Ik zou zeggen doen.
^^ Dat was jarenlang wel zo. Je kreeg vaak zelfs geld toe (als je niet te veel belde natuurlijk)!quote:Op zondag 15 juli 2012 07:55 schreef Pap89 het volgende:
Mensen(kinderen) die denken dat een abo goedkoper is dan een los toestel
Dan kun je toch ook sparen voor een losse iPad? Zo duur zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef runw3l het volgende:
Pffffff ik heb een vast maand inkomen en kan het makkelijk betalen
ik wil ook wel eens wat. Maar om op jou probleem terug te komen. Dit gaat lastig worden. Zo lang Vodafone jou moeder niet kredietwaardig vindt kan je niet gebruik maken van de aanbieding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:10 schreef runw3l het volgende:
De iPad is wel met een abo verkrijgbaar, vodafone heeft leuke aanbiedingen nu en wil echt graag zo'n ding.
maar je bent geen 18.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef runw3l het volgende:
Pffffff ik heb een vast maand inkomen en kan het makkelijk betalen
^^ Dat. Juist omdat er bij een abonnement veel meer risico zit dan het maandbedrag. Die 5000 euro rekeningen in het buitenland he...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |