Kan goed. Bij 8 van zijn nederlagen in deze serie pakte hij wel een setje, maar daar bleef het dan ook bij.quote:
Vorige week gaf ie de voorsprong weg en verloor ie de tiebreakquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan goed. Bij 8 van zijn nederlagen in deze serie pakte hij wel een setje, maar daar bleef het dan ook bij.
zijn eerste ATP-wedstrijd in 5 jaar en hij wintquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
GSM Mcclune. Hij won vorig jaar nog van Querrey zie ik.
Nu niet. Derde setquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige week gaf ie de voorsprong weg en verloor ie de tiebreak
Ik had hem gewoon weer gekozenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef luckass het volgende:
Maar goed dat er geen XL-game was dit toernooi.
quote:After all it was Mayer who lost to Muster when the Austrian was on a 17-match losing streak in 2010 and 2011.
Ok, thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik weet neit hoe het US Open handelt. Maar bij Wimbledon en Roland Garros hangt het ervan af op welke dag je komt en wat voor kaarten je wilt. Ga je voor een center court, dan moet je via internet bestellen. Wil je alleen buitenbanen, dan moet je gewoon 's ochtends op tijd gaan. In de tweede week zou een uur van te voren vroeg genoeg moeten zijn.
Borg kan echt niet meer tennissen hequote:
Andersom lijkt me? Het was 5-3 voor de Belg al..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:45 schreef luckass het volgende:
Heeft Troicki nou MP staan verprutsen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:47 schreef Szura het volgende:
Haha heeft die Servische debiel verloren
Zag iemand in die chat naast de stream straks die er 1000 euro ofzo op had ingezet
Ok. Wel 5/15 op z'n BP en Goffin 5/8quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersom lijkt me? Het was 5-3 voor de Belg al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |