Dat zou inderdaad kunnen. Ik heb geen idee; we hebben geen AH in het dorp. Helaas over een paar maanden wel; dan wordt de Jumbo omgebouwd naar zo'n veel te duur kippenhok.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar is dat Bak&Braad wat hij bedoelt niet een variant met allerlei extra smaakstoffen?
Nee lieve schat maar ik heb de blokvariant niet de vloeibare.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
Dit kun je toch niet in cakebeslag doen?
[ afbeelding ]
Ahh deze!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:03 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Nee lieve schat maar ik heb de blokvariant niet de vloeibare.
Gaat dan niet er een vleessmaak aan de cake zitten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh deze!
[ afbeelding ]
Die kun je best gebruiken hoor. Alleen mag je het geen roombotercake meer noemen dan.
Maar hij zal best nog lekker smaken
Alleen als je vlees in je cake doet, anders gaat er enkel maar een cakesmaak aanzitten...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Gaat dan niet er een vleessmaak aan de cake zitten?
haha bijdehandquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alleen als je vlees in je cake doet, anders gaat er enkel maar een cakesmaak aanzitten...
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oh, wacht...
Is die Bak en Braad zoiets als de Croma van vroeger? Hard, breekbaar en donkergeel?
Ik gebruik ook gewoon Blue Band in cakebeslag. Daar is niks mis mee.quote:
Ik ben ook een knieperd die er Blue Band ingooitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gebruik ook gewoon Blue Band in cakebeslag. Daar is niks mis mee.
Maar een Croma-achtige boter weet ik niet. Volgens mij wordt dat een stuk zouter.
Lees je wel?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
250 gram suiker
250 gram boter/margarine
250 gram cakemeel
5 eieren
1 zakje vanillesuiker
En voor de creatieveren: 1 flinke lepel cacaopoeder.
Wat kan daaraan misgaan?
Het schijnt dus wel eetbaar te zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef Quispi het volgende:
Doet me denken aan dit topic Koekjesrecepten! Arretjescake met croma...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |