quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef JDx het volgende:
Inderdaad. Al die problemen. Zou iig nooit een WP7 nemen. Heb iPhones in de handen gehad en een tijdje een Android gehad en dat werkte allemaal goed en meteen. Werkte ook logisch allemaal. Al deze omwegen en restricties zijn erg verrot.
Vind het verder wel mooi, leuke interface, lekker strak. Dus even afwachten op WP8 beter is dan de huidige versie.
Dit dus, WP7.x werkt vanaf dag één al geheel zonder problemen of vastlopers en dat voor een periode van dik 1.5jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Windows Phone werkt bij mij meteen, soepel en goed. Het enige brakke bij mij aan whatsapp is dat het gewoon iets te lang duurt bij opstarten, voor de rest is het gewoon heerlijk hoor? Je hebt gewoon zelf wat verkeerd ingesteld.. als jij geen apple id of google account invoert kun je ook niets; zal hier wel iets soortgelijks zijn.
Dit helpt in ieder geval maar is er geen optie om dit voor altijd te doen ipv met een week per keer?quote:
Gewoon onder Settings - region+language - Display language?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
Iemand die weet hoe je Nederlands (eventueel ook Turks) kunt instellen als weergavetaal?
Samsung Omnia 7; WP 7.5; 7.10.8773.98.
• Deutschquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gewoon onder Settings - region+language - Display language?
Waar heb je je phone gekocht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Deutsch
• English (United Kingdom)
• English (United States)
• Español
• Français
• Italiano
...
Ik wil het graag kunnen op een officiële manier.
In Den Haag (Phoneshop).quote:
Je hebt een toestel dat oorspronkelijk uit kwam met WP7 en later is geupdate naar WP7,5. Deze ondersteunen enkel de 5 basistalen. Voor ondersteuning van andere talen moet je een native WP7,5 toestel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Deutsch
• English (United Kingdom)
• English (United States)
• Español
• Français
• Italiano
...
Ik wil het graag kunnen op een officiële manier.
The fuck maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je hebt een toestel dat oorspronkelijk uit kwam met WP7 en later is geupdate naar WP7,5. Deze ondersteunen enkel de 5 basistalen. Voor ondersteuning van andere talen moet je een native WP7,5 toestel hebben
Ik ga daar niet over, dat is een keuze van MS geweest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck maakt dat nou uit?. Waarom kan een update naar WP 7.5 die talen met zich meebrengen?
Ik heb een HTC 7 Pro van het eerste uur. Nooit de problemen gehad die hier omschreven worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga daar niet over, dat is een keuze van MS geweest!
Toetsenbord taal is wel meegekomen maar toesteltaal wordt niet ondersteund na de update.. dit geld voor omnia 7, optimus 7, trophy 7, hd7, mozart en nog een paar toestellen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |