ik heb misschien ook nog wel een oud toestel voor je...of de mooie oude BB van m'n mutsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef JDx het volgende:
Ik vind ze er ook niet uitzien. Net als die HTC 8S en 8X.
Enige mooie is de Samsung ATIV S. Maar ga ik een maand wachten... kan misschien wel ff een testfoontje pakken van werk.
Vandaag een nieuw toestel binnengekregenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben overstag gegaan en heb een defecte Lumia 800 die niet meer oplaadt op de kop getikt. Zo snel niet gelukt met alle tips op internet om hem aan te praat te krijgen, dus hij moet maar naar Nokia voor garantie. Ben benieuwd.
Ook uit is het een mooi toestel.
Hoe heb je dit gedaan? Waar vandaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Revolution-NL het volgende:
WP 7.8 is binnen! custom rom geïnstalleerd op mijn HTC 7 Pro.
Werkt feilloos de nieuwe WP8 metro interface werkt heerlijk.
Me happy
http://www.xda-developers(...)rrive-and-htc-7-pro/quote:
Volgens mij heb ik van de Optimus 7 wel een rom voorbij zien komen gister.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:26 schreef JDx het volgende:
Ja, maar zag al dat dit niet werkt voor de LG E900 (Optimus 7).
Nergens last van, mijn WhatsApp ziet keurig welke nummers in mijn telefoonboek en linkedin whatsapp hebben en linkt het keurig aan een naam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef JDx het volgende:
Ik ben nu een halve dag aan het kloten met Windows Phone 7.5 icm WhatsApp.
En inderdaad, wat een gekloot, jezus hee... zie alleen nummers staan van mensen die me een bericht sturen, klik ik erop, opslaan in contacten, naampje er netjes bij en alles. Blijft er gewoon alleen een nummer staan in "chats".
Wat werkt dit allemaal moeilijk zeg, in Android had je in een uurtje door hoe alles werkte, alles syncte netjes met elkaar.
Moet vanzelf gaan; dit is echt een onetime issue, bij mij stonden al mijn contacten er bij eerste keer opstarten al in?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:17 schreef JDx het volgende:
2.8.2
Kan je misschien ergens opnieuw nummers syncen ofzo?
Ik had dit net ook bij het inrichten van mijn nieuwe telefoon. Bij mij leek het te komen doordat ik contacten had gesynchroniseerd nadat ik Whatsapp had geinstalleerd. Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren loste het op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef JDx het volgende:
Ik ben nu een halve dag aan het kloten met Windows Phone 7.5 icm WhatsApp.
En inderdaad, wat een gekloot, jezus hee... zie alleen nummers staan van mensen die me een bericht sturen, klik ik erop, opslaan in contacten, naampje er netjes bij en alles. Blijft er gewoon alleen een nummer staan in "chats".
Wat werkt dit allemaal moeilijk zeg, in Android had je in een uurtje door hoe alles werkte, alles syncte netjes met elkaar.
Dat regio probleem mag niet voorkomen, en kan zijn omdat optimus nog niet in het nederlands is; kijk even bij instellingen! Je moet locatie op NL zetten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:23 schreef JDx het volgende:
Kreeg weer die melding dat het niet beschikbaar is in mijn regio. Nu via de site proberen.
Opnieuw geïnstalleerd, werkt inderdaad nu wel, zal een vragen of iemand me een berichtje wil sturen die er nog niet in staat en hoe het dan gaat.
Jawel heb alles al op NL staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat regio probleem mag niet voorkomen, en kan zijn omdat optimus nog niet in het nederlands is; kijk even bij instellingen! Je moet locatie op NL zetten!
Ok, raar dan; heb zelf die waarschuwing ook wel eens gehad met mij hd7, toen gewoon dat veranderd.quote:
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef JDx het volgende:
Ok WhatsApp, het belangrijkste programma wat er maar is, werkt dus niet goed. Benieuwd of dat beter is in de aankomende Winphone 8.
Nu MobileVoip testen, daar bel ik altijd mee.
Dan klopt er iets niet met je instellingen, echt nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef JDx het volgende:
MobileVoip installatie:
Can't buy app
Sorry, you can't buy apps in this region. Please check the store in your region.
Kijk eens naar je live ID settings en de land en taalinstellingen in je telefoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef JDx het volgende:
MobileVoip installatie:
Can't buy app
Sorry, you can't buy apps in this region. Please check the store in your region.
Ik denk dat je nu wel kunt zeggen dat android beter is want die maakt geen regio onderscheid... misschien toch maar geen samsung met WP8?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:43 schreef JDx het volgende:
Toen ik het via de market deed werkte het weer wel.
Dat is ook fucking vaag hoor, Whatsapp werkt alleen via de site en MobileVoip niet via de site, maar wel via de market. Sowieso in Android nog nooit een regio opmerking gehad. WTF boeit regio.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef JDx het volgende:
Inderdaad. Al die problemen. Zou iig nooit een WP7 nemen. Heb iPhones in de handen gehad en een tijdje een Android gehad en dat werkte allemaal goed en meteen. Werkte ook logisch allemaal. Al deze omwegen en restricties zijn erg verrot.
Vind het verder wel mooi, leuke interface, lekker strak. Dus even afwachten op WP8 beter is dan de huidige versie.
Dit dus, WP7.x werkt vanaf dag één al geheel zonder problemen of vastlopers en dat voor een periode van dik 1.5jaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Windows Phone werkt bij mij meteen, soepel en goed. Het enige brakke bij mij aan whatsapp is dat het gewoon iets te lang duurt bij opstarten, voor de rest is het gewoon heerlijk hoor? Je hebt gewoon zelf wat verkeerd ingesteld.. als jij geen apple id of google account invoert kun je ook niets; zal hier wel iets soortgelijks zijn.
Dit helpt in ieder geval maar is er geen optie om dit voor altijd te doen ipv met een week per keer?quote:
Gewoon onder Settings - region+language - Display language?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
Iemand die weet hoe je Nederlands (eventueel ook Turks) kunt instellen als weergavetaal?
Samsung Omnia 7; WP 7.5; 7.10.8773.98.
• Deutschquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gewoon onder Settings - region+language - Display language?
Waar heb je je phone gekocht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Deutsch
• English (United Kingdom)
• English (United States)
• Español
• Français
• Italiano
...
Ik wil het graag kunnen op een officiële manier.
In Den Haag (Phoneshop).quote:
Je hebt een toestel dat oorspronkelijk uit kwam met WP7 en later is geupdate naar WP7,5. Deze ondersteunen enkel de 5 basistalen. Voor ondersteuning van andere talen moet je een native WP7,5 toestel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
• Deutsch
• English (United Kingdom)
• English (United States)
• Español
• Français
• Italiano
...
Ik wil het graag kunnen op een officiële manier.
The fuck maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je hebt een toestel dat oorspronkelijk uit kwam met WP7 en later is geupdate naar WP7,5. Deze ondersteunen enkel de 5 basistalen. Voor ondersteuning van andere talen moet je een native WP7,5 toestel hebben
Ik ga daar niet over, dat is een keuze van MS geweest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck maakt dat nou uit?. Waarom kan een update naar WP 7.5 die talen met zich meebrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |