Eng hoofd/ogen en lekker smoeltje. Klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:42 schreef Specularium het volgende:
Beetje vreemd, ze heeft iets engs en lekkers.
Dries controleert het wel even.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me af of ze ondergoed draagt
oma ondergoedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me af of ze ondergoed draagt
Dan zit er op de andere plek, ondanks de "ik-houd-alles-netjes-bij-plamuurkop", ook wel wat haar. Maar dat is niet altijd erg eigenlijkquote:
Nouja een indicatie is het wel natuurlijk. Als je het zichtbare al niet bijwerkt.......quote:
toch lekker, beetje kriebelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja een indicatie is het wel natuurlijk. Als je het zichtbare al niet bijwerkt.......
Zo´n mokkel dat 5uur per dag in de spiegel kijkt en dus verder nergens aandacht voor heeft. Makes sense.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan zit er op de andere plek, ondanks de "ik-houd-alles-netjes-bij-plamuurkop", ook wel wat haar. Maar dat is niet altijd erg eigenlijk.
iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor de Rondemiss, de reportages van Dijkstra, de gelogen anekdotes van Gert, de flauwe opmerkingen van Genee en Dries Roelvink.
Is er nog meer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor de Rondemiss, de reportages van Dijkstra, de gelogen anekdotes van Gert, de flauwe opmerkingen van Genee en Dries Roelvink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |