Eng hoofd/ogen en lekker smoeltje. Klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:42 schreef Specularium het volgende:
Beetje vreemd, ze heeft iets engs en lekkers.
Dries controleert het wel even.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me af of ze ondergoed draagt
oma ondergoedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me af of ze ondergoed draagt
Dan zit er op de andere plek, ondanks de "ik-houd-alles-netjes-bij-plamuurkop", ook wel wat haar. Maar dat is niet altijd erg eigenlijkquote:
Nouja een indicatie is het wel natuurlijk. Als je het zichtbare al niet bijwerkt.......quote:
toch lekker, beetje kriebelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja een indicatie is het wel natuurlijk. Als je het zichtbare al niet bijwerkt.......
Zo´n mokkel dat 5uur per dag in de spiegel kijkt en dus verder nergens aandacht voor heeft. Makes sense.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan zit er op de andere plek, ondanks de "ik-houd-alles-netjes-bij-plamuurkop", ook wel wat haar. Maar dat is niet altijd erg eigenlijk.
iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor de Rondemiss, de reportages van Dijkstra, de gelogen anekdotes van Gert, de flauwe opmerkingen van Genee en Dries Roelvink.
Is er nog meer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor de Rondemiss, de reportages van Dijkstra, de gelogen anekdotes van Gert, de flauwe opmerkingen van Genee en Dries Roelvink.
Mensen die niet voor de commercials kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tralalala het volgende:
Maar je ziet niks, want stichting de zonnebloem fietst niet zo hard dus is het nogal koud daar in de studio. Hélaas.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is Dries vanavond nu eindelijk eens in zwembroek![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkopen ze daar nu ook al poppen van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |