Leuk, ga zeker meelezenquote:
Dat vooralquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het land ook echt prachtig![]()
Maar ja, die Amerikanen hč
Rondje Oostquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Amerika![]()
Wilde ik vroeger altijd wonen en wil nog steeds graag alles zien als ik t geld ervoor heb.
Geniet er heel erg van LieLie! Welke streek ga je naartoe?
Ook leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar we gaan voorlopig eerst een dagje met de trein naar Antwerpen.
En dan hier lachen om amerikanen die europa doen, today is tuesday, this must be Brusselsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ouders zijn van Chicago naar Las Vegas, Mexico en Los Angeles gereden. Onderweg natuurlijk heel veel gezien (Hooverdam, Grand Canyon etc), maar zo lang in een camper rijden vind ik toch wat jammer van je vakantie.
Ik heb alleen NY, Washington DC en Dallas gezien. Wel 2x een paar maanden geweest.
Er zijn natuurlijk ook toffe Amerikanen hč...ik heb er een heleboel ontmoet. Ik heb nu echt zo'n ambivalent gevoel, aan de ene kant vind ik het jammer o weg te gaan, aan de andere kant kan ik niet snel genoeg thuis zijn...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het land ook echt prachtig![]()
Maar ja, die Amerikanen hč
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |