ah veel geluk samen iig hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zit wel goed denk ik. Maar we moeten nog wel over wat praktische zaken nadenken. Maar dat komt allemaal wel goed
Dus op tijd je haartjes weer verven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, alleen ben ik een soort van kameleon... ik pas me aan, tot ik merk dat ik mijn eigen kleur kwijt ben...
dat zou het zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Misschien tijd voor iemand waarbij je je zelf kunt zijn ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dus op tijd je haartjes weer verven.
Dan is dat jouw dingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zou het zijn
ik ben erg van mijn eigen ding en ook "jij" je eigen ding...
kom ik terug... "ik heb je gemist.. ik heb de vaat gedaan, stofgezogen en gedweild, ik verveelde me"
"ik heb niet eens tijd gehad om je te missen gek... ik was druk met MIJN ding!!
ben ik hier voor de vermaak ofzo??"
don't do that ^^^ dan ben ik vrij snel klaar
Mannenverslindsterquote:
ik kan prima een weekend of een week met een gezin op pad of om me heen hebben... no problem..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben tijdje terug na lang aarzelen wel gaan samenwonen. maar ging niet heel snel daarna fout. was weliswaar niet om t samenwonen hoor of eigen space te kort komen ofzo.
maar dan nog 1 persoon is nog ok. ook als ik niet samenwoon, zittenw e vaak bijelkaar. een heel gezin erbij zou voor mij echt zwaar teveel zijn tbh.
ben ik gewoon totaal niet op ingesteld
mag hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan is dat jouw ding.... maar ik zou toch wel over een jaar of tien eens luistervinkje willen spelen bij je.
of kenteken's ouders konden er wat van hequote:
Heb zelf 2 kids met een stoornis (jongste is autistisch en oudste adhd). Kids van vriendin zijn ook niet de allermakkelijkste. Maar ik ben gek op zequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kan prima een weekend of een week met een gezin op pad of om me heen hebben... no problem..
maar langer ook niet denk ik.. tenzij je echt op vakantie gaat, dan is het nog weer anders denk ik.. en hangt bij mij af hoeveel kinderen... en ff kort door de bocht of er stoornissen inzitten..
(ervaring met stiefkids met stoornissen, dat vreet heeeeeeeeeel veel van je... zeker als je niet gewend bent om ze 24/7 om je heen te hebben, normaal ga ik na 8werkuren weg)
ah ik ga ook wel op pad met een gezin. of meer ook wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kan prima een weekend of een week met een gezin op pad of om me heen hebben... no problem..
maar langer ook niet denk ik.. tenzij je echt op vakantie gaat, dan is het nog weer anders denk ik.. en hangt bij mij af hoeveel kinderen... en ff kort door de bocht of er stoornissen inzitten..
(ervaring met stiefkids met stoornissen, dat vreet heeeeeeeeeel veel van je... zeker als je niet gewend bent om ze 24/7 om je heen te hebben, normaal ga ik na 8werkuren weg)
Nu je dat post, denk ik even terug aan twee jaar geleden. Ik kwam een erg leuk iemand tegen met twee kinderen die na heel korte tijd wilde gaan samenwonen. Dat is uiteindelijk op het laatste stukgelopen, misschien omdat ik niet klaar was voor een (samengesteld) gezin vlak na een breuk...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snap ik...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heb zelf 2 kids met een stoornis (jongste is autistisch en oudste adhd). Kids van vriendin zijn ook niet de allermakkelijkste. Maar ik ben gek op ze
Uuuh, die zwagers heb ik niet verslondenquote:
en het hangt er ook nog vanaf of de kids bij die persoon wonen denk ik...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu je dat post, denk ik even terug aan twee jaar geleden. Ik kwam een erg leuk iemand tegen met twee kinderen die na heel korte tijd wilde gaan samenwonen. Dat is uiteindelijk op het laatste stukgelopen, misschien omdat ik niet klaar was voor een (samengesteld) gezin vlak na een breuk...
Begrijpelijk. Dat soort gasten hebben nou eenmaal 24/7 begeleiding nodig, dat weet jij ook als geen ander.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snap ik...
ik ben en was ook gek op de kids van mijn ex!! Alleen had ik de eerste keer vakantie, geen vakantie, want ik had het idee dat ik aan het werk was.. (dat komt waarschijnlijk ook omdat het mijn werk is, begeleiden van deze kinderen.. niet die van mijn ex dan.)
Dat begrijp ik dan weer niet helemaal. Mijn dochter is *mijn* dochter en ik ben niet op zoek naar een tweede "moeder" want daar heeft ze er al eentje van en die is onvervangbaar. Hoewel het vereiste nummer 1 is dat mijn vriendin/whatever goed met mijn dochter kan omgaan, zal ze nooit de moeder kunnen vervangen en die rol wil ik haar ook totaal niet geven/opdringen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snap ik...
ik ben en was ook gek op de kids van mijn ex!! Alleen had ik de eerste keer vakantie, geen vakantie, want ik had het idee dat ik aan het werk was.. (dat komt waarschijnlijk ook omdat het mijn werk is, begeleiden van deze kinderen.. niet die van mijn ex dan.)
klopt, daarom viel het me ook zwaar...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dat soort gasten hebben nou eenmaal 24/7 begeleiding nodig, dat weet jij ook als geen ander.
Als het je werk is, dan is het fijn om na een werkdag even iets anders te kunnen doen. Als ouder zijnde gaat die 'werkdag' gewoon door tot ze slapen
Kan ik me helemaal indenken, want het is verrekte moeilijk. Ik zit inmiddels al 15 jaar in "het vak" en die van mij zijn inmiddels al min of meer 'zelfstandig' voor zover je over zelfstandigheid kan praten, maar ik ben trots op zequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, daarom viel het me ook zwaar...
ik heb serieus momenten gehad, dat ik ben weggelopen... en ook tegen hem gezegd heb: "zoek het uit.. ik ga wat anders doen"
ik ben ook nooit de "moeder" geweest, ik kom binnen en roep dat eigenlijk ook gelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer niet helemaal. Mijn dochter is *mijn* dochter en ik ben niet op zoek naar een tweede "moeder" want daar heeft ze er al eentje van en die is onvervangbaar. Hoewel het vereiste nummer 1 is dat mijn vriendin/whatever goed met mijn dochter kan omgaan, zal ze nooit de moeder kunnen vervangen en die rol wil ik haar ook totaal niet geven/opdringen.
als je je dat voor ogen houdt, is het geen probleem lijkt me.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal indenken, want het is verrekte moeilijk. Ik zit inmiddels al 15 jaar in "het vak" en die van mij zijn inmiddels al min of meer 'zelfstandig' voor zover je over zelfstandigheid kan praten, maar ik ben trots op ze
En ik besef me maar al te goed dat ik nu weer de molen in ga met de jongens vanmaar het is het waard, zeker weten
maar toch zul je als je wel gaat samenwonen in de situatie terecht komen dat ze wel die rol van moeder gaan moeten vervullen soms.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer niet helemaal. Mijn dochter is *mijn* dochter en ik ben niet op zoek naar een tweede "moeder" want daar heeft ze er al eentje van en die is onvervangbaar. Hoewel het vereiste nummer 1 is dat mijn vriendin/whatever goed met mijn dochter kan omgaan, zal ze nooit de moeder kunnen vervangen en die rol wil ik haar ook totaal niet geven/opdringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |