Whehehequote:Op zondag 15 juli 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
En het ergste... na 6 afleveringen van Spongebob aan te hebben moeten horen.. begint zojuist Spongebob... the movie!!!
Het ergste zijn die ongelooflijke kut stemmen die gebruikt worden.quote:
Waarom zou je een hamer pakken terwijl je een aansteker hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef Ireth het volgende:
Ik stond net in de keuken te kijken naar mijn sponsje op het aanrecht en moest me gewoon bedwingen om geen hamer uit de schuur te pakken...
Ik weet het. Toen mijn jongste broertje nog wat jonger was keek hij er ook altijd naar. En gisteren was ik bij mijn broer en waar zat mijn neefje naar te kijken?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het ergste zijn die ongelooflijke kut stemmen die gebruikt worden.
Ik vind deze nog altijd mooi.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dit is mijn ogen één van de mooiste ballads ooit gemaakt:
Dat heb ik met die gele dubro doekjesquote:Op zondag 15 juli 2012 16:11 schreef Ireth het volgende:
Ik stond net in de keuken te kijken naar mijn sponsje op het aanrecht en moest me gewoon bedwingen om geen hamer uit de schuur te pakken...
Ik heb gelukkig mijn tv op mijn pc aangesloten. Want anders stond die ook al lang bij het grofvuil.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef Ireth het volgende:
Ik ga even met een peuk in de tuin zitten... voor ik zo de tv naar buiten pleur...
quote:
En ik zit achter mijn beeldscherm.quote:
Alsof het mij uitmaakt wat voor kleur broek jij aan hebt.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pff, ik ook. Én ik heb een zwarte broek aan.
Alsof het mij uitmaakt dat je achter je beeldscherm zit.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alsof het mij uitmaakt wat voor kleur broek jij aan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets mis met Henk Wijngaard, dat is jeugd muziek voor mij.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:31 schreef Inlognaam het volgende:
Excuses voor Henk Wijngaard, maar kan even geen betere optie zo snel vinden.
Het is ook niet mijn muziek maar ik ben er mee opgegroeid.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:35 schreef Inlognaam het volgende:
Generatiekloof
Vind het in principe niets. Hooguit met wat drank op in de kroeg om mee te lallen.
Ik vind spongebob wel leukquote:Op zondag 15 juli 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
En het ergste... na 6 afleveringen van Spongebob aan te hebben moeten horen.. begint zojuist Spongebob... the movie!!!
Nee je hebt het fout.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind spongebob wel leuk. Juist de Nederlandse versie ook, met die stemmen
. Guilty pleasure! Net als Jersey Shore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |