Pcies!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie je wel, mogguh. Als er 2 zijn die dat zeggen.....
quote:
Middagquote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie je wel, mogguh. Als er 2 zijn die dat zeggen.....
Als jullie even naast elkaar gaan zitten dan hoef ik maar één keer uit te halen.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jullie even naast elkaar gaan zitten dan hoef ik maar één keer uit te halen.
Is dit een uitdaging?quote:
Laat maar aan mij over ze zullen het wel merken.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het dreunt vanzelf door als er goed geslagen wordt
Ja 1 wel en toen kreeg ik een andere zonder ab via fok dacht ik. Die komt op slaapkamer.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging?
Even een ander vraagje. Was jou dvd speler nou stuk? want ik heb er anders nog één liggen.
[..]
Laat maar aan mij over ze zullen het wel merken.![]()
Dan ga ik er iemand anders blij mee maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja 1 wel en toen kreeg ik een andere zonder ab via fok dacht ik. Die komt op slaapkamer.
En gisteren van een vriendin 1 gekregen met ab. Dus voorzien! Maar tnx!
Ik had heel veel goede voornemens dit weekend maar...quote:Op zondag 15 juli 2012 15:40 schreef Ireth het volgende:
Blegh!![]()
Als ik om me heen kijk heb ik genoeg te doen... algemeen huishoudelijke meuk, maar heb nergens zin in...
Gelukkig heb ik hier heel veel normale tekenfilms.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
En het ergste... na 6 afleveringen van Spongebob aan te hebben moeten horen.. begint zojuist Spongebob... the movie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |