Nice, wel lekker lang shirt, waar komt die vandaan?quote:
Is een G-star Raw basic shirtje en een diesel jeans.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef Akilla het volgende:
[..]
Nice, wel lekker lang shirt, waar komt die vandaan?
Ik zoek namelijk ook wat langere shirts..
ja dit dus :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is een G-star Raw basic shirtje en een diesel jeans.
Diesel larkee? Je zou je man voortaan beter een krooley, iakop of darron kunnen laten passen. Staat een stuk vlotterquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik krijg hem met geen mogelijkheid is smalle pijpen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Diesel larkee? Je zou je man voortaan beter een krooley, iakop of darron kunnen laten passen. Staat een stuk vlotter. Wassing is namelijk best tof, maar de pijpen zijn echt behoorlijk wijd. Of hij moet het zelf helemaal geweldig vinden
.
Lief vragen :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik krijg hem met geen mogelijkheid is smalle pijpen!
lol, dan nog niet! Je hebt er een in de kast liggen en die draag je nooit!quote:
Lose the belt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:16 schreef Waaghals het volgende:
De kleuren zijn weer beetje fucked
[ afbeelding ]
als ik jou daar een plezier mee doe dan ga ik dat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
lol, dan nog niet! Je hebt er een in de kast liggen en die draag je nooit!
Dat is omdat je kleurenblind bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:47 schreef peyo het volgende:
[..]
als ik jou daar een plezier mee doe dan ga ik dat doen.
jij weet namelijk beter als ik zelf wat mij staat. ik kan zelf bijna niet eens een mooie combi maken dus.
:p
geen idee waarom jij dat doetquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is omdat je kleurenblind bent.
En waarom zit ik tegen je te typen, je zit tegenover me!
Zo klink je wel heel erg hulpbehoevend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:52 schreef peyo het volgende:
[..]
geen idee waarom jij dat doet
maar is niet alleen met kleren schat dat weet je zelf ook wel. kan de suiker nog niet vinden als die voor me staat
Verdere discussie vecht je maar thuis uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo klink je wel heel erg hulpbehoevend.![]()
En nu klaar met de slowchat.
Je bent in NL?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Verdere discussie vecht je maar thuis uit.
Tevens schijnt de zon hier en is het 22 graden! Daarom lekker positief!
[ afbeelding ]
echt, wow nooit geweten dat gstar basic lange shirts warenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vreselijk als je de tepels door een shirt heen kan zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klamboebedquote:
Leuke broek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha ik zag het ook al, denk dat het door de belichting komt want je ziet ze met daglicht echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vreselijk als je de tepels door een shirt heen kan zien![]()
thxquote:
Is die broek van Maison scotch? Die is echtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is die broek van Maison scotch? Die is echt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pannekoekenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Klamboebed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |