quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:04 schreef Fopje het volgende:
Je hebt zeker ook nog nooit een natte kut aangeraakt?
Waarom in godsnaam? Ik heb een simpele Nokia telefoon die doet wat ie moet doen. Bellen en smsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik zou me doodschamen. Letterlijk.
Gepost vanaf mijn iPad.
Omdat je wielerliefhebber bent + nog nooit een smartphone hebt aangeraakt. En hoe oud ben je?quote:
zie OPquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat je wielerliefhebber bent + nog nooit een smartphone hebt aangeraakt. En hoe oud ben je?
Oja, zo interessant vond ik dit baggertopic.quote:
Ik heb tassen. En andere behoeften.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef vosss het volgende:
Waarom in godsnaam? Ik heb een simpele Nokia telefoon die doet wat ie moet doen. Bellen en smsen.
Al het overige hoef ik geen veel te grote telefoon voor in mn broekzak te hebben.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is de waarheid, heb het veel gezien van anderen en op internet maar nog nooit vastgehouden en ermee gewerkt.
ik besef dat ik ouderwets ben
quote:
Ga je nou maar eerst druk maken over de natte kutten. Zo'n telefoon komt later wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is de waarheid, heb het veel gezien van anderen en op internet maar nog nooit vastgehouden en ermee gewerkt.
ik besef dat ik ouderwets ben
simpel toch,ik geef me adres en jullie sturen een iphone, bb of een android opquote:
Ik stuur je liever het aidsvirus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
simpel toch,ik geef me adres en jullie sturen een iphone, bb of een android op
dan hoop ik dat je kanker krijgtquote:
Ik word nog onderzocht, dus misschien krijg je je gelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je kanker krijgt
Als jij je geld nou eens spaart voor een smartphone inplaats van altijd maar schaamteloos honderden euro's neer te leggen voor capuchontruien, had je er al lang een gehad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
simpel toch,ik geef me adres en jullie sturen een iphone, bb of een android op
Je wenst hier mensen geen ziektes toe, dat doe je maar in België.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je kanker krijgt
ik word ook onderzocht voor aids.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik word nog onderzocht, dus misschien krijg je je gelijk![]()
Moet je maar niet naar die vieze mannenfeestjes gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik word ook onderzocht voor aids.
is Aids dan geen ziekte?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je wenst hier mensen geen ziektes toe, dat doe je maar in België.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |