SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
ok...ik dacht een grapje te maken...blijkt het echt met elkaar te maken te hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Collega. MegaTobi is ook een karakter uit megamindy. Degene achter megatobi is agent Tobi die verliefd is op MegaMindy, Agent mieke die megamindy is, is weer verliefd op Tobi![]()
wat is uw gebruikertsnaam dan?quote:
Geen idee. Waar zie ik dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is uw gebruikertsnaam dan?
van jou verlies ik keihard volgens mij![]()
omg artic als je deze ronde niet wint van me eet ik mijn iphone op...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is uw gebruikertsnaam dan?
van jou verlies ik keihard volgens mij![]()
geen idee...ik weet ook niet wat de mijne isquote:
je had 0 punten netquote:
Ja, vind je dat heel gek?quote:
oh... eet smakelijk want nu ga ik expres verliezenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
omg artic als je deze ronde niet wint van me eet ik mijn iphone op...
ik houd wel van chipsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh... eet smakelijk want nu ga ik expres verliezen
Bij instellingen > profielquote:
Lol, dat heb ik je van de week uit zitten leggenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Bos81 het volgende:
even een tip als je niks weet van Classic Rock, daag mij niet uit want dan verlies je waarschijnlijk dik..
Niet persoonlijk aan jou gericht hoor. Hier zit gewoon bij mij heel veel kennis. Ik zal heus wel een keer verliezen van iemand, maar ik denk dat ik hierin ver boven het gemiddelde zitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]hey kan ik er wat aan doen dat ik niet alles weet. kreeg net allemaal nummers waarvan ik de titel wel ken maar de artiest niet en vice versa.
Dan is het alleen maar leuker als je wel van jou wint in die categoriequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Bos81 het volgende:
even een tip als je niks weet van Classic Rock, daag mij niet uit want dan verlies je waarschijnlijk dik..
Je moet tegen HJ spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk aan jou gericht hoor. Hier zit gewoon bij mij heel veel kennis. Ik zal heus wel een keer verliezen van iemand, maar ik denk dat ik hierin ver boven het gemiddelde zit![]()
Dat wel ja..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar leuker als je wel van jou wint in die categorie
Okee,quote:
Probleem is dat ik nu gewoon té snel wil. En dan verkeerd klik terwijl ik me voor mijn kop kan slaan en besef dat ik het nummer wel wist.quote:
Dat heb ik regelmatigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu gewoon té snel wil. En dan verkeerd klik terwijl ik me voor mijn kop kan slaan en besef dat ik het nummer wel wist.
Hehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu gewoon té snel wil. En dan verkeerd klik terwijl ik me voor mijn kop kan slaan en besef dat ik het nummer wel wist.
ik faal echtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Punk, ArTiC!![]()
Die categorie zag ik nog niet. Nice.
Welnee. Nu zit je boven de 20.000. Baas.quote:
als je maar iets minder triggerhappy kiest als je twijfeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Nu zit je boven de 20.000. Baas.
Tegen mij doe je het helemaal niet slecht toch?quote:
Whehe. Ik dacht echt dat je deze dik zou pakken.quote:
O ja. Da's waar ook. Moet over 10 minuten bij de kapper zijn om mijn afro te laten bijpunten. Tijd is een rekbaar begrip kennelijk als je aan het songpoppen bent.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:04 schreef ArTiC het volgende:
voordat ik de halve middag hiermee bezig ben ga ik snel wat nuttigs doen
ArTiC gaat mij innhalen en ik stond heeeeeel ver voor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegen mij doe je het helemaal niet slecht toch?
Een vraagteken zijn, realiserend dat zijn ambities tot uitroepteken nooit vervuld zullen worden.quote:
Doe hem de groetenquote:
Vanwege het weer of?quote:
Ik denk dat ie dat eerder zelf leest dan dat ik daar benquote:
ow ja veel plezierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Heb knallende hoofdpijn
Ik ga nu Kreta, dus lekker naar het zonnetje
Vee plezier!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Heb knallende hoofdpijn
Oeh leuk. Lekker Grieks etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Heb knallende hoofdpijn
Ahhh....! Vandaar dat je niet wintquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:05 schreef NaRRaToR het volgende:
echt kut songpop... reageert soms niet op het tikken van een antwoord... en die fucking lag bij het eerste nummer
niet alleen dat hoor. maar het helpt soms wel mee aan het verliezen. maar ik zal maar gewoon zeggen wat je wilt horen en dat is dat je beter bent... maar ik heb nu metal en electronic dus we zullen wel zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh....! Vandaar dat je niet wint
Pien85 zit nu de hele tijd in de trein met 'r vuisten tegen haar slaap gedrukt een mantra voor zich uit te prevelen. "H_J de groeten doen van El_Thijs. Niet vergeten. H_J de groeten doen van El_Thijs. Niet vergeten. H_J de groeten doen van El_Thijs. Niet vergeten. H_J de...''quote:
ik ga ook K-pop aanschaffenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Op mijn telefoon werkt het ook trager dan op de iPad
Ja. Misschien heb je mijn post in het vorige topic gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef NaRRaToR het volgende:
maare bos81 jij zat ook op stolberg ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:51 schreef Bos81 het volgende:
NaRRaToR onder de spoiler een foto van mij uit die periode, misschien dus dat je me herkentMoet je het glas niet schuin houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar wist ik 15 jaar geleden als beginnend bierdrinker veelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je het glas niet schuin houden?
Ik heb als kind al bier getapt dus wist het al voordat ik ook maar ooit m'n 1e slok bier op had!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar wist ik 15 jaar geleden als beginnend bierdrinker veel![]()
In de kroeg geboren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb als kind al bier getapt dus wist het al voordat ik ook maar ooit m'n 1e slok bier op had!
M'n vader vond het vast handig als zijn kinderen bier konden tappen. Handig voor als je er zelf niet meer toe in staat bentquote:
Tja best handig, jong geleerd is oud gedaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n vader vond het vast handig als zijn kinderen bier konden tappen. Handig voor als je er zelf niet meer toe in staat bent
Ja klopt!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Tja best handig, jong geleerd is oud gedaan
NaRRaToR onder de spoiler een foto van mij uit die periode, misschien dus dat je me herkentDat zou grappig zijn als jullie elkaar toch kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
NaRRaToR onder de spoiler een foto van mij uit die periode, misschien dus dat je me herkentHP brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach, soms moet je dat gewoon doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:53 schreef Spiderpig het volgende:
Zo weer even een derde maand salaris in Amstelveen uitgegeven![]()
Het ijs waar je je nu op bevind is enorm gladquote:
Ik ben een zolderdyslectist...vergeef me!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het ijs waar je je nu op bevind is enorm glad
Dat is een compliment maar voor wiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het ijs waar je je nu op bevind is enorm glad
Shopaholicquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
Woeihoeihoei, maandag m'n salaris, lekker shoppen bij de Aquariaan![]()
.
Het zij u vergeven, maar of ik u mijn zoon kan noemen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een zolderdyslectist...vergeef me!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een compliment maar voor wie
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Je vat het tenminste wel goed op!
Ik ga straks nog even wat verschillende spijzen aankopen, aangezien ik nu alleen nog maar melbatoast met pindakaas en koffie hebquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Shopaholic
[..]
Het zij u vergeven, maar of ik u mijn zoon kan noemen...
Ik ga verschillende spijzen tot mij nemen
Was ff nodig ja qua kleding etcquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, soms moet je dat gewoon doen
Kun je eindelijk weer mee doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Was ff nodig ja qua kleding etcben nu weer een hippe mooi boiiiiiiii! SWAG!
Met wat?quote:
Ik heb er zo'n zin inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Shopaholic
[..]
Het zij u vergeven, maar of ik u mijn zoon kan noemen...
Ik ga verschillende spijzen tot mij nemen
Ik heb een paar dagen terug nog geshopt. Ging perfect!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef LaPeach het volgende:
Ik word er ook altijd wel vrolijk van hoor, shoppen
Ja dat zou best wel eens kunnen. smoeder was altijd betrokken bij Hulst Blie Hulst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Misschien heb je mijn post in het vorige topic gemist.
Als je bent wie ik denk dat je bent, is dit van toepassing:
We hebben toen regelmatig in de pauze met elkaar gepraat.
Je moeder kent/kende mijn ouders vaag via Hulst blie Hulst. Er was een keer een fietstocht op de Stolberg en toen belde je moeder naar hier of ik met je mee wilde fietsen... En dat is toen ook gebeurd..
Tenminste als ik de juiste voor me heb...
Volgens mij kwam jij op school in mijn eindexamen jaar....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja dat zou best wel eens kunnen. smoeder was altijd betrokken bij Hulst Blie Hulst.
Eerlijk gezegd kan ik me wel herinneren dat ik een fietstocht heb gehad toen maar niet dat ik met iemand daarheen ben geredenmaar jij zat dan wss ook al wel in de hogere klassen toen ik net op school kwam denk ik zo.
Je foto zegt me vaag wel iets. Maar ik hing in de pauze altijd rond met de mede nerds van onze klassen Sjors, Ralf, Wessel en Richard. Ralf ken je misschien ook wel. Ralf V. woonde bij het grote bos in de buurt achter het Strabrecht. Reed op een opgefokte wallaroo.
quote:
Nog noooooooit van gehoordquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een kekke brommer uit de jaren 90best bekend omdat je ze heel makkelijk kon opvoeren
Welkom terugquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik ben ook weer in het land der levenden. Van 6.30 tot 17.30 gewerkt.
Oh dat zou best kunnen gezien het leeftijdsverschil. van het eerste jaar mavo kan ik me niet zo heel veel herinneren moet ik zeggen. Vrij bewogen tijd voor mij geweest... het laatste jaar basis / eerste jaar mavo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam jij op school in mijn eindexamen jaar....
VOlgens mij hadden er een paar uit mijn klas ook zo'n ding ja. Maar die Ralf zegt me zo niks..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een kekke brommer uit de jaren 90best bekend omdat je ze heel makkelijk kon opvoeren
Jij bent nog een jong bloempje!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen gezien het leeftijdsverschil.
Jonger dan jou?quote:
iemand die ik in de 90's kende had ook zo'n ding...gooide er slaolie in ipv die 2 takt olie die bij de benzine moest...dat ding rook naar BBQ.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jup. woonde volgens mij in de schoolstraat / spoorstraat. vlakbij de kerk iig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens misschien ken ik Ralf V wel. Woonde hij niet eerst in Heeze en is later in Geldrop gaan wonen?
Die zijn wel erg stevig!quote:
Zo oud nu ook weer niet hoorquote:
ArTiC? Wat is onze stand?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:26 schreef NaRRaToR het volgende:
Artiq en ik gaan gelijk op met Songpop. maken dezelfde fouten en scheelt maar vaak een honderdste qua reactietijd.
Okee. Ik was iig van school af toen hij de brommer had, wel heb ik nog in 2000 samen met zijn broer vakantie werk gedaan bij Peijnenburg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup. woonde volgens mij in de schoolstraat / spoorstraat. vlakbij de kerk iig.
En branden langer!quote:
Dat klinkt gemeen....quote:
ik heb vele uurtjes daar in Heeze en later in Geldrop doorgebracht. Speelden veel Diablo II / Quake 3 / CS Beta / UT en Carmageddon haha. Zijn broer kende ik dan wat minder...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik was iig van school af toen hij de brommer had, wel heb ik nog in 2000 samen met zijn broer vakantie werk gedaan bij Peijnenburg.
heuj..als er iemand hier een eik isquote:
Nou ik kreeg donderdag een brief over mijn zorgindicatie, daarin stond dat ik aan ouderdomsverschijnselen zou lijdenquote:
Gij bent de enige echte!quote:
Van de letters van mijn voornaam kun je eik maken (dan heb je wel 1 letter over.. )quote:
Dan nog wint ArTiCquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de letters van mijn voornaam kun je eik maken (dan heb je wel 1 letter over.. )![]()
![]()
Die 81 is dus toch je leeftijd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg donderdag een brief over mijn zorgindicatie, daarin stond dat ik aan ouderdomsverschijnselen zou lijden![]()
![]()
onze stand?quote:
Ja, bij dat spelletje... SongPop ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onze stand?
*speelt de vermoorde onschuld*
idem maar dan mijn achternaamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de letters van mijn voornaam kun je eik maken (dan heb je wel 1 letter over.. )![]()
![]()
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij dat spelletje... SongPop ofzo?
idd...heel apartquote:
dat gaat mij niet meer lukken hoor. mevrouw doet niets anders dan dat spel de hele dag....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...heel apart
ik had je bijna bijgehaald verdimme
Yeah right.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat gaat mij niet meer lukken hoor. mevrouw doet niets anders dan dat spel de hele dag....
Oja? Heb ik dat even gemist dan...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...heel apart
ik had je bijna bijgehaald verdimme
Speaking of gemist, heb je je mail nog gelezen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja? Heb ik dat even gemist dan...
acherme knulleke, krijg je geen aandacht?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat gaat mij niet meer lukken hoor. mevrouw doet niets anders dan dat spel de hele dag....
Ja, had ik niet gereageerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speaking of gemist, heb je je mail nog gelezen?
Nee, dat gaat niet zo goed tijn..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat spelletje een keer spellen op de meet?
ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat spelletje een keer spellen op de meet?
Kan ook op Android!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja!
20 autisten samen bij Starbucks die op hun iPhone/iPad SOngpop spelen
lijkt me echt geil.
Waarom niet? Kan je niet tegen je verlies?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet zo goed tijn..
Je moet even goed meelezen... Ik ben de kampioenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan je niet tegen je verlies?
Not mequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Attentie Attentie, iemand van hier heeft een whatsapp bericht
Jawel, maar ik had nog geen echte feedback van je gehad, enkel dat je er naar ging kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, had ik niet gereageerd?
Dat van die bronnen, dat moet zo haha. APA normen
Maar nogmaals superrrr bedankt!!
Hihi, jij had er daarstraks eentjequote:
Hoi Peachquote:
and not mequote:
Mag je met een android telefoon bij Starbucks naar binnen dan?quote:
Ooo sorry!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had nog geen echte feedback van je gehad, enkel dat je er naar ging kijken
Graag gedaan hoor, heb je wat aan mijn comments gehad?
Ikke niet, ik heb geen whatsappquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mag je met een android telefoon bij Starbucks naar binnen dan?
neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
acherme knulleke, krijg je geen aandacht?
Hai Thijsquote:
Ohh ja over die winter truien toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, jij had er daarstraks eentje
hey..ze wist ook niet wie Eddie Vedder is...en nu schopt ze mijn kont in de 90's categoriequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef NaRRaToR het volgende:
OMG auto jij kent "the shoop shoop song" niet?
Ik ga graag een uitdaging aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet even goed meelezen... Ik ben de kampioen
Jij bent mij ook aan het negeren hoorquote:
En van Bos heb ik net gewonnen in de Hard Rock categoriequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey..ze wist ook niet wie Eddie Vedder is...en nu schopt ze mijn kont in de 90's categorie
Nogmaals graag gedaan en maakt niet uit hoor. Ondanks dat ik er niets van wist was het heel helder geformuleerd en beschreven. Een heel duidelijk geheelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo sorry!!
Stom. Dan heb ik dat niet verzonden haha. Excuses.
Jup! Is sowieso fijn als iemand het leest die vrij weinig met het onderwerp heeft. Even een andere kijk
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hey..ze wist ook niet wie Eddie Vedder is...en nu schopt ze mijn kont in de 90's categorie
Is er ook een metal categorie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En van Bos heb ik net gewonnen in de Hard Rock categorie
Wellicht krijg je het na de 25e weerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogmaals graag gedaan en maakt niet uit hoor. Ondanks dat ik er niets van wist was het heel helder geformuleerd en beschreven. Een heel duidelijk geheelEn een andere kijk werkt altijd beter ja
repstectquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik dan wederom tijd heb, dan kijk ik er graag naarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wellicht krijg je het na de 25e weer
Of Kirbyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
en als je een keer wint pakt ze je terug met modern hits / love songs of sinds heden Female singers
Ik kan tegen mijn verliesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
en als je een keer wint pakt ze je terug met modern hits / love songs of sinds heden Female singers
Female singers ben ik ook aardig goed in vind ik zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
ik heb daar veel OOOOOOOH DIEEEEEE momentjes nadat ik een fout antwoord koosquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Female singers ben ik ook aardig goed in vind ik zelf
Dat blijkt idd..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik niet. ik ben competetief ingesteld.
Heb je Live Gold?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Vaker met auto een spelletje doen dan leer je het vanzelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik vaak: ohja, dat is die met de grote tietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb daar veel OOOOOOOH DIEEEEEE momentjes nadat ik een fout antwoord koos
niet meer. heb het twee jaar gehad. nu kan ik nergens geen goedkope codes meer vinden. en ik ga geen enorme bedragen uitgeven voor een dienst die eigenlijk gratis hoort te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vaak: ohja, dat is die met de grote tieten
wat is het leven als man toch heerlijk simpel
wat wil je hier nu mee zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaker met auto een spelletje doen dan leer je het vanzelf
Mwah, 3 maanden is voor mij meestal lang genoegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet meer. heb het twee jaar gehad. nu kan ik nergens geen goedkope codes meer vinden. en ik ga geen enorme bedragen uitgeven voor een dienst die eigenlijk gratis hoort te zijn.
Dat je moet leren verliezenquote:
Dat hij ontzettend jaloers is en zich elke avond in de foetus-positie in slaap huilt.quote:
Daarom PSN of hoe het nu ook heetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet meer. heb het twee jaar gehad. nu kan ik nergens geen goedkope codes meer vinden. en ik ga geen enorme bedragen uitgeven voor een dienst die eigenlijk gratis hoort te zijn.
Zoals Eindhovens beroemde filosoof Theo M. al eens zei:quote:
ik koop pas een PS3 als versus XIII uitkomt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom PSN of hoe het nu ook heet
zegt iemand die noooooit online speelt
koop maar een live card voor mequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, 3 maanden is voor mij meestal lang genoegZonde man, had graag wat MP met je gedaan.
Ik wel, ik ben zeer ervaren in verliezen. Ik weet waar ik goed in ben verliezenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals Eindhovens beroemde filosoof Theo M. al eens zei:
Ik kan heel goed tegen mijn verlies, ik heb er alleen weinig ervaring mee.
Dan kan je lang wachten, want Versus XIII komt niet meer uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik koop pas een PS3 als versus XIII uitkomt.
Je moet af en toe een ander een succesje gunnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
XV wordt wat nu Versus heette?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, want Versus XIII komt niet meer uit.
XV daarentegen wel.
Als je heel braaf bent krijg je er een voor je verjaardagquote:
Als het droog is motorrijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Wie gaat er dit weekend nog iets leuks doen?
Misschien moet je meedoen aan Holland Got Talent?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben zeer ervaren in verliezen. Ik weet waar ik goed in ben verliezen
Juistemquote:
Morgen naar mijn broer in Tilburg, zijn dochter is van de week 1 geworden en dat wordt morgen gevierd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Misschien moet je meedoen aan Holland Got Talent?
oh wacht...als je talent juist verliezen is...hoe ga je dat dan ooit winnen?
Ja. Straks stappen om te vieren dat een maat van me weer vrijgezel is na 8,5 jaar relatiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Was het zo'n kloterelatie geworden?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja. Straks stappen om te vieren dat een maat van me weer vrijgezel is na 8,5 jaar relatie
is er al een site van? ik zit te denken om XI te renewen vanwege de expansion maar ben bang dat het weer zo'n time sink wordt.quote:
ik wil er niet teveel over zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het zo'n kloterelatie geworden?
Zou even moeten zoeken. XV is de enige FF die ik nog wil spelen ooit, want de rest is gewoon bagger geworden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is er al een site van? ik zit te denken om XI te renewen vanwege de expansion maar ben bang dat het weer zo'n time sink wordt.
Dan mag ik er uit opmaken dat er inderdaad wat te vieren valtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over zeggen eigenlijk.
ja idem. XI was de laatste goede die gespeeld heb eigenlijk. XII nooit afgemaakt en dat geldt ook voor XIII.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou even moeten zoeken. XV is de enige FF die ik nog wil spelen ooit, want de rest is gewoon bagger geworden.
ja dat magquote:[..]
Dan mag ik er uit opmaken dat er inderdaad wat te vieren valt
En daar ook alleen omdat het telkens net een 100 punten verschil is ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef ArTiC het volgende:
ik ben bij songpop van iedereen dik aan het verliezen behalve van Narra
net stonden we na 2 fragmenten exact gelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En daar ook alleen omdat het telkens net een 100 punten verschil is ofzo
Dat had ik ook bij auto in de laatste match. eerste twee songs allebei 1,4 en 1,6 daarna 1 fout en zij daarna net een fractie van een seconde sneller bij de laatste.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net stonden we na 2 fragmenten exact gelijk
2x exact even snel
Ik ben afgehaakt na XI. Dat was de laatste leuke en die was nog op de PS1. Over het algemeen speel ik niet veel RPG's, maar die was nog erg leuk. Catchy muziek ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja idem. XI was de laatste goede die gespeeld heb eigenlijk. XII nooit afgemaakt en dat geldt ook voor XIII.
XI was er niet op de PS1. Dat was een MMOrpg die op PC gespeeld werd en later geport is naar de PS2 met Harddrives.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na XI. Dat was de laatste leuke en die was nog op de PS1. Over het algemeen speel ik niet veel RPG's, maar die was nog erg leuk. Catchy muziek ook
*kijkt*quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Fuck, ik bedoelde IXquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
XI was er niet op de PS1. Dat was een MMOrpg die op PC gespeeld werd en later geport is naar de PS2 met Harddrives.
Ik hoef gelukkig niet te kijken. Ik weet sowieso wel dat Automatic me geen whatsappjes stuurtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
*kijkt*
*legt telefoon teleurgesteld weer terug*
Waarschijnlijk omdat je geen whatsapp hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te kijken. Ik weet sowieso wel dat Automatic me geen whatsappjes stuurt
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je geen whatsapp hebt...
preciesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je geen whatsapp hebt...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef ArTiC het volgende:
ik ben bij songpop van iedereen dik aan het verliezen behalve van Narra
ik ga misschien in november naar het FF concert in London. Als ik nog kaarten weet te bemachtigen. Ik weet ook dat er een concert gaat komen in Stockholm maar geen idee wanneer ofzo.quote:
FF?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ga misschien in november naar het FF concert in London. Als ik nog kaarten weet te bemachtigen. Ik weet ook dat er een concert gaat komen in Stockholm maar geen idee wanneer ofzo.
Das wel cool. Zijn die kaarten duur?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ga misschien in november naar het FF concert in London. Als ik nog kaarten weet te bemachtigen. Ik weet ook dat er een concert gaat komen in Stockholm maar geen idee wanneer ofzo.
Tickets from £25 to £65 plus a special VIP meet & greet ticket at £135 see details belowquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das wel cool. Zijn die kaarten duur?
huuuuquote:
quote:
Nobuo Uematsu, dé FF-componistquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tickets from £25 to £65 plus a special VIP meet & greet ticket at £135 see details below
Arnie Roth, Conductor
Nobuo Uematsu in attendance
http://www.ffdistantworlds.com/
vorig jaar in London
Ik sta 11-6 achterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik sta voor tegen auto zie ik. Eindelijk gerechtigheid!
Nieuwe album al gehoord?quote:
Nee, totaal niet. Ik heb er toen wel mee vakantie werk gedaan, maar buiten dat helemaal geen contact meer mee gehad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:37 schreef NaRRaToR het volgende:
14-6
HJ wil jij aub geen FB bericht verzenden als je me een challenge stuurt? je mag daar ook op decline / Cancel drukken en dan stuurt ie het toch...
Bos heb jij toevallig nog contact met familie V. ? ik ben benieuwd hoe het met Ralf gaat. Ben hem ooit nog een keer tegen gekomen op het MBO. Hij deed daar een scholingstraject voor leerlingen met autisme. Ben wel benieuwd naar wat hij nu doet.
2 november in de Royal Albert Hall in London is uitverkocht zie ik. Edinborough 4 november zijn nog wel tickets voor.quote:
Wacht maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik sta voor tegen auto zie ik. Eindelijk gerechtigheid!
Mooie hallquote:
Het concert van Adele daar, damn....quote:
Damn, snel beslissen wat ik doequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
2 november in de Royal Albert Hall in London is uitverkocht zie ik. Edinborough 4 november zijn nog wel tickets voor.
Moet Adele niet met Zwangerschapsverlof?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het concert van Adele daar, damn....Dat wil ik heen!
Ze heeft wel een paar leuke nummers. Rumor has it vind ik gaafquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het concert van Adele daar, damn....Dat wil ik heen!
in de pauze bevalt ze ff en daarna zingt ze door.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet Adele niet met Zwangerschapsverlof?
Ze had van Lovesong van The Cure af moeten blijvenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar leuke nummers. Rumor has it vind ik gaaf
Geen idee niet gehoord dat nummerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had van Lovesong van The Cure af moeten blijven![]()
![]()
Ach ja dan zal ik dat maar doen danquote:
Die cover van "blub, ik ben een vis" vond ik ook niet zo geslaagdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had van Lovesong van The Cure af moeten blijven![]()
![]()
Die vind ik minder hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar leuke nummers. Rumor has it vind ik gaaf
Die ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die cover van "blub, ik ben een vis" vond ik ook niet zo geslaagd
Over Adele gesproken. Op mijn werk heb ik collega die Abdel heet hij zingt ook een nummer van Adele.quote:
ok...of was dit een grapje?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over Adele gesproken. Op mijn werk heb ik collega die Abdel heet hij zingt ook een nummer van Adele.
Setting fire to molen 1
Grapjequote:
hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grapjehaha bedacht door een genie
Mooi...! Ben je morgen fitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
goed van wilde stapplannen tot toch niets meer te doen vanavond
zal ik Diablo III maar weer eens opstarten of een filmpje kijken?
Hmm... Ik vind dat je morgen fit moet zijn..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wie zegt dat? ik heb nog veeeeeel wijn in huis
ik vind dat je niet zo moet zeurenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind dat je morgen fit moet zijn..
Ik vind dat wij morgen moeten datenquote:
DIT IS GEEEEEEN DATINGTOPICquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij morgen moeten daten
idd...voor daten moet je maar DM'enquote:
Ik wilde mijn quote al tevoorschijn toveren maar was niet nodigquote:
Kom je toch naar mij toequote:
Ik kijk, wat moet ik zien?quote:
meh...heb er geen geld voor overquote:
smoesjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef NaRRaToR het volgende:
echt artic. onze muziekkennis gaat redelijk gelijk op. ik maak alleen af en toe echt stomme fouten bij nummers die ik gewoon moet kennen... te trigger happy ofzo.
ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
ArTiC!!!!!!!!!! Stop met je Punk! Je weet er zelf ook weinig van en ik vind het een stomme categorie ook al win ik...
dat heb ik bij metal dus nog wel eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]![]()
er zit te weinig skatepunk in voor me...die ouwe classics ken ik niet goed genoeg
Niet lief...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"Rapporteer deze post aan een moderator"
* NaRRaToR klikt
Laat hem dan een keer winnenquote:
en laat mij een keer winnen...quote:
Dan niet zeurenquote:
En hem ook jaquote:
Ach, volgende week speel ik niet, dus kan je ook niet afgaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt met 14-6 of is het inmiddels al 18-6 ofzo.
Wij zijn echt al superrrr ver joh!quote:
De tussenstand tussen auto en mij is bijna gelijk aan de TTquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt met 14-6 of is het inmiddels al 18-6 ofzo.
Achievementhunterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
50 matches totaal in een week is een badge he.
Ik heb al heeeel veel badgesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
kan je die inruilen voor een kratje bier?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
ga ik deze week niet meer halen met auto. als ik niet ziek was geweest en het niet druk had misshien welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |