SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
ok...ik dacht een grapje te maken...blijkt het echt met elkaar te maken te hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Collega. MegaTobi is ook een karakter uit megamindy. Degene achter megatobi is agent Tobi die verliefd is op MegaMindy, Agent mieke die megamindy is, is weer verliefd op Tobi![]()
wat is uw gebruikertsnaam dan?quote:
Geen idee. Waar zie ik dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is uw gebruikertsnaam dan?
van jou verlies ik keihard volgens mij![]()
omg artic als je deze ronde niet wint van me eet ik mijn iphone op...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is uw gebruikertsnaam dan?
van jou verlies ik keihard volgens mij![]()
geen idee...ik weet ook niet wat de mijne isquote:
je had 0 punten netquote:
Ja, vind je dat heel gek?quote:
oh... eet smakelijk want nu ga ik expres verliezenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
omg artic als je deze ronde niet wint van me eet ik mijn iphone op...
ik houd wel van chipsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh... eet smakelijk want nu ga ik expres verliezen
Bij instellingen > profielquote:
Lol, dat heb ik je van de week uit zitten leggenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Bos81 het volgende:
even een tip als je niks weet van Classic Rock, daag mij niet uit want dan verlies je waarschijnlijk dik..
Niet persoonlijk aan jou gericht hoor. Hier zit gewoon bij mij heel veel kennis. Ik zal heus wel een keer verliezen van iemand, maar ik denk dat ik hierin ver boven het gemiddelde zitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]hey kan ik er wat aan doen dat ik niet alles weet. kreeg net allemaal nummers waarvan ik de titel wel ken maar de artiest niet en vice versa.
Dan is het alleen maar leuker als je wel van jou wint in die categoriequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:40 schreef Bos81 het volgende:
even een tip als je niks weet van Classic Rock, daag mij niet uit want dan verlies je waarschijnlijk dik..
Je moet tegen HJ spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk aan jou gericht hoor. Hier zit gewoon bij mij heel veel kennis. Ik zal heus wel een keer verliezen van iemand, maar ik denk dat ik hierin ver boven het gemiddelde zit![]()
Dat wel ja..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar leuker als je wel van jou wint in die categorie
Okee,quote:
Probleem is dat ik nu gewoon té snel wil. En dan verkeerd klik terwijl ik me voor mijn kop kan slaan en besef dat ik het nummer wel wist.quote:
Dat heb ik regelmatigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu gewoon té snel wil. En dan verkeerd klik terwijl ik me voor mijn kop kan slaan en besef dat ik het nummer wel wist.
Hehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu gewoon té snel wil. En dan verkeerd klik terwijl ik me voor mijn kop kan slaan en besef dat ik het nummer wel wist.
ik faal echtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Punk, ArTiC!![]()
Die categorie zag ik nog niet. Nice.
Welnee. Nu zit je boven de 20.000. Baas.quote:
als je maar iets minder triggerhappy kiest als je twijfeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Nu zit je boven de 20.000. Baas.
Tegen mij doe je het helemaal niet slecht toch?quote:
Whehe. Ik dacht echt dat je deze dik zou pakken.quote:
O ja. Da's waar ook. Moet over 10 minuten bij de kapper zijn om mijn afro te laten bijpunten. Tijd is een rekbaar begrip kennelijk als je aan het songpoppen bent.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:04 schreef ArTiC het volgende:
voordat ik de halve middag hiermee bezig ben ga ik snel wat nuttigs doen
ArTiC gaat mij innhalen en ik stond heeeeeel ver voor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegen mij doe je het helemaal niet slecht toch?
Een vraagteken zijn, realiserend dat zijn ambities tot uitroepteken nooit vervuld zullen worden.quote:
Doe hem de groetenquote:
Vanwege het weer of?quote:
Ik denk dat ie dat eerder zelf leest dan dat ik daar benquote:
ow ja veel plezierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Heb knallende hoofdpijn
Ik ga nu Kreta, dus lekker naar het zonnetje
Vee plezier!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Heb knallende hoofdpijn
Oeh leuk. Lekker Grieks etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Heb knallende hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |