Ik heb die kast gekozen omdat ik de led-verlichte fansquote:
En als je de bestaande fans dan vervangt? Als het voor de koeling niet echt nodig is?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb die kast gekozen omdat ik de led-verlichte fansvind. Blijken die fans niet meegeleverd te zijn. Op ALLE afbeeldingen van die kast zie je die fans, dus ik ging er vanuit dat ze meegeleverd waren. Niet dus, dan maar zelf kopen.
Vervangen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Ronhui het volgende:
[..]
En als je de bestaande fans dan vervangt? Als het voor de koeling niet echt nodig is?
Ah, dus niet voor de koeling? Dan kun je toch ook je bestaande 2 fans vervangen door 2 andere stille met led? Mogelijk heb je dan zelfs een stillere.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb die kast gekozen omdat ik de led-verlichte fansvind. Blijken die fans niet meegeleverd te zijn. Op ALLE afbeeldingen van die kast zie je die fans, dus ik ging er vanuit dat ze meegeleverd waren. Niet dus, dan maar zelf kopen.
Wat bedoel je precies? Dat ik dan die fans die er nu in zitten aan de zijkant doe, en dan 2 nieuwe voor en achter?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, dus niet voor de koeling? Dan kun je toch ook je bestaande 2 fans vervangen door 2 andere stille met led? Mogelijk heb je dan zelfs een stillere.
Als je dan die leds ziet. Of die voor en achter helemaal weg doen. En dan je nieuwe voor en achter, of je nieuwe aan de zijkant. Als het niet voor de koeling is, dan boeit het natuurlijk niet. Wordt je spul wel te heet, dan moet je er natuurlijk wel rekening mee gaan houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat ik dan die fans die er nu in zitten aan de zijkant doe, en dan 2 nieuwe voor en achter?
Dan heb je dus geen goede airflow meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:57 schreef AppleOcean het volgende:
Kun je niet gewoon die led koelers aan de zijkant van de kast plaatsen? Of is dit dan slecht voor de weg diecde lucht opgaat?
Heb je een kast met een raampje ofzo iets?
Moet is een groot woord. Als je spul te heet wordt zonder, dan moet het. Ik heb ook geen fans voor en achter, gaat prima.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:53 schreef Quotidien het volgende:
Voor en achter moet daar gewoon blijven voor de airflow natuurlijk.
Dan wordt er toch amper gekoeld?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet is een groot woord. Als je spul te heet wordt zonder, dan moet het. Ik heb ook geen fans voor en achter, gaat prima.
Je hebt toch een cooler op je cpu en een fan op je videokaart?quote:
Ja, is ook wel weer waar. Misschien toch maar doen dan. Zit alleen nog even te denken hoe ik het dan moet instellen (blazen en zuigen).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt toch een cooler op je cpu en een fan op je videokaart?
Oververhit? Hoe warm is "oververhit"?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Quotidien het volgende:
Hmm heb net de CPU en GPU flink gestresst om te kijken of de fans wel zouden reageren, blijkt dus dat die niet (!) harder gaan draaien terwijl de componenten oververhit raken.Ik moest het dus handmatig met Speedfan doen, maar dit is niet de bedoeling lijkt me. Hoe zorg ik ervoor dat ze het gewoon vanzelf doen?
Nouja, niet echt oververhit, maar wel erg heet: zo rond de 60 graden celcius. Dat is gewoon te heet dus de fans zouden daar op moeten inspelen door harder te blazen, hetgeen dus niet het geval is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oververhit? Hoe warm is "oververhit"?
Wat wordt er 60 graden? Je CPU of je GPU?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nouja, niet echt oververhit, maar wel erg heet: zo rond de 60 graden celcius. Dat is gewoon te heet dus de fans zouden daar op moeten inspelen door harder te blazen, hetgeen dus niet het geval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |