Geen Android-app die als visuele remote werkt?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Tain het volgende:
Wat alleen nog erg jammer is is dat HDMI-CEC nog niet werkt, dus je moet met de controller door het menu navigeren ipv met je afstandsbediening van je tv.
Nog niet naar gekeken in de Ouya storequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen Android-app die als visuele remote werkt?
Ik zou eerder zoeken met google. Ik weet dat er een app is voor jailbroken iPhones om als remote te gebruiken...quote:
http://www.thelittleblackbox.nl/product/the-little-black-box/quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou eerder zoeken met google. Ik weet dat er een app is voor jailbroken iPhones om als remote te gebruiken...
Ik heb al een mediaspeler, maar een XBMC op klein formaat/stil/snel met een app te besturen zou ik echt helemaal te gek vinden.
Mooi apparaat, maar ik zie nog gewoon een AB, geen app. Ik kom om in de afstandsbedieningen, daar wil ik wel vanaf anno 2013.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
http://www.thelittleblackbox.nl/product/the-little-black-box/
Ik heb de Official XBMC Remote gevonden voor mijn telefoon. Vanavond maar even uitproberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou eerder zoeken met google. Ik weet dat er een app is voor jailbroken iPhones om als remote te gebruiken...
Ik heb al een mediaspeler, maar een XBMC op klein formaat/stil/snel met een app te besturen zou ik echt helemaal te gek vinden.
en eigenlijk wil je het ook met de AB van de tv besturen via hdmi-cec. dat kan deze dan weer niet vermoed ik. Maar de app besturing kan altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Ah, ik ben er even uit zie ik, ze zijn officieel toegelaten in de iOS-appstore. Mooi.
Alleen jammer dat ik net voor mijn vriendin al een tweede mediaplayer heb gekocht
Ik wil ook een gouden toilet, maar het zit er soms niet in... (ik heb een TV met 1x HDMI en een receiver zonder HDMI, dat gaat pas veranderen als ik een tijdje samenwoon denk ik...)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en eigenlijk wil je het ook met de AB van de tv besturen via hdmi-cec. dat kan deze dan weer niet vermoed ik. Maar de app besturing kan altijd
WTF doet het? (Mijn Chinees is niet zo best.)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou toch liever iets als de Mele F10 willen gebruiken.
Ideaal voor Android en Multimedia devices zo'n RF airmouse/remote/keyboard.
[ afbeelding ]
K.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef shiznuts het volgende:
• 't Is een airmouse, dus werkt als een soort wiimote dat je dat ding in het luchtledige beweegt en daarmee de muiscursor beweegt (door registratie van verandering in beweging door de accelerometers, werkt dus zonder optische referentie, daardoor wil de nauwkeurigheid wel een beetje verlopen, maar dat krijg je naar verloop van tijd onder de knie). Dus erg nice voor het navigeren door je interface! Point 'n click.
• Het is een remote, dus: play/pause, volgende/vorige, volume +/-, subtitles on/off enz etc functionaliteit.
• Het is een keyboard, extra fijn dus bij het browsen, zoeken, intypen van nicknames e.d. was auch immer.
› 2.4Ghz (+ USB RF dongle) ook nog, dus geen problemen met line-of-sight zoals bij IR. USB-chargeable.
Kortom:![]()
!
Een week later, nog geen bevestigingsmail... Tjaquote:UPDATE: Knowing that this weekend is a Holiday in the U.S., we contacted our shipping services partner (DHL Global) to get clarity on if/how this would impact our shipping process -- theyve told us that, in fact, scanning all shipments (which trigger the confirmation emails) may be delayed until next Wednesday (5/29) at the latest. If for whatever reason you havent received a notification by then, please hit us up at support@ouya.tv or @OUYASupport and we can do our best to help track it down for you.
quote:Yep...it’s true.
Your OUYA has arrived at our distribution center and we expect it to land on your doorstep within the next two weeks (give or take a day or two depending on your location).
Be on the lookout for a confirmation email that will follow once your shipment has been picked up for delivery and which will include your personalized tracking number.
The following items will be included in this shipment:
1 x Console_EU-1Contoler (90-30-G01)
This shipment will be sent to:
Thank YOU once again for helping to make OUYA a reality and we look forward to hearing your feedback on how we can continue to improve the OUYA experience.
Game On!
Chad
Master Problem Solver (M.P.S.)
OUYA
Met wat ''geluk'' dus voor de 25e binnenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:11 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je de OP toevallig hier in het topic neerzetten, dan kunnen we hem makkelijker kopiëren
SPOILER: meer video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestellen:
Amazon.de = ¤119 (nog geen extra controller beschikbaar)
Ouya store = $100 (+50$ extra controller)
Must have games:
Coming soon
Handige links:
Ouya offical:
› Ouya.tv
› Ouya Twitter
› Kicksarter Ouya
› Ouya dev forum
Ouya Community:
› Reddit Ouya
› Ouya forum
Ouya fansites:
› Ouyaamingsource
› Ouyagaming.nl
Ouya tweaking:
› OUYA op XDA
Hints & tips:
Sideloading:
How-to
Sideloading apps:
Computable games
Plex
XBMC
Ouya hardware (fixing/moding)
iFixit teardown
OP versie 1.0 door: Shiznuts
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 03-06-2013 09:35:29 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |