Onderbouw eens? Ik wil nu wel voordelen en nadelen zien als ik die mag vragen (A)quote:
Ik zie geen sign want ik heb de mobile layoutquote:
Volledige layout is beter dan de mobiele layout!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik zie geen sign want ik heb de mobile layout
Ja en hoe krijg ik die hierop?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volledige layout is beter dan de mobiele layout!
Nu wordt de samsung toch wel interessanter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef GlobeHouse het volgende:
Vertex 3 controller is altijd nog gebaseerd op een Sandforce controller. Je weet ook dat de controller compressie gebruikt waardoor ie zulke snelheden haalt.
Punt is juist dat bij veel data transfers, compressie niet toegepast gaat worden, waardoor je uiteindelijk slechts de helft van de geadverteerde snelheid behaald.
Dat kan je instellen - oh ironie - in de volledige layout.quote:
Het gaat hier om de Mac. Daar wordt de OCZ Vertex 3 juist veel meer gebruikt aangezien deze sneller is dan de Samsung 830.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef GlobeHouse het volgende:
Vertex 3 controller is altijd nog gebaseerd op een Sandforce controller. Je weet ook dat de controller compressie gebruikt waardoor ie zulke snelheden haalt.
Punt is juist dat bij veel data transfers, compressie niet toegepast gaat worden, waardoor je uiteindelijk slechts de helft van de geadverteerde snelheid behaald.
Verder zijn er zat topics op het internet over 830 Samsung SSD vs Vertex 3 SSD. En overal word de Samsung 830 aangeboden.
Sneller, betrouwbaarder en betere geheugenchips.
Vrijwel nooit, maar dat is met elke SSD zo. Die snelheid is de piek die je kan halen maar in de praktijk is dit heel anders.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:24 schreef AppleOcean het volgende:
Dus je krijgt echt de snelheid die ze zeggen?
Maar met de vertec verlies je bij mac niet de helft, dus ben je bij mac met een vertex beter uit en bij windows met een samsung 830?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrijwel nooit, maar dat is met elke SSD zo. Die snelheid is de piek die je kan halen maar in de praktijk is dit heel anders.
Je verliest sowieso niet de helft. Geen idee hoe hij daarbij komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Maar met de vertec verlies je bij mac niet de helft, dus ben je bij mac met een vertex beter uit en bij windows met een samsung 830?
Nee, ik heb zelf ook een Vertex 3 in mijn Macbook Pro en heb het zelf getest met de blackmagic disk speed test. De test is trouwens speciaal voor de sandforce SSD's gepatched zodat het niet de oneerlijke gecomprimeerde data snelheden lieten zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat hier om de Mac. Daar wordt de OCZ Vertex 3 juist veel meer gebruikt aangezien deze sneller is dan de Samsung 830.
Daarnaast, compressie om snelheid te winnen? Compressie neemt juist tijd in beslag. Die compressie die de SandForce controller toepast is om ruimte te winnen en niet om snelheid te verkrijgen.
Dat is enorm kansloos zeg. Kan me niet voorstellen dat dat in de release versie straks ook zo is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:18 schreef Hyman het volgende:
Je moet je perse aanmelden met een windows live ID, wat ook zot is.
Hoeft ook niet per se. Je kunt ook gewoon een offline-account aanmakenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:42 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Dat is enorm kansloos zeg. Kan me niet voorstellen dat dat in de release versie straks ook zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |