Die gaf al aan dat het een jaar eerder gaat worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Froome zal over een jaar (of 2) de Tour wel pakken.
Ik vond het juist een heerlijk rustige uitzending.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Panthera. het volgende:
Vandaag matig vond ik, drie nietszeggende gasten.
Ah, we zijn het redelijk eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
Beetje ma(r)tte uitzending met die 'gemiddelde'Nederlandse prof die (zogenaamd) geen doping gebruikt.
De kop van MB als dat soort onderwerpen worden aangesneden spreekt altijd boekdelen en Mart vraagt nooit aan Michael of ie wel eens gebruikt heeft. Die weet wel beter...
Verder is Thijs wel nog steeds oké.
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaf al aan dat het een jaar eerder gaat worden.
Niemand kan Sky ooit meer verslaan man.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.
Nee, dat zeiden we ook van Bianchi, Raleigh, Peugeot en al die andere ploegen die ooit dominant waren....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Niemand kan Sky ooit meer verslaan man.
De Tour is ook soort roulette en Froome is nu sterker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wiggins kan volgend jaar ook de Tour winnen dus dan moet Froome naar een andere ploeg. Ik denk niet dat Froome volgend jaar wint, gewoon weer Contador of Andy Schleck.
Volgens mij miste jij het sarcasme?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden we ook van Bianchi, Raleigh, Peugeot en al die andere ploegen die ooit dominant waren....
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Tour is ook soort roulette en Froome is nu sterker.
Kan volgend jaar weer anders uitpakken.
De tijd van Contador en de Schlecks is voorbij.
Denk je?quote:
Omdat ie in de tijdrit goed in de buurt blijft en bergop een stuk sterker is op dit moment?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.
Eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen denken dat Froome volgend jaar wel wint terwijl Wiggins dan ook nog bij Sky rijdt, lijkt me.
Contador won vorig jaar nog de Giro en werd 5de in de Tour en wint in september de Vuelta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |