abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:25:01 #1
217555 TitaToven
Mijn vader is een tovenaar
pi_114177927
Ik heb een bedrijf in de horeca, met een terrasvergunning. Hier betaal ik elk jaar een vast bedrag voor.

Nu is er binnenkort een evenement in de stad en vertelt de gemeente doodleuk dat de terrasvergunning niet geldig is in de week dat het evenement duurt. Niet omdat de straat is afgesloten of iets dergelijks want we kunnen voor ¤400 een nieuwe terrasvergunning aanvragen die alleen geldig is in die betreffende week.

Mag een gemeente dit zomaar doen? Ik betaal toch voor het hele jaar en dus ook voor die betreffende week.
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)
pi_114178143
Heb je een contract o.i.d op papier in je bezit?
Als hierin niets staat over afwijkingen op de regel en expliciet staat beschreven dat de overeenkomst is aangegaan voor het houden van een terras voor de looptijd van een jaar, kan de gemeente hier niet zomaar van afwijken.Tenzij er een clausule is opgenomen waarin beschreven staat dat de overeenkomst geldig is behoudens tijdens evenementen.

slimme jongens, die gemeentenaren
....stiekem toch wel....
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:29:23 #3
107525 Caithlinn
Still me....
pi_114178155
Staat deze uitzondering in je vergunning? Of een bepaling dat de gemeente de vergunning tijdelijk kan opschorten? Anders kunnen ze dit niet maken en kun je daartegen in bezwaar gaan.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:40:36 #4
217555 TitaToven
Mijn vader is een tovenaar
pi_114178676
Ik zal de vergunning morgen eens goed doorlezen.
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)
pi_114178940
Week van de Vierdaagse zeker?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:08:55 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_114182210
Die wordt altijd apart belast :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')