quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Szura het volgende:
Eerste punten verloren, op zich nog niks aan de hand
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Szura het volgende:
Rond de tafel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Zij doen nu nog steeds wat ik 5 jaar lang op school deed toen ik eigenlijk in de les moest zitten![]()
Kortom, bazensport
*Zit te wachten op 'kom op Jiao, durf te verliezen'*quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Szura het volgende:
Hoe moet je dit anders verslaan? Die punten zijn binnen 5 seconden gepakt ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
Arno zegt alleen de score, wel handig, want die staat niet bovenin.
rond de tafel deed ik niet aan. liepen gewoon mensen tussen die met de hand speelden, of met een enorme bosatlas. nee, doe mij maar gewoon 1 vs 1, met batjesquote:
Haha, en bijna niemand had een batje. Dus iedereen met agendas en zo.quote:
als eerrste bij de elf met twee punten verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met de punten zit?
Wanneer heb je een set?
Bij 11 (2 verschil).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer heb je een set?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:07 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
als eerrste bij de elf met twee punten verschil
Duidelijkquote:
Oh, bij ons kon je die gewoon huren met je schoolpas, Iedereen had er een.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Haha, en bijna niemand had een batje. Dus iedereen met agendas en zo.
Goeie ouwe tijd!
11. Vier sets is winst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer heb je een set?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
rond de tafel deed ik niet aan. liepen gewoon mensen tussen die met de hand speelden, of met een enorme bosatlas. nee, doe mij maar gewoon 1 vs 1, met batjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |