Is wel waarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:06 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
rond de tafel deed ik niet aan. liepen gewoon mensen tussen die met de hand speelden, of met een enorme bosatlas. nee, doe mij maar gewoon 1 vs 1, met batjes
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
waarom zijn bijna alle Nederlandse tafeltennisser Aziatisch?
Snellerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Omdat importaziaten beter zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Omdat alle andere landen dat ook hebben. Een soort knuffelChinees.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Omdat het een voornamelijk Aziatische sport is, zeker op wereldniveauquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Nederlanders kunnen het niet, dus kopen ze maar Aziaten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Nederlandse genen hebben gebrek aan winnaarsmentaliteitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Voor hun is die tafel/bal minder klein.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
Hoe Lang.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Welke idioot zit daar de hele tijd zo lang na te klappen?
Erica.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik dacht dat jij daar zat... maar niet dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Moet een fokker zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
ik heb het over het feit dat alle tafeltennisser Aziatisch zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je dit niet snappen
Alleen de effecten zijn lastig te volgen.
Valt nogal op ja. Misschien een wedstrijdje in het publiek tussen 2 mensen, wie het langste durft door te blijven klappen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben blij dat ik deze zo van mijn lijstje af kan strepen jaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar zat... maar niet dus.
Goerges wannabequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
Juichen én de vuist, bij ieder punt. Wel vermoeiend.
kan je een meerwaarde zijn bij tafeltennis dan?quote:
Lijkt me sterk. Arno had bij het EK alle partijen van Spanje toegeeigend :pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niemand wilde hier commentaar bij geven, dus moest Arno het maar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |