Ja dat vraag ik me ook wel afquote:Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Echt tof die animaties. Maar hoe ver is het nog?
Waar komt die Deen dan ineens vandaan?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:49 schreef marcodej het volgende:
Postma en Fransman gelijk op 2/3. Nemen ietsjes afstand van de rest.
Heb er niets van gezien, volgens mij ook niet te zien geweest. Zag wel de klasse 49ers maar geen Radial.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:50 schreef TheArt het volgende:
Bouwmeester blijft 4e liggen, maar loopt wel wat in op Fenclova en Van Acker.
Jep, prima gedaan. Murphy wint ook de 2e race. Marit nu 3e in de stand achter Murphy en Van Acker.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef Littlecreep het volgende:
Bouwmeester finisht nog knap derde in race 2
Dat valt toch tegen? Ze heeft nu al 7 punten meer dan de nr 1 en ik dacht dat voor Bouwmeester alles minder dan goud gewoon een teleurstelling was...quote:Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef Littlecreep het volgende:
Bouwmeester finisht nog knap derde in race 2
Als ze constant blijft varen kan het prima, als de anderen twee slechte resultaten boeken vallen ze in een keer weg.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat valt toch tegen? Ze heeft nu al 7 punten meer dan de nr 1 en ik dacht dat voor Bouwmeester alles minder dan goud gewoon een teleurstelling was...
Samen met de griek naar de bank. Zijn boot afbetalen.quote:
Ben geen zeilkenner, maar als je vandaag 2x 1e wordt, dan is het toch niet te verwachten dat je morgen ineens niet in de top 10 zit? Het heeft toch ook gewoon met kunde te maken?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze constant blijft varen kan het prima, als de anderen twee slechte resultaten boeken vallen ze in een keer weg.
Dit is nog maar het begin. Er komen nog 9 races. Morgen kan het weer helemaal anders zijn en kan Murphy opeens 7e en 12e worden. Kan allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat valt toch tegen? Ze heeft nu al 7 punten meer dan de nr 1 en ik dacht dat voor Bouwmeester alles minder dan goud gewoon een teleurstelling was...
Jawel hoor. Iets andere omstandigheden en het is morgen helemaal anders.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben geen zeilkenner, maar als je vandaag 2x 1e wordt, dan is het toch niet te verwachten dat je morgen ineens niet in de top 10 zit? Het heeft toch ook gewoon met kunde te maken?
Tuurlijk, maar één keer een verkeerde stroming of een verkeerde keuze en je bent weg. Morgen kan het weer anders zijn (andere omstandigheden). Je mag trouwens je slechte resultaat schrappen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben geen zeilkenner, maar als je vandaag 2x 1e wordt, dan is het toch niet te verwachten dat je morgen ineens niet in de top 10 zit? Het heeft toch ook gewoon met kunde te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |