Winnaars alleen.quote:
5 minuten geleden had je ze op de BBC kunnen zien finishenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit komt wel goed, NL #1. Al heb ik ze nog nooit zien roeien![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
5 minuten geleden had je ze op de BBC kunnen zien finishen
Ik zat ook al te kijken toen ik de uitslag al lasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:29 schreef MrBadGuy het volgende:
De NOS gaat nu net doen alsof dit live is
Komt nog goed hoorquote:
Vind ik ook apart ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat ze jou nog geen ban hebben gegeven
Dit geeft best hoop inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef TheArt het volgende:
De tijd vind ik overigens wel bemoedigend.
Wordt nog voor geloot.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:40 schreef andre77 het volgende:
Hoe is de indeling van de herkansingen? Moeten ze dan weer tegen dezelfde boten? Of stoppen ze gewoon iedereen (alle 6) in dezelfde heat en zijn de beste 4 door?
Ze volgen dat laatste systeem. En voor de baanindeling volgt nog een loting tenzij er grote baanverschillen lijken te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:40 schreef andre77 het volgende:
Hoe is de indeling van de herkansingen? Moeten ze dan weer tegen dezelfde boten? Of stoppen ze gewoon iedereen (alle 6) in dezelfde heat en zijn de beste 4 door?
Voldoende voor de halve finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:18 schreef truedestiny het volgende:
Mannen 2 achter Polen en Australië 3de.
Het was een Nigerse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |