Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wat je krijgt als je mij TOO OLD noemt..
TT faalt.. Met tieten is fijner
Met sjips op de bankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Waaghals het volgende:
Veel dikke mannen hier, teveel film gekeken?
Meer er te weinig van geleerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Waaghals het volgende:
En het echie ben ik ook lief hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef tombolafan het volgende:
En Dragon, jij en je vrouw zijn idd een pluspunt
En Victorinox en Hornage ook want die ken ik al
Dat klopt. In het echt ben ik eigenlijk ook gewoon een botte lul.quote:
Ik heb jou wel in t echt gezien, jij mij dus nietquote:
Dat had ik al doorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat klopt. In het echt ben ik eigenlijk ook gewoon een botte lul.
Ja zal ik het maar zeggen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef wyccie het volgende:
En ondertussen ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van LovelyLady.
Namens wie spreek je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:00 schreef Waaghals het volgende:
Stalkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik heb jou wel in t echt gezien, jij mij dus niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tisha Campbellquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef wyccie het volgende:
En ondertussen ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van LovelyLady.
Ik weet niet wat jij doet, maar ik spreek altijd namens mezelf tenzij anders vermeld.quote:
eerder stakker, beetje vrijdag avond internettenquote:
Van My Wife and Kids?quote:
en de vriendin van de fresh prince hoorde ik netquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik heb jou wel in t echt gezien, jij mij dus niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je die zwartwit foto die eerst op haar ICM profiel stond?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet hoe Njos op de foto eruit ziet.
En ze is verdomd lekker
Op de foto althans
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Bedoel je die zwartwit foto die eerst op haar ICM profiel stond?
correctquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was bij John Carter zeker? Heb ik je vast wel gezien maar niet onthouden
Alleen als er een fmt klus meet volgt in den haag t weekend er na, mn huis moet voor 1 oktober afquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maar ben jij er op de meet bij dan?
Maar wist je toen ook dat ik het was?quote:
Oh ik ben voorquote:Alleen als er een fmt klus meet volgt in den haag t weekend er na, mn huis moet voor 1 oktober af
Voor mij juist dichtbij.. Maar goed daar heeft niemand wat aan.quote:
Ik kom ook van ver, leuk dagje uit!quote:
Kom je ook naar de meet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij juist dichtbij.. Maar goed daar heeft niemand wat aan.
Ik bedank jullie voor de gezelligheid en het meedenken op mijn vraag. Ik kan met een gerust hard gaan slapen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kom ook van ver, leuk dagje uit!
vastquote:
Ik nog wat zuidelijker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kom ook van ver, leuk dagje uit!
ik hou van klussenquote:
Dat had ik je eerder kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet hoe Njos op de foto eruit ziet.
En ze is verdomd lekker
Op de foto althans
Ik ben met mijn halletjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hou van klussenLaatst mn hele slaapkamer opgeknapt
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben met mijn halletjeGister behang eraf vandaag laagje basis verf erover, morgen kleurtje
Eer van je eigen werk hebben is tof
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hou van klussenLaatst mn hele slaapkamer opgeknapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijkoude kast en vloerbedekking eruit, laminaat gelegd, nieuwe kast in elkaar gezet
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]mag je bij mij stuken, trap bekleden, beton vloertje storten, elektra aansluiten, kozijn vervangen, gipsen, vloertje leggen, inbouwkast maken, genoeg te doen
Ik kan je trap stuccen, je kast laten storten en je elektra bekleden. Kun je daar iets mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Mijn halletje moet ook nog, maar ik weet nog niet wat ik wilquote:
dikkertjes zijn altijd gezellige mensen toch, die moet je er ook bij hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan je trap stuccen, je kast laten storten en je elektra bekleden. Kun je daar iets mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |