Grootste talent van de Nederlandse velden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:37 schreef vanBoeschoten het volgende:
Geen top
Ik denk dat hij beter is/wordt dan Erikssen dus voor Ajax zou het goed zijn denk ik!
En voor de bashers, ben voor geen van beiden dit is m'n onafhankelijke mening.
Adam Maher heeft bij AZ aangegeven dat hij een transfer naar een Nederlandse topclub wil maken. Een voorkeur voor Ajax of PSV heeft de middenvelder niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher
Ik verwacht Ajax als verhaal Eriksen true is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil iig nog in Nederland blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
Triest, zo'n jongen die na 4 goede wedstrijden al denkt dat hij uitontwikkeld is bij een club die al jaren zo'n beetje het beste voetbal van Nederland speelt.
Hopelijk gaat hij een keer goed door z'n enkel vlak voor hij z'n transfer binnenheeft waardoor het afketst![]()
Des te belachelijker is het.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Hij wil iig nog in Nederland blijven
Qua faciliteiten is zowel Ajax als PSV een stap naar boven, waarschijnlijk verwacht hij daar meer te groeien dan bij Az.
Ik was met je tot de laatste alinea. Mijn post was hooguit zijn keuze te beredeneren. Van mij hoeft PSV Maher niet te halen. Zie liever verdedigende versterking komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Des te belachelijker is het.
Ajax en PSV zijn echt niet zo'n grote stap omhoog dat dat zijn houding na 1 seizoen is recht te praten ten opzichte van de club die je heeft opgeleid. Maak je nou echt kans om a la castaignos voor miljoenen naar Inter te gaan ofzo, dan vind ik het alsnog een kutstreek, maar wel te begrijpen. Dit is gewoon flauwekul.
Ik denk dat een transfer voor zijn ontwikkeling juist eerder slecht is, omdat er, zeker bij een hoge transfersom, meer druk op hem komt te staan.
Edit: de enige reden dat jij er begrip voor kunt opbrengen is dat je supporter van die vuige koopclub ben.
Ah. Het gaat me er niet zozeer om of je hem ook daadwerkelijk naar PSV ziet komen, maar of je achter transfers onder zulke omstandigheden staat. Ik dacht dat tussen de regels door te lezen. Zoniet; excuus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:54 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik was met je tot de laatste alinea. Mijn post was hooguit zijn keuze te beredeneren. Van mij hoeft PSV Maher niet te halen. Zie liever verdedigende versterking komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Is dat zo ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede speler. Jammer dat hij naar PSV gaat
Er wordt zoveel gerucht.quote:
Niks aan te doen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede speler. Jammer dat hij naar PSV gaat
Mwah, komt op mij wel over als een verstandige jongen. Sowieso geen El Hamdaoui geval.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat hem maar lekker naar PSV gaan, dit is typisch een speler die voor onrust kan gaan zorgen binnen een selectie.
Ja maar het is een moeilijke Marokkaanse jongen!!!!!1111quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:39 schreef Devv het volgende:
Mensen die twijfelen of Ajax Adam Maher moet halen als Eriksen vertrekt.
Ajax moet Maher halen voor 7 miljoen euro max. Als AZ daar niet mee akkoord gaat mogen ze hem wat mij betreft nog een seizoen houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:39 schreef Devv het volgende:
Mensen die twijfelen of Ajax Adam Maher moet halen als Eriksen vertrekt.
Bron: http://www.ed.nl/sport/vo(...)d-op-maher-1.3820497quote:PSV: geen nieuw bod op Maher
EINDHOVEN - PSV onderneemt geen pogingen om Adam Maher na het bod in januari alsnog naar Eindhoven te halen. "Er is op dit moment simpelweg geen geld om zoiets te doen", stelt technisch manager Marcel Brands. "Zolang er niets is verkocht, is er geen mogelijkheid", aldus de PSV-manager.
"Er komt dan ook geen nieuw bod als dat niet gebeurt. Op dit moment is er niks concreet rondom de andere spelers, ook niet rond Marcelo. Als er geld binnenkomt, kunnen we alsnog andere afwegingen maken." Afgelopen winter wilde PSV nog zo'n 7 miljoen voor de middenvelder betalen. Het leidde niet tot een overgang omdat zijn huidige club AZ fors meer wilde incasseren. PSV-trainer Dick Advocaat liet eerder al doorschemeren dat hij niet verwacht dat Maher nog voor PSV zou kiezen.
Daar weet Frank de Boer wel raad mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja maar het is een moeilijke Marokkaanse jongen!!!!!1111
Dat zou een prima ruil zijn maar ik vrees dat bij Ajax men hem toch als een vervanger voor Eriksen ziet. Ben wel benieuwd hoe dat is mocht Eriksen blijven en Maher komen. Die twee op het middenveld. Doet mij denken aan de aloude discussie van weleer of Sneijder en vd Vaart samen op een middelveld kunnen spelen.quote:Maher is geweldig natuurlijk, halen als vervanger van de Jong aub.
Als hij het net zo oplost als met El Hamdoui, dan weet elke pannenkoek er wel raad mee..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]Daar weet Frank de Boer wel raad mee.
Heeft later toegegeven dat fout te hebben gedaan. Echt moeilijk kan hij ook niet zijn, aangezien hij speelt onder Verbeek. Kan me niet voorstellen dat iemand als Verbeek vervelend gedrag zou accepteren. Hoop dat ie naar Ajax komt van de zomer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Als hij het net zo oplost als met El Hamdoui, dan weet elke pannenkoek er wel raad mee..
Ik denk trouwens dat hij zich wel gewoon goed gaat gedragen, als hij tussen spelers van hetzelfde kaliber loopt.. en niet zoals bij AZ met afstand de beste is en alles om hem draait
Wat een onzinquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: http://www.ed.nl/sport/vo(...)d-op-maher-1.3820497
Er is iets verkocht, wel opletten.quote:
Ik baseer het op de titel uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is iets verkocht, wel opletten.
Uiteraard, stel je voor dat je een artikel zou lezen voordat je het veroordeelt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik baseer het op de titel uiteraard
Ik oordeel niks, beetje kutten niks meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, stel je voor dat je een artikel zou lezen voordat je het veroordeelt.
Ah, de 'het was maar een grapje' uitweg. Creatief hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik oordeel niks, beetje kutten niks meer
Ja je moederquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'het was maar een grapje' uitweg. Creatief hoor.
Of AZ doet water bij de wijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Maar even ontopic, AZ wil hem (volgens Thijs) laten gaan voor 6,5 miljoen maar dankzij zijn contract dat hij en zijn zaakwaarnemer een % van het bedrag krijgen laat AZ hem dus niet voor 6,5 gaan. Contract is contract uiteraard maar als Maher in NL wil blijven moet hij en zijn zaakwaarnemer er toch maar van afzien.
[..]
Ja je moeder
Het is zonde, maarja als Ajax niet wil houdt het op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok maandag presentatie als Maher tevreden is met zijn contract
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |