Net gewicht voor De Puma.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb ze gelijk even op de weegschaak gezet, want de Puma ziet er hier wel erg onflatteus uit, maar ze heeft een beetje een hangbuikje nadat ze een pond is afgevallen. De Puma is nu 4,8 kilo en Pol is nu (![]()
) 4.6 kilo. En ik heb het idee dat ze nog steeds niet is uitgegroeid, want die stelten en dat lijf worden almaar langer.
Ik zie nu pas de foto's van Noor trouwens..Wat een knappe kinderen zullen daar gaan komen
Gaat dat goed zo op het balkon?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nog even wat fotootjes:
Pol is erg nieuwsgierig..
[ afbeelding ]
En de Puma in haar tuigje:
[ afbeelding ]
Maar zonder tuigje is beter (filmpje, ze was net klaar met rollen helaas):
[ link | afbeelding ]
De ene wel (Pol), de andere absoluut niet (Puma), vandaar het tuigje bij die laatste. Heel af en toe mag ze zonder, maar dan kan ik haar geen seconde uit het oog laten want dan springt ze er zo af. Als ik toch niet alleen maar naar de kat wil kijken, dan krijgt ze dus het tuigje om. Ze begint hierin steeds meer moed te krijgen, dus zodra ze ermee rondloopt, dan gaat het 5 meter lange uitlaatkoord eraanquote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Gaat dat goed zo op het balkon?
Wij krijgen in september ook twee kittens (zie het kattenfoto's topic) en we hebben een balkon, maar ik weet nog niet of ik ze los op het balkon durf te laten...
Oh, btw, dit is mijn eerste post in dit topic...
* Wild_Snake zwaait naar Cat22
Superleuke nestjes Cat22! Ben benieuwd wat Noor gaat doen!
*zwaait terug*quote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Gaat dat goed zo op het balkon?
Wij krijgen in september ook twee kittens (zie het kattenfoto's topic) en we hebben een balkon, maar ik weet nog niet of ik ze los op het balkon durf te laten...
Oh, btw, dit is mijn eerste post in dit topic...
* Wild_Snake zwaait naar Cat22
Superleuke nestjes Cat22! Ben benieuwd wat Noor gaat doen!
Dat is waar trouwens.. ze hebben bij mij bijna een jaar binnen gezeten. Ze snappen nu pas dat daar een buitendeur zit, tot die tijd was het alleen maar een groot raam waardoor ze naar buiten konden kijken. Ik laat ze ook absoluut geen seconde alleen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zwaait terug*
Ik zou ze niet loslaten op het balkon als je dat niet goed hebt afgeschermd.Zeker niet als ze nog klein zijn. Want omstuimig.
Zodra ze ouder zijn kun je kijken hoe het gaat, zoals PaarsBeestje zegt. Dan weet je gauw genoeg of ze kunnen rondwandelen zonder ongelukken. Maar evengoed erbij blijven. Doe ik ook als mijn eigen katten op mijn balkon komen.
PB wil toch een rode meid?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef indaha het volgende:
Ik denk niet zoveel kittens,hoogstens 3.
En dan natuurlijk 1 lapje voor PB, een rooie knul voor Tombo en voor je vriendin een zwart/wit/grijze knul
En dan als de kittens groot genoeg zijn rap een baasje voor Noor
Dan neemt vriendin toch gewoon kitten 3 en Noor , Opgelostquote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PB wil toch een rode meid?
En die vriendin wilde er toch 2?![]()
Dan hebben we er dus al 4 nodig![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan neemt vriendin toch gewoon kitten 3 en Noor , Opgelost
OKquote:Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En waar 'vriendin' staat lees je 'onbekende lurkende Fok!ker die me via PM benaderd heeft'.
Als die persoon toch al op fok zit, kan er best al meegepost worden, vind ik...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef Cat22 het volgende:
En waar 'vriendin' staat lees je 'onbekende lurkende Fok!ker die me via PM benaderd heeft'.
Dwingeland!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als die persoon toch al op fok zit, kan er best al meegepost worden, vind ik...
Dwingeland!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dwingeland!![]()
Personen die meeposten kunnen best vaker meeten, vind ik.
Dan moet Noor wel opschietenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dwingeland!
Ik ga morgen een datum prikken, wordt wel waarschijnlijk pas september.. Kun je de nieuwe rooie gelijk meenemen..
Eerst zien, dan geloven, jij work-a-holic.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dwingeland!
Ik ga morgen een datum prikken, wordt wel waarschijnlijk pas september.. Kun je de nieuwe rooie gelijk meenemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |