Ik zie geen foto hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Sekhmet het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen. Leuke kop, goed lichaam alleen een psychopatische persoonlijkheid....oh wacht
Hij staat in een userfoto's topic en heeft zijn lichaam in het datingsiteservaringen topic al eens geplaatst. Niks mis met hem. Behalve dat hij een beetje raar in het hoofd isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zie geen foto hoor![]()
Nee maar zonde gekheid, ts. Krijg je hier een goed gevoel over waarmee je nu bezig bent?
Foto inmiddels gezien en ik vind je niet lelijk, ts. Misschien wil je gewoon te graag en straal je dat uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij staat in een userfoto's topic en heeft zijn lichaam in het datingsiteservaringen topic al eens geplaatst. Niks mis met hem. Behalve dat hij een beetje raar in het hoofd is
Nee ik voel helemaal niks. Ze ziet er leuk uit en ik wil haar hart veroveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik zie geen foto hoor![]()
Nee maar zonde gekheid, ts. Krijg je hier een goed gevoel over waarmee je nu bezig bent?
Hahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef Crutch het volgende:
Ondanks dat het een richard-topic is, hoeven jullie niet te gaan schelden.
Opgeruimd en houd het netjes aub.
quote:
Joh, hou maar op, dat is hem nou al wel honderd keer verteld. Hij wil het gewoon niet gelovenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]gast je bent niet lelijk ofzo ( nohomo ) heb je bdd ofzo
Dat is zo ja, maar de TS heeft niet echt een typisch gezicht waarvoor dat opgaat, met een beetje normaal lichaam (dus niet een vetzak, heel klein of heel lang, etc) kan hij vast wel met normale vrouwen omgaan in plaats van deze beinvloedbare wichten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:58 schreef strong het volgende:
Klopt als je uiterlijk niet mee heb dan is de kans zeer klein dat de vrouwen je niet zien staan
als aantrekkelijk persoon.
Je moet het zien als een soort handicap waar je je hele leven pijn zal van hebben.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:04 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ok. Volgens mij ben jij iemand die al jaren problemen heeft met vrouwen, terwijl verschillende users je ervan verzekerd hebben dat je er wel mee door kan.
Hier is mijn 2 cent. Als je zo overtuigd bent dat je lelijk bent, waarom doe er niet alles aan wat je maar kunt? Pas je voedingspatroon aan alsof je morgen naakt in hollywood moet acteren. Ga sporten alsof je morgen invalide bent. Kleed je alsof je morgen op de catwalk van Parijs moet lopen. Spreek alsof je morgen geïnaugureerd wordt als president van Amerika, For Pete sake.
Ja ja. Ook jij valt in herhaling. Kut voor je als je echt lelijk bent, maar Richard is dat niet. Ben eigenlijk benieuwd naar de tips van psychopaten. Wie meldt zich? Misschien moeten we deze user even vragen hoe je sociopaten spot op een online forum.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:58 schreef strong het volgende:
Klopt als je uiterlijk niet mee heb dan is de kans zeer klein dat de vrouwen je niet zien staan
als aantrekkelijk persoon.
Je moet het zien als een soort handicap waar je je hele leven pijn zal van hebben.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ja. Ook jij valt in herhaling. Kut voor je als je echt lelijk bent, maar Richard is dat niet. Ben eigenlijk benieuwd naar de tips van psychopaten. Wie meldt zich? Misschien moeten we deze user even vragen hoe je sociopaten spot op een online forum.
Grote woorden, maar kun je ze ook waarmaken? Als je zou menen wat je zegt, dan zou je TS uit zijn lijden verlossen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ja. Ook jij valt in herhaling. Kut voor je als je echt lelijk bent, maar Richard is dat niet. Ben eigenlijk benieuwd naar de tips van psychopaten. Wie meldt zich? Misschien moeten we deze user even vragen hoe je sociopaten spot op een online forum.
Welk van mijn woorden moet ik precies waarmaken volgens jou?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Grote woorden, maar kun je ze ook waarmaken? Als je zou menen wat je zegt, dan zou je TS uit zijn lijden verlossen.
Je zegt dat Richard beslist niet lelijk is en hij is blijkbaar ook geen onaardige jongen. Iedereen heeft liefde nodig. Hij heeft liefde nodig. Jij hebt liefde nodig. Wat is dan het probleem? Waarom heb je geen liefdevolle tijd met Richard en maak je tenminste 1 iemand op de wereld dolgelukkig? Jij hebt die macht. Doe er iets mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk van mijn woorden moet ik precies waarmaken volgens jou?
En al zou ze er niet doorheen prikken (wat me vrij onmogelijk lijkt) dan zal het niet gelukkig maken. Het 'hebben' van een willekeurige vrouw die je door middel van leugens bij je houdt alleen maar om een vrouw te hebben, is totaal iets anders dan lief en leed met iemand kunnen delen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar stél, je durft haar te ontmoeten omdat ze door je online psychotalk helemaal stapelgek op je is geworden. Dan kan jij die facade IRL echt niet ophouden, zo ben je gewoon niet. Daar prikt iedere psychopaat liefhebbend meisje zo doorheen. Als je innerlijk niet enigszins overeenkomt met het beeld dat je online hebt geschapen, dan wordt het een dikke afknapper.
Niet waar. Hoeveel mensen beloven elkaar de eeuwige trouw, alleen maar om een paar jaar later weer te scheiden? Hoeveel mensen zijn vandaag tot over hun oren verliefd en hebben morgen een ander? Mensen zijn bang om alleen te zijn, willen zekerheid en seks. Relaties ontstaan dan ook op opportunistische wijze: twee mensen komen elkaar toevallig tegen, vinden de ander wel ok en grijpen de kans om een relatie aan te gaan. Dat praten ze dan achteraf goed met mooie verhalen omdat dat sociaal wenselijk is. Nee. liefde heeft weinig te maken met lief en leed delen of welk ander Walt Disney verhaaltje dan ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En al zou ze er niet doorheen prikken (wat me vrij onmogelijk lijkt) dan zal het niet gelukkig maken. Het 'hebben' van een willekeurige vrouw die je door middel van leugens bij je houdt alleen maar om een vrouw te hebben, is totaal iets anders dan lief en leed met iemand kunnen delen.
Dus tenzij je haar wilt opzetten en op de schoorsteenmantel wilt plaatsen, zal dit je uiteindelijk weinig brengen.
Oh op die toer. Die macht heb ik niet, omdat hij 1) zwaar verliefd is op een andere meid 2) eerst maar eens van zichzelf moet leren houden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Je zegt dat Richard beslist niet lelijk is en hij is blijkbaar ook geen onaardige jongen. Iedereen heeft liefde nodig. Hij heeft liefde nodig. Jij hebt liefde nodig. Wat is dan het probleem? Waarom heb je geen liefdevolle tijd met Richard en maak je tenminste 1 iemand op de wereld dolgelukkig? Jij hebt die macht. Doe er iets mee.
Gezien zijn openings bericht, ben ik bang dat TS meer heeft aan psychiaters/therapie. Dat is duidelijk te lezen aan dit:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh op die toer. Die macht heb ik niet, omdat hij 1) zwaar verliefd is op een andere meid 2) eerst maar eens van zichzelf moet leren houden.
quote:ben ik allang tot de conclusie gekomen dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk en uitstraling.
Dat is nog altijd heel iets anders dan een façade leven. Samenzijn uit eenzaamheid kan prima werken voor mensen, dat moet ieder voor zich bepalen. Maar als je je bewust zo anders voordoet dan kun je je frustraties niet bij iemand kwijt, kun je niet praten waarover je misschien zou willen praten. Je kunt jezelf namelijk niet zijn en moet je voordoen zoals zij denkt dat je bent. En ik denk dat je dan ongelukkig blijft. Zeker wanneer je je zoals NotYou schrijft voordoet als het totaal tegenovergestelde van hoe je bent en je dus ook doet alsof je heel andere behoeften hebt dan je daadwerkelijk hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Niet waar. Hoeveel mensen beloven elkaar de eeuwige trouw, alleen maar om een paar jaar later weer te scheiden? Hoeveel mensen zijn vandaag tot over hun oren verliefd en hebben morgen een ander? Mensen zijn bang om alleen te zijn, willen zekerheid en seks. Relaties ontstaan dan ook op opportunistische wijze: twee mensen komen elkaar toevallig tegen, vinden de ander wel ok en grijpen de kans om een relatie aan te gaan. Dat praten ze dan achteraf goed met mooie verhalen omdat dat sociaal wenselijk is. Nee. liefde heeft weinig te maken met lief en leed delen of welk ander Walt Disney verhaaltje dan ook.
En zo wil TS ook gewoon weleens iemand hebben om tegen te praten, te knuffelen en andere frustraties te lozen. Ieder willekeurige mild aantrekkelijke enigszins tolereerbare vrouw volstaat daarvoor.
True true. Het is zijn keuze. Maar misschien moet het gewoon maar nog eens onder de aandacht gebracht worden dat het hopeloze gevoel een manier is van moeder natuur om je een schop onder je reet te geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is nog altijd heel iets anders dan een façade leven. Samenzijn uit eenzaamheid kan prima werken voor mensen, dat moet ieder voor zich bepalen. Maar als je je bewust zo anders voordoet dan kun je je frustraties niet bij iemand kwijt, kun je niet praten waarover je misschien zou willen praten. Je kunt jezelf namelijk niet zijn en moet je voordoen zoals zij denkt dat je bent. En ik denk dat je dan ongelukkig blijft. Zeker wanneer je je zoals NotYou schrijft voordoet als het totaal tegenovergestelde van hoe je bent en je dus ook doet alsof je heel andere behoeften hebt dan je daadwerkelijk hebt.
TS heeft tot in den treure adviezen gekregen, maar kiest er keer op keer voor deze in de wind slaan. Het blijft echter een terugkerend probleem en wanneer je ervoor kiest dat niet aan te pakken dan zul je de gevolgen daarvan ondervinden.
daar moet ik strawberry gelijk in gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar stél, je durft haar te ontmoeten omdat ze door je online psychotalk helemaal stapelgek op je is geworden. Dan kan jij die facade IRL echt niet ophouden, zo ben je gewoon niet. Daar prikt iedere psychopaat liefhebbend meisje zo doorheen. Als je innerlijk niet enigszins overeenkomt met het beeld dat je online hebt geschapen, dan wordt het een dikke afknapper.
Van wie ben je een kloon?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Nou Richard, je leest wat je te doen staat.
1 Word verliefd op Aardbei
2 Houd van jezelf
3 ???
4 Profit
(Overigens draai je oorzaak en gevolg om als je eerst van jezelf moet houden. Als je geen liefde krijgt is dat verschrikkelijk moeilijk. Zo blijf je in dat cirkeltje.)
Dit dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee dat is niet waar, ik kan best wel de man spelen die zij graag wilt. Ik ben nog steeds goed bezig, haar laatste woorden vannacht waren:quote:
Als dat geen langdurige, stabiele relatie wordt, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:
Op internet heb ik een dame ontmoet die behoorlijk wanhopig op zoek is naar liefde en laat zich sterk leiden door haar emoties. Ook heeft ze vrijwel geen eigenwaarde. Het is een dame dat op zoek is naar een sterke zelfverzekerde man en ze wil graag gemanipuleerd en gedomineerd wil worden.
Nee, als hij haar heeft veroverd dan gaat hij haar met respect behandelen. Zal wel een flinke ommezwaai worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:18 schreef Re het volgende:
Fantasietopic
Stel dat het je lukt om uiteindelijk een "echte" relatie met zoiemand te krijgen, ga je dan een keldertje bouwen om haar aan de ketting te binden?
Zo ja, schopje KEL?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:18 schreef Re het volgende:
Fantasietopic
Stel dat het je lukt om uiteindelijk een "echte" relatie met zoiemand te krijgen, ga je dan een keldertje bouwen om haar aan de ketting te binden?
Hoi Re, alles goed?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:18 schreef Re het volgende:
Fantasietopic
Fantasietopic dus. In ieder geval zal het, als het al gebeurt, niet lang standhouden. Zij zal dan haar zelfvertrouwen terugkrijgen en jou kwalijk gaan nemen hoe je haar op het begin hebt behandeld en ze zal sowieso jouw zelfmedelijden als snel zat zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef richard_prf het volgende:
Nee dit is geen fantasie, zoals aardbei al aangeeft zodra ze mijn vriendin is dan zal ik haar met respect behandelen.
Kerel ze zal gelijk zien dat jij totaal niet bent wat je zegt te zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoi Re, alles goed?
Nee dit is geen fantasie, zoals aardbei al aangeeft zodra ze mijn vriendin is dan zal ik haar met respect behandelen.
Ja alles prima, even een kleine vakantie... Ik denk niet dat zij dat zal willen, ze wil juist het tegenovergestelde, als je haar dat niet wil geven zal het niet standhouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoi Re, alles goed?
Zover wil ik nog helemaal niet kijken. Het moeilijkste wordt als ik haar irl ontmoet dat ze mijn uiterlijk accepteert want dat is nog nooit gebeurd in mijn bestaan dat iemand mijn uiterlijk aantrekkelijk vond in real life. Het is een echte afknapper.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Fantasietopic dus. In ieder geval zal het, als het al gebeurt, niet lang standhouden. Zij zal dan haar zelfvertrouwen terugkrijgen en jou kwalijk gaan nemen hoe je haar op het begin hebt behandeld en ze zal sowieso jouw zelfmedelijden als snel zat zijn.
Schenkstroop II.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zover wil ik nog helemaal niet kijken. Het moeilijkste wordt als ik haar irl ontmoet dat ze mijn uiterlijk accepteert want dat is nog nooit gebeurd in mijn bestaan dat iemand mijn uiterlijk aantrekkelijk vond in real life. Het is een echte afknapper.
Maar hij is stiekem wel zo. Anders verzint hij het niet. Maar ja, lekker aandacht topicje weer voor de ts. Lach me trouwens dood.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kerel ze zal gelijk zien dat jij totaal niet bent wat je zegt te zijn.![]()
Ik open nauwelijks topics hoor, hooguit 2 per jaar. De discussie of ik wel of niet aantrekkelijk ben is gesloten. Gebaseerd op mijn ervaringen, en wat ik zie in de spiegel komen prima overeen. De waarheid is dat de enige manier waarop ik een vriendin kan krijgen is door het spel perfect te spelen en haar in te pakken met mooie woorden tot op het punt dat het uiterlijk geen rol meer speelt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Pfff, je topics zijn echt vermoeiend, Richard. Maar goed, ik zal proberen wat zinnigs te zeggen. Waar je mee moet beginnen is de adviezen hier eens ten harte te nemen. Je leest selectief dan wel niet over alles heen. Voorbeeld: er zijn al meerdere mensen hier die aangeven dat je absoluut niet lelijk bent. Je hebt zo'n verkeerd beeld van jezelf. Hoe vaak moet dit duidelijk gemaakt worden? Aan de buitenkant is niets mis met je; het is de binnenkant waar aan gewerkt moet worden.
Nu heb je een slachtoffer gevonden om een toneelstukje op te voeren, want dat is het, niets meer en niets minder. Ik merk uit niets op dat zij beledigd wil worden. Dat zij iemand zoekt met een sterk karakter, een zelfverzekerd iemand, betekent niet dat je haar hoeft te kwetsen. Ze is al onzeker en nu stamp je haar nog verder de grond in. Doe je goed, man. Waarom kent jouw wereld alleen maar extremen? Er zit nog een heel groot grijs gebied tussenin. Ik raad je aan dat eens te verkennen. Al dan niet met professionele hulp.
Ik vind van wel zo aan het topic te lezen. Jij vindt hem weer niet lelijk. Hij vindt zichzelf ook weer lelijk. Smaken verschillen dan weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoek hulp man, ga in therapie, jij bent een gevaar voor de maatschapij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik open nauwelijks topics hoor, hooguit 2 per jaar. De discussie of ik wel of niet aantrekkelijk ben is gesloten. Gebaseerd op mijn ervaringen, en wat ik zie in de spiegel komen prima overeen. De waarheid is dat de enige manier waarop ik een vriendin kan krijgen is door het spel perfect te spelen en haar in te pakken met mooie woorden tot op het punt dat het uiterlijk geen rol meer speelt.
Nee ik draai prima mee in de maatschappij, nooit in aanraking geweest met justitie en ik betaal waarschijnlijk meer belasting dan jij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:16 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Zoek hulp man, ga in therapie, jij bent een gevaar voor de maatschapij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |