abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114168596
Op de normale manier kan ik geen contact met vrouwen krijgen, in real life word ik altijd overgeslagen en toont er nooit iemand interesse ook al probeer ik het initiatief te nemen ben ik allang tot de conclusie gekomen dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk en uitstraling.
Op datingsites ben ik na 2 jaar nog nooit de vleeskeuring doorgekomen op o.a Paiq.
Naast de dagelijkse routines gebeurd er niks in mijn leven, ik ben min of meer onzichtbaar, mensen kijken door mij heen etc. En ik ben 28,5 jaar dus het is me allemaal wel duidelijk.

Dus moet ik op een andere manier liefde proberen te vinden. Op internet heb ik een dame ontmoet die behoorlijk wanhopig op zoek is naar liefde en laat zich sterk leiden door haar emoties. Ook heeft ze vrijwel geen eigenwaarde. Het is een dame dat op zoek is naar een sterke zelfverzekerde man en ze wil graag gemanipuleerd en gedomineerd wil worden.

Ze heeft al een beetje het beeld van mij gecreëerd dat ik geen mietje ben en flink tegengas geef, haar vaak beledig en dat ze langzamerhand mij steeds meer gaat zien als ideaalbeeld. Lief doen heeft geen zin want daar knapt ze op af.

Natuurlijk verzin ik smoesjes om niet af te spreken omdat mijn uiterlijk in de weg staat en dat verpest alles. Ik ga liever op deze manier verder totdat ze een volledige psycho vrouw is geworden en alleen nog maar aan mij kan denken tot op het punt dat mijn uiterlijk geen rol meer speelt. En als ik haar zover heb gekregen dan ga ik met haar afspreken. Echter ik moet wel de juiste antwoorden geven anders verknal ik alles....en daar wil ik graag hulp bij van psychopaten of mensen met psychopatische trekjes omdat die zo'n grote invloed kunnen hebben op vrouwen.

Ook volgens dit artikel http://www.psy.nl/meer-ni(...)kelijk-voor-vrouwen/

"‘Psychopathische persoonlijkheid is aantrekkelijk voor vrouwen’"

Dit is een dame dat volledig valt te domineren en manipuleren... omdat ze geen eigenwaarde heeft.
Alleen weet ik niet de juiste antwoorden voor bepaalde vragen. Ik moet antwoorden zoals zij dat graag wilt anders verliest ze haar interesse.

Een paar voorbeelden uit een chatlogje:

*wrijft wat onschuldig in dr oogjes en schud der hoofdje
zat net te dag drome hoe ik lekker tegen je aangekropen zat

Ik duw je van me af

??

Ik hou niet van aanrakingen en klef gedoe!

uh?
SORRY HOOR

ben al weg pfff
wat wil je nou
eerst zeg je droom maar fijn
en dan zeg je..
duw je van me af

Jij mag zo dromen maar ik hou er totaal niet van als iemand tegen mij aan gaat liggen.

o_O
nou, ik hou er tovallig heel veel van, lekker tege iemand aankruipen
niet altijd

zucht
vrouwen

ik moest lief doen van jou

Jij beledigd mij en wilt daarna tegen me aankruipen.

beledig ik jou? wat zullen we nu dan krijgen :S
ik wilde je niet beledigen, ik ga wel slapen oke :( sorry hoor

Ik doe mijn best op als psychopaat over te komen maar dat valt niet mee, ik heb haar nummer inmiddels maar ik loop regelmatig nog vast op rare vragen als:

"ik hou ervan om op schoot gezet te worde :Z ( niet zomaar of bij iedereen ofzo, dat absoluut niet)
hou denk jij erover?.."

Hoe gaat een psychopaat hier op antwoorden?
En hoe kom ik charismatisch over aan de telefoon? Moet ik veel liegen? Moet ik onbereikbare ambities stellen? Hoe kom ik onbereikbaar over? Ik wil graag op haar gevoel inspelen en zo.

Alle tips van psychopaten zijn welkom, alle informatie is welkom.
Dit project moet goed eindigen.
pi_114168619
goed topic wel.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114168655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Mirjam het volgende:
goed topic wel.
Dank je Mirjam :)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:08:30 #4
340994 Scabies
Ab asino lanam quaeris.
pi_114168773
vraag het aan Dr. Bateman
I thought you thought
pi_114168826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef Scabies het volgende:
vraag het aan Dr. Bateman
_O_
pi_114168915
- :N -

[ Bericht 53% gewijzigd door Crutch op 13-07-2012 20:39:53 ]
pi_114169004
Sinds ik de foto van Ts zag, neem ik dit soort topics niet meer serieus.
pi_114169018
_O-
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:16:05 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114169083
Briljant topic, aan de ene kant klinken sommige dingen ziek, aan de andere kant kan ik dat juist waarderen _O_
Ik ben zelf ook wel licht psychopatisch, maar niet op de manier zoals hier beschreven.
Ben benieuwd of het je gaat lukken, veel succes.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_114169166
Geef dat meisje een psychopatische neukbeurt, en post je bevindingen
pi_114169215
TS moet zich niet zo aanstellen. Leuke kop, goed lichaam alleen een psychopatische persoonlijkheid....oh wacht :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 juli 2012 @ 20:20:49 #12
54593 crew  Olga
Cheese
pi_114169258
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Sekhmet het volgende:
TS moet zich niet zo aanstellen. Leuke kop, goed lichaam alleen een psychopatische persoonlijkheid....oh wacht :')
Ik zie geen foto hoor :{w :P
Nee maar zonde gekheid, ts. Krijg je hier een goed gevoel over waarmee je nu bezig bent?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_114169301
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Olga het volgende:

[..]

Nee maar zonde gekheid, ts. Krijg je hier een goed gevoel over waarmee je nu bezig bent?
Hij staat in een userfoto's topic en heeft zijn lichaam in het datingsiteservaringen topic al eens geplaatst. Niks mis met hem. Behalve dat hij een beetje raar in het hoofd is 8)7
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 juli 2012 @ 20:25:22 #14
54593 crew  Olga
Cheese
pi_114169436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hij staat in een userfoto's topic en heeft zijn lichaam in het datingsiteservaringen topic al eens geplaatst. Niks mis met hem. Behalve dat hij een beetje raar in het hoofd is 8)7
Foto inmiddels gezien en ik vind je niet lelijk, ts. Misschien wil je gewoon te graag en straal je dat uit.
pi_114169507
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Olga het volgende:

[..]

Nee ik voel helemaal niks. Ze ziet er leuk uit en ik wil haar hart veroveren.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:33:27 #16
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114169746
Hallon ts ik wil je graag helpen hosselen is mijn kunst en aan een kutje zitten is net als ademen..het voelt een beetje als de binnenkant van je wang..stop je vinger in je mond ogen dicht en fappen tot je bloed helemaal gek VOEL MAAR JA DOE MAAR GENIET ..GENIEET TOT JE KAPOT GAAT VAN DE PIJN
pi_114169778
_O_
pi_114169815
Klinkt best wel gestoord je verhaal lol :?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:41:49 #19
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_114170081
Ondanks dat het een richard-topic is, hoeven jullie niet te gaan schelden.
Opgeruimd en houd het netjes aub.
Je moeder is een hamster
pi_114170129
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef Crutch het volgende:
Ondanks dat het een richard-topic is, hoeven jullie niet te gaan schelden.
Opgeruimd en houd het netjes aub.
Hahaha O+ *; ~O>
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:45:59 #21
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114170250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hahaha O+ *; ~O>
ok
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:47:44 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114170333
- geen privefoto plaatsen -

[ Bericht 66% gewijzigd door Crutch op 13-07-2012 21:07:20 ]
pi_114170387
Geen foto's linken graag.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:49:18 #24
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114170412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:48 schreef richard_prf het volgende:
Geen foto's linken graag.
:') gast je bent niet lelijk ofzo ( nohomo ) heb je bdd ofzo

En nee fuck it t moet nu maar ns afgelopen zijn met je gezeik, sorry maar dit is echt ziek soms of je bent een goeie troll
pi_114170477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

:') gast je bent niet lelijk ofzo ( nohomo ) heb je bdd ofzo
Joh, hou maar op, dat is hem nou al wel honderd keer verteld. Hij wil het gewoon niet geloven |:(
pi_114170624
Helaas, uit je laatste gedeelte van je bericht blijkt al, dat je gedoemd bent te mislukken.

Bij een hoge risicobereidheid, hoort namelijk ook de kunst van het falen.
Jammer joh.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:57:37 #27
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114170797
TS ik heb 2 filmpjes voor je

Ook een tip voor de rest om alles beter te begrijpen
pi_114170859
Klopt als je uiterlijk niet mee heb dan is de kans zeer klein dat de vrouwen je niet zien staan
als aantrekkelijk persoon.

Je moet het zien als een soort handicap waar je je hele leven pijn zal van hebben.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:02:07 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114171003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:58 schreef strong het volgende:
Klopt als je uiterlijk niet mee heb dan is de kans zeer klein dat de vrouwen je niet zien staan

Je moet het zien als een soort handicap waar je je hele leven pijn zal van hebben.
Dat is zo ja, maar de TS heeft niet echt een typisch gezicht waarvoor dat opgaat, met een beetje normaal lichaam (dus niet een vetzak, heel klein of heel lang, etc) kan hij vast wel met normale vrouwen omgaan in plaats van deze beinvloedbare wichten.
pi_114171026
Ik zou al die energie die je steekt in je anders voordoen dan je bent gebruiken om iets aan je zelfbeeld te doen. Daar heb je je hele leven wat aan.

Mensen kunnen ook afknappen op uitstraling. Wanneer je uitstraalt dat je jezelf/je uiterlijk waardeloos vindt dan maakt dat onaantrekkelijk, ook al zie je er prima uit. Dan levert het meer op wanneer je werkt aan je zelfbeeld dan dat je je nu in bochten wringt voor een vrouw alleen maar om een vrouw te hebben.
Maar ik vrees dat dit aan dovemansoren gericht is.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_114171065
Ok. Volgens mij ben jij iemand die al jaren problemen heeft met vrouwen, terwijl verschillende users je ervan verzekerd hebben dat je er wel mee door kan.

Hier is mijn 2 cent. Als je zo overtuigd bent dat je lelijk bent, waarom doe er niet alles aan wat je maar kunt? Pas je voedingspatroon aan alsof je morgen naakt in hollywood moet acteren. Ga sporten alsof je morgen invalide bent. Kleed je alsof je morgen op de catwalk van Parijs moet lopen. Spreek alsof je morgen geïnaugureerd wordt als president van Amerika, For Pete sake.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:13:28 #32
236046 NotYou
tigerblood
pi_114171463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:04 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Ok. Volgens mij ben jij iemand die al jaren problemen heeft met vrouwen, terwijl verschillende users je ervan verzekerd hebben dat je er wel mee door kan.

Hier is mijn 2 cent. Als je zo overtuigd bent dat je lelijk bent, waarom doe er niet alles aan wat je maar kunt? Pas je voedingspatroon aan alsof je morgen naakt in hollywood moet acteren. Ga sporten alsof je morgen invalide bent. Kleed je alsof je morgen op de catwalk van Parijs moet lopen. Spreek alsof je morgen geïnaugureerd wordt als president van Amerika, For Pete sake.
:D
Je suis Charlie Sheen
pi_114171490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:58 schreef strong het volgende:

Ja ja. Ook jij valt in herhaling. Kut voor je als je echt lelijk bent, maar Richard is dat niet. Ben eigenlijk benieuwd naar de tips van psychopaten. Wie meldt zich? Misschien moeten we deze user even vragen hoe je sociopaten spot op een online forum.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 juli 2012 @ 21:15:41 #34
54593 crew  Olga
Cheese
pi_114171554
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja ja. Ook jij valt in herhaling. Kut voor je als je echt lelijk bent, maar Richard is dat niet. Ben eigenlijk benieuwd naar de tips van psychopaten. Wie meldt zich? Misschien moeten we deze user even vragen hoe je sociopaten spot op een online forum.
_O-
pi_114171581
Gast net of er geen lelijke vrouwen zijn en dan nog er zijn heus wel mensen die verder dan je uiterlijk kijken hoor.
pi_114171906
quote:

[..]

Grote woorden, maar kun je ze ook waarmaken? Als je zou menen wat je zegt, dan zou je TS uit zijn lijden verlossen.
pi_114172237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Grote woorden, maar kun je ze ook waarmaken? Als je zou menen wat je zegt, dan zou je TS uit zijn lijden verlossen.
Welk van mijn woorden moet ik precies waarmaken volgens jou?
pi_114172280
Maar stél, je durft haar te ontmoeten omdat ze door je online psychotalk helemaal stapelgek op je is geworden. Dan kan jij die facade IRL echt niet ophouden, zo ben je gewoon niet. Daar prikt iedere psychopaat liefhebbend meisje zo doorheen. Als je innerlijk niet enigszins overeenkomt met het beeld dat je online hebt geschapen, dan wordt het een dikke afknapper.
pi_114172413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Welk van mijn woorden moet ik precies waarmaken volgens jou?
Je zegt dat Richard beslist niet lelijk is en hij is blijkbaar ook geen onaardige jongen. Iedereen heeft liefde nodig. Hij heeft liefde nodig. Jij hebt liefde nodig. Wat is dan het probleem? Waarom heb je geen liefdevolle tijd met Richard en maak je tenminste 1 iemand op de wereld dolgelukkig? Jij hebt die macht. Doe er iets mee.
pi_114172823
quote:
Maar stél, je durft haar te ontmoeten omdat ze door je online psychotalk helemaal stapelgek op je is geworden. Dan kan jij die facade IRL echt niet ophouden, zo ben je gewoon niet. Daar prikt iedere psychopaat liefhebbend meisje zo doorheen. Als je innerlijk niet enigszins overeenkomt met het beeld dat je online hebt geschapen, dan wordt het een dikke afknapper.
En al zou ze er niet doorheen prikken (wat me vrij onmogelijk lijkt) dan zal het niet gelukkig maken. Het 'hebben' van een willekeurige vrouw die je door middel van leugens bij je houdt alleen maar om een vrouw te hebben, is totaal iets anders dan lief en leed met iemand kunnen delen.
Dus tenzij je haar wilt opzetten en op de schoorsteenmantel wilt plaatsen, zal dit je uiteindelijk weinig brengen.
pi_114173525
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:41 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

En al zou ze er niet doorheen prikken (wat me vrij onmogelijk lijkt) dan zal het niet gelukkig maken. Het 'hebben' van een willekeurige vrouw die je door middel van leugens bij je houdt alleen maar om een vrouw te hebben, is totaal iets anders dan lief en leed met iemand kunnen delen.
Dus tenzij je haar wilt opzetten en op de schoorsteenmantel wilt plaatsen, zal dit je uiteindelijk weinig brengen.
Niet waar. Hoeveel mensen beloven elkaar de eeuwige trouw, alleen maar om een paar jaar later weer te scheiden? Hoeveel mensen zijn vandaag tot over hun oren verliefd en hebben morgen een ander? Mensen zijn bang om alleen te zijn, willen zekerheid en seks. Relaties ontstaan dan ook op opportunistische wijze: twee mensen komen elkaar toevallig tegen, vinden de ander wel ok en grijpen de kans om een relatie aan te gaan. Dat praten ze dan achteraf goed met mooie verhalen omdat dat sociaal wenselijk is. Nee. liefde heeft weinig te maken met lief en leed delen of welk ander Walt Disney verhaaltje dan ook.

En zo wil TS ook gewoon weleens iemand hebben om tegen te praten, te knuffelen en andere frustraties te lozen. Ieder willekeurige mild aantrekkelijke enigszins tolereerbare vrouw volstaat daarvoor.
pi_114173942
Dus jij wilt je betrekken in het leven van een zwaar onstabiele vrouw met god mag weten hoeveel isseus? Jij wordt een lekkere snack voor haar en haar issues.

''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_114174169
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Je zegt dat Richard beslist niet lelijk is en hij is blijkbaar ook geen onaardige jongen. Iedereen heeft liefde nodig. Hij heeft liefde nodig. Jij hebt liefde nodig. Wat is dan het probleem? Waarom heb je geen liefdevolle tijd met Richard en maak je tenminste 1 iemand op de wereld dolgelukkig? Jij hebt die macht. Doe er iets mee.
Oh op die toer. Die macht heb ik niet, omdat hij 1) zwaar verliefd is op een andere meid 2) eerst maar eens van zichzelf moet leren houden.
pi_114174376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh op die toer. Die macht heb ik niet, omdat hij 1) zwaar verliefd is op een andere meid 2) eerst maar eens van zichzelf moet leren houden.
Gezien zijn openings bericht, ben ik bang dat TS meer heeft aan psychiaters/therapie. Dat is duidelijk te lezen aan dit:

quote:
ben ik allang tot de conclusie gekomen dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk en uitstraling.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_114174472
Nou Richard, je leest wat je te doen staat.

1 Word verliefd op Aardbei
2 Houd van jezelf
3 ???
4 Profit

(Overigens draai je oorzaak en gevolg om als je eerst van jezelf moet houden. Als je geen liefde krijgt is dat verschrikkelijk moeilijk. Zo blijf je in dat cirkeltje.)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:33:15 #46
236046 NotYou
tigerblood
pi_114175417
TS je zou jezelf in de geest van je eerdere topic natuurlijk ook gewoon kunnen laten castreren.

Misschien is het een idee onder ogen te komen dat dit het zoveelste dwaze plan is waarbij je krampachtig het daadwerkelijke probleem uit de weg gaat/negeert. Heb je zelf nou echt niet door dat, dat meisje niet is wat jij zoekt? Jij zoekt intimiteit en warmte, waarschijnlijk een zachte liefdevolle relatie, zij zoekt een dominante zelfverzekerde man die doet/neemt wat hij wil en zich van wat anderen willen/vinden weinig aantrekt. Jij bent daarvan het compleet tegenovergestelde; trekt je de (eventuele) meningen van anderen zozeer aan dat het een psychisch ziektebeeld is geworden.

TS doe jezelf een plezier en ga serieus aan de slag met je zelfbeeld. Het is ongetwijfeld vele malen makkelijker gezegd dan gedaan maar voordat jij jezelf leert accepteren zoals je bent gaat er aan je echte probleem niets veranderen. Ik ben er vrij zeker van dat de mensen om je heen een veel positiever beeld van je zullen hebben dan jijzelf. Je moet nu alleen nog op het punt zien te komen dat je daar zelf ook iets mee kunt doen/het door uit onzekerheid voortkomend raar gedrag niet verpest.

Wat ik je verder gezien je andere topic sowieso kan aanraden is een gezonde voeding met veel proteinen in combinatie met krachttraining en wat cardio. Levert je in alle waarschijnlijkheid een beter postuur en betere conditie op en van sporten/bewegen gaan de meeste mensen zich sowieso al beter voelen. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_114178440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef EenKoudKonijn het volgende:

[..]

Niet waar. Hoeveel mensen beloven elkaar de eeuwige trouw, alleen maar om een paar jaar later weer te scheiden? Hoeveel mensen zijn vandaag tot over hun oren verliefd en hebben morgen een ander? Mensen zijn bang om alleen te zijn, willen zekerheid en seks. Relaties ontstaan dan ook op opportunistische wijze: twee mensen komen elkaar toevallig tegen, vinden de ander wel ok en grijpen de kans om een relatie aan te gaan. Dat praten ze dan achteraf goed met mooie verhalen omdat dat sociaal wenselijk is. Nee. liefde heeft weinig te maken met lief en leed delen of welk ander Walt Disney verhaaltje dan ook.

En zo wil TS ook gewoon weleens iemand hebben om tegen te praten, te knuffelen en andere frustraties te lozen. Ieder willekeurige mild aantrekkelijke enigszins tolereerbare vrouw volstaat daarvoor.
Dat is nog altijd heel iets anders dan een façade leven. Samenzijn uit eenzaamheid kan prima werken voor mensen, dat moet ieder voor zich bepalen. Maar als je je bewust zo anders voordoet dan kun je je frustraties niet bij iemand kwijt, kun je niet praten waarover je misschien zou willen praten. Je kunt jezelf namelijk niet zijn en moet je voordoen zoals zij denkt dat je bent. En ik denk dat je dan ongelukkig blijft. Zeker wanneer je je zoals NotYou schrijft voordoet als het totaal tegenovergestelde van hoe je bent en je dus ook doet alsof je heel andere behoeften hebt dan je daadwerkelijk hebt.

TS heeft tot in den treure adviezen gekregen, maar kiest er keer op keer voor deze in de wind slaan. Het blijft echter een terugkerend probleem en wanneer je ervoor kiest dat niet aan te pakken dan zul je de gevolgen daarvan ondervinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lolaatje op 13-07-2012 23:40:30 ]
pi_114180430
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat is nog altijd heel iets anders dan een façade leven. Samenzijn uit eenzaamheid kan prima werken voor mensen, dat moet ieder voor zich bepalen. Maar als je je bewust zo anders voordoet dan kun je je frustraties niet bij iemand kwijt, kun je niet praten waarover je misschien zou willen praten. Je kunt jezelf namelijk niet zijn en moet je voordoen zoals zij denkt dat je bent. En ik denk dat je dan ongelukkig blijft. Zeker wanneer je je zoals NotYou schrijft voordoet als het totaal tegenovergestelde van hoe je bent en je dus ook doet alsof je heel andere behoeften hebt dan je daadwerkelijk hebt.

TS heeft tot in den treure adviezen gekregen, maar kiest er keer op keer voor deze in de wind slaan. Het blijft echter een terugkerend probleem en wanneer je ervoor kiest dat niet aan te pakken dan zul je de gevolgen daarvan ondervinden.
True true. Het is zijn keuze. Maar misschien moet het gewoon maar nog eens onder de aandacht gebracht worden dat het hopeloze gevoel een manier is van moeder natuur om je een schop onder je reet te geven.
pi_114183922
quote:
daar moet ik strawberry gelijk in geven

die psychopaat liefhebbende meisjes prikken daar zo door heen
pi_114184231
Misschien heb ik wel goede verborgen acteer talenten?
pi_114184831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Nou Richard, je leest wat je te doen staat.

1 Word verliefd op Aardbei
2 Houd van jezelf
3 ???
4 Profit

(Overigens draai je oorzaak en gevolg om als je eerst van jezelf moet houden. Als je geen liefde krijgt is dat verschrikkelijk moeilijk. Zo blijf je in dat cirkeltje.)
Van wie ben je een kloon?
Met dat laatste heb je wel gelijk. Maar complete zelfwalging lijkt me toch een uiterste waarbij een relatie erg moeilijk wordt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 03:53:36 #52
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_114185036
quote:
Dit dus :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_114185129
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 03:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dit dus :')
Nee dat is niet waar, ik kan best wel de man spelen die zij graag wilt. Ik ben nog steeds goed bezig, haar laatste woorden vannacht waren:

"eerst nog n beetje denken aan wat we getypt hebben tegen elkaar, beetje fantaseren en dan lekker in slaap vallen :Z"

Ze begint al virtueel verliefd te worden, ik voel er echter helemaal niets bij.

Het enige wat ik wil weten is wat mijn volgende stap gaat zijn. Ik heb een zekere indruk gemaakt en ze verliest haar interesse als ik leuk blijf overkomen. Ik moet haar dus beledigen? Of moet ik haar jaloers gaan maken? Een tijdje niets laten horen en op smsjes reageren dat ik het te druk heb?

[ Bericht 13% gewijzigd door richard_prf op 14-07-2012 06:14:56 ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:39:42 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_114187895
Pfff, je topics zijn echt vermoeiend, Richard. Maar goed, ik zal proberen wat zinnigs te zeggen. Waar je mee moet beginnen is de adviezen hier eens ten harte te nemen. Je leest selectief dan wel niet over alles heen. Voorbeeld: er zijn al meerdere mensen hier die aangeven dat je absoluut niet lelijk bent. Je hebt zo'n verkeerd beeld van jezelf. Hoe vaak moet dit duidelijk gemaakt worden? Aan de buitenkant is niets mis met je; het is de binnenkant waar aan gewerkt moet worden.

Nu heb je een slachtoffer gevonden om een toneelstukje op te voeren, want dat is het, niets meer en niets minder. Ik merk uit niets op dat zij beledigd wil worden. Dat zij iemand zoekt met een sterk karakter, een zelfverzekerd iemand, betekent niet dat je haar hoeft te kwetsen. Ze is al onzeker en nu stamp je haar nog verder de grond in. Doe je goed, man. Waarom kent jouw wereld alleen maar extremen? Er zit nog een heel groot grijs gebied tussenin. Ik raad je aan dat eens te verkennen. Al dan niet met professionele hulp.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_114190008
Dit is toch overduidelijk een troll. :') Een briljante, dat wel. Doe toch geen moeite met al die lappen tekst.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:36:01 #56
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114190667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:
Op internet heb ik een dame ontmoet die behoorlijk wanhopig op zoek is naar liefde en laat zich sterk leiden door haar emoties. Ook heeft ze vrijwel geen eigenwaarde. Het is een dame dat op zoek is naar een sterke zelfverzekerde man en ze wil graag gemanipuleerd en gedomineerd wil worden.
Als dat geen langdurige, stabiele relatie wordt, dan weet ik het ook niet meer. :')

Houd op jezelf zo aan te stellen en aandacht te zoeken op FOK! en ga eerst aan jezelf werken voor je op zoek gaat naar een partner. :O
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:49:26 #57
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114191049
:')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_114191421
Deze dame is vast een blijvertje. Als ik je OP lees zijn jullie ideaal voor elkaar. Twee gestoorden bij elkaar. Koop een tweepersoon doodskist om samen in te slapen en een uil als huisdier.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:23:10 #59
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_114192085
Ik hoop dat zij jou net zo aan het bedonderen is, als jij haar...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_114193399
Kruip nog maar wat dieper in de slachtofferrol. _O_ Slappe zak hooi.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:18:20 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114193701
Fantasietopic O+

Stel dat het je lukt om uiteindelijk een "echte" relatie met zoiemand te krijgen, ga je dan een keldertje bouwen om haar aan de ketting te binden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114200805
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:18 schreef Re het volgende:
Fantasietopic O+

Stel dat het je lukt om uiteindelijk een "echte" relatie met zoiemand te krijgen, ga je dan een keldertje bouwen om haar aan de ketting te binden?
Nee, als hij haar heeft veroverd dan gaat hij haar met respect behandelen. Zal wel een flinke ommezwaai worden.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:30:50 #63
236046 NotYou
tigerblood
pi_114201604
quote:
Fantasietopic O+

Zo ja, schopje KEL? :9~ ( ..dan wel K&W ;( )
Je suis Charlie Sheen
pi_114201661
quote:
Fantasietopic O+

Hoi Re, alles goed?

Nee dit is geen fantasie, zoals aardbei al aangeeft zodra ze mijn vriendin is dan zal ik haar met respect behandelen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:34:50 #65
351921 CruellaDeVil
pi_114201721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef richard_prf het volgende:
Nee dit is geen fantasie, zoals aardbei al aangeeft zodra ze mijn vriendin is dan zal ik haar met respect behandelen.
Fantasietopic dus. In ieder geval zal het, als het al gebeurt, niet lang standhouden. Zij zal dan haar zelfvertrouwen terugkrijgen en jou kwalijk gaan nemen hoe je haar op het begin hebt behandeld en ze zal sowieso jouw zelfmedelijden als snel zat zijn.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:35:21 #66
236046 NotYou
tigerblood
pi_114201742
quote:

[..]

Hoi Re, alles goed?

Kerel ze zal gelijk zien dat jij totaal niet bent wat je zegt te zijn. :') |:(
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:38:15 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114201842
quote:

[..]

Hoi Re, alles goed?

Ja alles prima, even een kleine vakantie... Ik denk niet dat zij dat zal willen, ze wil juist het tegenovergestelde, als je haar dat niet wil geven zal het niet standhouden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114202821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:34 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Fantasietopic dus. In ieder geval zal het, als het al gebeurt, niet lang standhouden. Zij zal dan haar zelfvertrouwen terugkrijgen en jou kwalijk gaan nemen hoe je haar op het begin hebt behandeld en ze zal sowieso jouw zelfmedelijden als snel zat zijn.
Zover wil ik nog helemaal niet kijken. Het moeilijkste wordt als ik haar irl ontmoet dat ze mijn uiterlijk accepteert want dat is nog nooit gebeurd in mijn bestaan dat iemand mijn uiterlijk aantrekkelijk vond in real life. Het is een echte afknapper.
pi_114202935
Het verbaast mij oprecht dat het zieke, aandachtvragende en onnozele topic nog niet gesloten is.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:13:00 #70
351921 CruellaDeVil
pi_114202982
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zover wil ik nog helemaal niet kijken. Het moeilijkste wordt als ik haar irl ontmoet dat ze mijn uiterlijk accepteert want dat is nog nooit gebeurd in mijn bestaan dat iemand mijn uiterlijk aantrekkelijk vond in real life. Het is een echte afknapper.
Schenkstroop II. :')

Stuur me eens een foto als je durft (ik begrijp het best als je niet gelooft dat ik het dan niet aan half FOK! door ga studeren en het dus niet durft), ik ben benieuwd.
pi_114203002
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Kerel ze zal gelijk zien dat jij totaal niet bent wat je zegt te zijn. :') |:(
Maar hij is stiekem wel zo. Anders verzint hij het niet. Maar ja, lekker aandacht topicje weer voor de ts. Lach me trouwens dood. :')
pi_114203046
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Pfff, je topics zijn echt vermoeiend, Richard. Maar goed, ik zal proberen wat zinnigs te zeggen. Waar je mee moet beginnen is de adviezen hier eens ten harte te nemen. Je leest selectief dan wel niet over alles heen. Voorbeeld: er zijn al meerdere mensen hier die aangeven dat je absoluut niet lelijk bent. Je hebt zo'n verkeerd beeld van jezelf. Hoe vaak moet dit duidelijk gemaakt worden? Aan de buitenkant is niets mis met je; het is de binnenkant waar aan gewerkt moet worden.

Nu heb je een slachtoffer gevonden om een toneelstukje op te voeren, want dat is het, niets meer en niets minder. Ik merk uit niets op dat zij beledigd wil worden. Dat zij iemand zoekt met een sterk karakter, een zelfverzekerd iemand, betekent niet dat je haar hoeft te kwetsen. Ze is al onzeker en nu stamp je haar nog verder de grond in. Doe je goed, man. Waarom kent jouw wereld alleen maar extremen? Er zit nog een heel groot grijs gebied tussenin. Ik raad je aan dat eens te verkennen. Al dan niet met professionele hulp.
Ik open nauwelijks topics hoor, hooguit 2 per jaar. De discussie of ik wel of niet aantrekkelijk ben is gesloten. Gebaseerd op mijn ervaringen, en wat ik zie in de spiegel komen prima overeen. De waarheid is dat de enige manier waarop ik een vriendin kan krijgen is door het spel perfect te spelen en haar in te pakken met mooie woorden tot op het punt dat het uiterlijk geen rol meer speelt.
pi_114203072
quote:

[..]

Ik vind van wel zo aan het topic te lezen. Jij vindt hem weer niet lelijk. Hij vindt zichzelf ook weer lelijk. Smaken verschillen dan weer.
pi_114203099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik open nauwelijks topics hoor, hooguit 2 per jaar. De discussie of ik wel of niet aantrekkelijk ben is gesloten. Gebaseerd op mijn ervaringen, en wat ik zie in de spiegel komen prima overeen. De waarheid is dat de enige manier waarop ik een vriendin kan krijgen is door het spel perfect te spelen en haar in te pakken met mooie woorden tot op het punt dat het uiterlijk geen rol meer speelt.
Zoek hulp man, ga in therapie, jij bent een gevaar voor de maatschapij.
pi_114203149
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:16 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Zoek hulp man, ga in therapie, jij bent een gevaar voor de maatschapij.
Nee ik draai prima mee in de maatschappij, nooit in aanraking geweest met justitie en ik betaal waarschijnlijk meer belasting dan jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')